SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Jij bent addicted to the love of the kabouters.quote:
Ik heb heerlijk gegolfd vanavond op de Nintendo Wiiquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
Ingetuned![]()
Robert Palmer - Addicted to you
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij bent addicted to the love of the kabouters.
Ja, waar zat ik met mijn hoofd. Addicted to Melting waarschijnlijk.quote:
Ik zag dat Joost Luiten grasmaait op de golfbaan van de ouders van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk gegolfd vanavond op de Nintendo Wii
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, waar zat ik met mijn hoofd. Addicted to Melting waarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
"Wil jij drummer zijn voor de foto op mijn hoes?"
- Natuurlijk hoor....
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
"Wil jij drummer zijn voor de foto op mijn hoes?"
- Natuurlijk hoor....
Ja en toen dacht ik.... laat ik eens kijken of ik de wii nog aan de praat krijgquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag dat Joost Luiten grasmaait op de golfbaan van de ouders van zijn vriendin.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ja en toen dacht ik.... laat ik eens kijken of ik de wii nog aan de praat krijg
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag dat Joost Luiten grasmaait op de golfbaan van de ouders van zijn vriendin.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet alleen dat dit nummer "Lean On Me" heet
die ene kakkerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wie is Joost Luiten?
Welkom.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wie is Joost Luiten?
Balletjesmepper.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wie is Joost Luiten?
Een cover van de versie van Bill Withers...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Overigens een leuk nummer. Gaat mijn verzamelmap in
Die vind ik mooier.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een cover van de versie van Bill Withers...
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Overigens een leuk nummer. Gaat mijn verzamelmap in
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een cover van de versie van Bill Withers...
Uit welk jaar is dit?quote:
Dan was ik er niet bij. In 1997 stonden ze er ook.quote:
Ik dacht dat je de single bedoelde..... deze was waarschijnlijk uit 1997.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan was ik er niet bij. In 1997 stonden ze er ook.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Redelijke kans dat ik dit nummer nu in de oefenruimte stond te spelen, ware het niet dat we de oefenavond hebben afgeblazen.
Vanwege corona, of omdat je graag meeluisterde?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Redelijke kans dat ik dit nummer nu in de oefenruimte stond te spelen, ware het niet dat we de oefenavond hebben afgeblazen.
M'n ouders zijn zelfs verstandig geworden. M'n moeder belde vandaag om te zeggen dat ik niet langs hoef te komen. De kleinkinderen gaan ze ook even vermijden. Heel verstandig.quote:
Niet eens oefenen via skypequote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Dat laatste uiteraard.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwege corona, of omdat je graag meeluisterde?
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
M'n ouders zijn zelfs verstandig geworden. M'n moeder belde vandaag om te zeggen dat ik niet langs hoef te komen. De kleinkinderen gaan ze ook even vermijden. Heel verstandig.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Doobie Brothers - What A Fool Believes
Kan ookquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ook
kabouter in hilversum had cupcakes gebakken en er 2 in een doosje gestopt, voor als oma en opa weer mogen komen
Nou, dat wordt een laagje extra Kukident op je kunstgebit...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ook
kabouter in hilversum had cupcakes gebakken en er 2 in een doosje gestopt, voor als oma en opa weer mogen komen
ja echt hèquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, dat wordt een laagje extra Kukident op je kunstgebit...
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ook
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn moeder is eergisteren nog wel even naar de wandelclub geweest, maar toen ze daar hoorde dat het buurthuis gesloten was, heeft ze besloten om niet mee te gaan. Omdat ze dan niet naar de wc kon na het wandelen...
Godver, mens
Tegen die tijd breek ik mijn tanden erop afquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar Merel kan ze er beter toch maar uit halen voordat je Mad's advies nodig hebt.
wees blij dat je moeder geen wild-plasser isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn moeder is eergisteren nog wel even naar de wandelclub geweest, maar toen ze daar hoorde dat het buurthuis gesloten was, heeft ze besloten om niet mee te gaan. Omdat ze dan niet naar de wc kon na het wandelen...
Godver, mens
Kan je Symph advies vragen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Tegen die tijd breek ik mijn tanden erop af
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
wees blij dat je moeder geen wild-plasser is
Doet ze wel eens als ze ergens in het natuurgebied alleen aan het wandelen is.. Tja.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
wees blij dat je moeder geen wild-plasser is
quote:
moeder spijkerbroek nadat er een agent op haar is afgestaptquote:
lalalalalala ik hoor je niet lalalalalalaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
moeder spijkerbroek nadat er een agent op haar is afgestapt
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
lalalalalala ik hoor je niet lalalalalala
Aan de kabouters...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:34 schreef Melting het volgende:
@:livelink: ik zit nu aan deze:
[ afbeelding ]
Ik weer aan een mort subite. Ze hadden geen cherry Chouffe bij mijn AH.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:34 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
moeder spijkerbroek nadat er een agent op haar is afgestapt
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weer aan een mort subite. Ze hadden geen cherry Chouffe bij mijn AH.
Hey WT!quote:
Ninjaeditquote:
quote:
Oh, is ze weer aan het turven?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:34 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, is ze weer aan het turven?
[ afbeelding ]
I knowquote:
Dit is geen carnaval.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:39 schreef MadMaster het volgende:
En gewoon carnaval meuk blijven draaien, na al die ellende die dit jaar heeft voorgebracht...
Die speelt dit ook met z'n hoempapa band?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is geen carnaval.
Duitse Kult...... je mag 11 de schuld geven.
Die was dit nu aan het oefenen, als de oefensessie niet was afgelast door corona.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die speelt dit ook met z'n hoempapa band?
Bijnaquote:
Hoe gaat het met WT tegenwoordig?quote:
Nou, duidelijk een beetje in de war. Misschien moet ik even een bruine pretpaal lostrekken.quote:
Ik hoop dat je het over een sigaar hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, duidelijk een beetje in de war. Misschien moet ik even een bruine pretpaal lostrekken.
Dat is sowieso een goed plan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, duidelijk een beetje in de war. Misschien moet ik even een bruine pretpaal lostrekken.
Een flesje bier natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over een sigaar hebt.
Misschien heeft hij al een week geen toiletpapier...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het over een sigaar hebt.
Ik heb vanmiddag zelfs nog PSB gedraaid voor iets wat hier gaat komen...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent gewoon eerder dan 11.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heeft hij al een week geen toiletpapier...
Ik stond in de keuken, koffie klaar maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent gewoon eerder dan 11.
[ afbeelding ]
Het hoeft niet allemaal in de top 40 hebben gestaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:45 schreef DJ11 het volgende:
... die overigens NIET in de Top 40 heeft gestaan, Melting
Uiteraard wel de latere versie, eind 1985
Kijk aanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag zelfs nog PSB gedraaid voor iets wat hier gaat komen...
Melting moet PSB ook gewoon aan de kenners overlatenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik stond in de keuken, koffie klaar maken.![]()
En deze hoes hoort bij de 1985-versie
Nee hoor. Hij moet ze vooral draaienquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting moet PSB ook gewoon aan de kenners overlaten
Ja, ik hoorde net iets van Joseph Stalin voorbijkomen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij moet ze vooral draaien
Maar de 1985-versie is een behoorlijk stukje beter dan deze primitieve uitvoering. Wel grappig hieraan is dat er teksten in voorkomen die niet in de latere, bekende, versie zaten.
Correct.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Na de eerste noot had het ook Jan Rot - Ankie kunnen zijn.
Klopt. Er zijn meerdere coupletten (of delen) aan tekst. In een latere remix zit ook nog weer een ander couplet:quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde net iets van Joseph Stalin voorbijkomen?
quote:You can find a place that no one knows
Where money talks and streets are gold
Someone stands in every door
And if they speak they break the law
("We can work something out
"We can work something out")
Ask a question: blank faces
Read the news and turn the pages
Watch them play a different game
And no one knows your name
No one knows your name
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:50 schreef Melting het volgende:
Van de plaat hierna draai ik niet het origineel, maar de 2010 versie.
Mozart - Requiem (2010 Hardwell extended mix)?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:50 schreef Melting het volgende:
Van de plaat hierna draai ik niet het origineel, maar de 2010 versie.
Nee, een klassieker op R49.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mozart - Requiem (2010 Hardwell extended mix)?
dat is dan wel lang geledenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, een klassieker op R49.![]()
Zelfs uit de tijd dat WaterTornado er nog elke week was.
Du .. je de deur wel even achter je dicht anders gaat het hier zo tochten.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Du .. je de deur wel even achter je dicht anders gaat het hier zo tochten.
Dit hoesje is per definitie niet juist...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan de 2010 versie, waarvan ik geen hoesje heb.
Welke zou je liever zien dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit hoesje is per definitie niet juist...
Maak het jezelf maar makkelijk ja.quote:
Het is crisis.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet eens genoeg geld voor een shirtje of een scheermes...
en ze mochten vast niet naar de kapperquote:
Kennelijk was dat toen hip of stoer...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De fotograaf was ziekquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien die golfer met de maaimachine van die ouders z'n vriendin.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Met 1 scheermes kom je niet ver. Heggenschaar is handiger.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien die golfer met de maaimachine van die ouders z'n vriendin.
Of zo...
ik sla heftige dingen over momenteelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Net het tweede deel van de Duitse miniserie gezien, heftig allemaal hoor
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:09 schreef DJ11 het volgende:
Wat is deze?!
Ik hoor Help en ik hoor Tina Turner
Dat was mooi jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik sla heftige dingen over momenteel
ik zal al met tranen in mijn ogen toen André van Duin la bohème zong![]()
mooi en puurquote:
Eens.quote:
Het is een lief kind...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Het is wel een interessante uitvoering, moet ik zeggen. Erg anders.
Ik zat er ook 1,5 meter vandaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:14 schreef brother52 het volgende:
Net te laat omdat ik 1,5 meter van mijn laptop af zat...
Hier in het topic is 1,5 meter niet verplicht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:14 schreef brother52 het volgende:
Net te laat omdat ik 1,5 meter van mijn laptop af zat...
Het is prachtig gemaakt en neemt je echt even mee in een andere wereld en dat is voor mij wel afleiding. Voor ooit https://www.daserste.de/u(...)ren-jahre/index.htmlquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik sla heftige dingen over momenteel
ik zal al met tranen in mijn ogen toen André van Duin la bohème zong![]()
Jullie zitten bij elkaar op schoot?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zat er ook 1,5 meter vandaan.
Dus wanneer ik op mijn scherm hoest raken jullie niet besmet?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier in het topic is 1,5 meter niet verplicht.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus wanneer ik op mijn scherm hoest raken jullie niet besmet?
Erg gezellig hier!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jullie zitten bij elkaar op schoot?
gebookmarked, dank jequote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is prachtig gemaakt en neemt je echt even mee in een andere wereld en dat is voor mij wel afleiding. Voor ooit https://www.daserste.de/u(...)ren-jahre/index.html
*genoteerd*quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is prachtig gemaakt en neemt je echt even mee in een andere wereld en dat is voor mij wel afleiding. Voor ooit https://www.daserste.de/u(...)ren-jahre/index.html
Dat is weer een hele geruststelling.quote:
Zolang ik mijn microfoon en camera uit heb, gaat het goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus wanneer ik op mijn scherm hoest raken jullie niet besmet?
Het gaat via je oordopjes/koptelefoon...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Zolang ik mijn microfoon en camera uit heb, gaat het goed.
En dat zeg je nu pasquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat via je oordopjes/koptelefoon...
je moet de dop er nog afhalen !!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn huidig biertje:
[ afbeelding ]
Zou je ook koptelefoons met viruscancelling hebben?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat via je oordopjes/koptelefoon...
Die vind ik wat minder.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn huidig biertje:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou je ook koptelefoons met viruscancelling hebben?
Ik heb er weer eens niet bij nagedachtquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:20 schreef just me het volgende:
[..]dan moet je de plug in het stopcontact stoppen
Oh shit, dank je wel!quote:
Ik heb er eentje zonder plugquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:20 schreef just me het volgende:
[..]dan moet je de plug in het stopcontact stoppen
In dat geval....quote:
Nou, was fijn je gekend te hebben...quote:
Misschienquote:
die denken het waait wel overquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:23 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)niet-naar-het-strand
Echt![]()
Geen scheermesjes. Crisis hè.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft Freddy nu ook een snor op zijn schouder?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze hebben dat zwarte balkje verkeerd geplaatst.
het is onbeleefd als ik nu al gaquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:35 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de zeer, zeer weinige Nederlandstalige hiphop-nummers die ik wél leuk vind.
quote:
Dan mag je blijven. Als je maar danst op deze dansplaat.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan mag je blijven. Als je maar danst op deze dansplaat.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan mag je blijven. Als je maar danst op deze dansplaat.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ken de goot, maar nu verdien ik brood dus schrijf gerust je rijms maar ik verbeter ze met rood.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het soundje gewoon leuk. De teksten waren toen ook een stuk creatiever dan nu.
Als je liedjes draait waarvan mensen de titel en artiest weten wel...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:39 schreef Melting het volgende:
Ben trouwens blij dat het forum weer redelijk snel reageert.
Zaterdag, he.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:39 schreef Melting het volgende:
Ben trouwens blij dat het forum weer redelijk snel reageert.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je liedjes draait waarvan mensen de titel en artiest weten wel...
King...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet de naam van de zangeres niet meer. Iets met Diana, meen ik.
0 bonuspunten voor jouquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:40 schreef DJ11 het volgende:
Had ik toch de voornaam nog goed. Tenminste iets
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag, he.
Iedereen is stappen...
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag, he.
Iedereen is stappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |