oh das erg mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
K&W / Atmoz' klus/thuisbioscoop/bouw/elektronica topic #12
Einde van deze post
Lekkere herfstspinnennesten en stofnestenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
K&W / Atmoz' klus/thuisbioscoop/bouw/elektronica topic #12
Einde van deze post
Onze rasoptimist is er ook weerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkere herfstspinnennesten en stofnesten
ah hier heeft uitrstraling toch wel een zeer belangrijk puntquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkere herfstspinnennesten en stofnesten
wat voor?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 4 plantjes besteld. ben benieuwd
Daarna gewoon weer half dagje terug plakkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ach. het zijn nepplanten. Daar ga je gewoon met de stofzuiger over
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna gewoon weer half dagje terug plakken
Beetje Thailand in huis halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://nl-nl.bakker.com/(...)-elho-sierpotten-wit
ja als ik niet naar thailand haal ik thailand wel hierheen.quote:
Ah! ben benieuwd. doe eens een foto als ze er zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://nl-nl.bakker.com/(...)-elho-sierpotten-wit
zal ik doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! ben benieuwd. doe eens een foto als ze er zijn.
Zit er dadelijk een omgebouwde tussen, zul je net zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik niet naar thailand haal ik thailand wel hierheen.
Doe ook al de wai naar alles en iedereen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er dadelijk een omgebouwde tussen, zul je net zien.
Liefhebbers van de Amorphophallus titanum kunnen vandaag hun hart ophalen en hun adem inhouden in de Leidse Hortus Botanicus. De Reuzenaronskelk is vanacht gaan bloeien en vespreidt sindsdien een penetrante lijkengeur, waarmee de plant insecten lokt. De Amorpho Fallus wordt vanwege zijn vorm ook wel penisplant genoemd. Vorig jaar maakte het Leise cabaret-duo Tartufe er nog een liedje over. Wie geen zin of tijd heeft om naar de hortus te gaan, kan de plant via de webcam op www.hortusleiden.nl bewonderen.quote:
ja een keer in een hele lange tijd geloof ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:11 schreef FranticDJ het volgende:
Dat apparaat bloeit toch maar een paar uur ofzo?
Ik heb zijn kleine broertje ooit in de voortuin gehad, duivelsaronskelk als ik me niet vergis, die rook je serieus al van 200 meter afstand en het hele raam zag zwart van de vliegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liefhebbers van de Amorphophallus titanum kunnen vandaag hun hart ophalen en hun adem inhouden in de Leidse Hortus Botanicus. De Reuzenaronskelk is vanacht gaan bloeien en vespreidt sindsdien een penetrante lijkengeur, waarmee de plant insecten lokt. De Amorpho Fallus wordt vanwege zijn vorm ook wel penisplant genoemd. Vorig jaar maakte het Leise cabaret-duo Tartufe er nog een liedje over. Wie geen zin of tijd heeft om naar de hortus te gaan, kan de plant via de webcam op www.hortusleiden.nl bewonderen.
lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zijn kleine broertje ooit in de voortuin gehad, duivelsaronskelk als ik me niet vergis, die rook je serieus al van 200 meter afstand en het hele raam zag zwart van de vliegen.
Hele buurt klagen, ik dit snuitje opzetten ----->quote:
Waar wil je uitleg over dan? Dat ik een favorite prisoner heb? Ik schrijf met gevangenen jaquote:
Die was toen al wat jaartjes dood.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
Je weet zeker dat dat niet aan je schoonmoeder in de kelder lag?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar wil je uitleg over dan? Dat ik een favorite prisoner heb? Ik schrijf met gevangenen ja
Je doet net alsof dit de normaalste gang van zaken is, wat voorn gevangenen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar wil je uitleg over dan? Dat ik een favorite prisoner heb? Ik schrijf met gevangenen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |