abonnement Unibet Coolblue
pi_192195095
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:40 schreef Dave het volgende:
Heb je niet iets verkeerds gegeten of zo @:Guanabana ?
Nou ik heb vooral heel weinig gegeten vandaag. Maar inmiddels wel gewoon avondeten op, en nog steeds een beetje dat duizelige.

Ik zit me nu druk te maken dat ik morgen superziek wakker word en het heb.

Maar het is ook weer gevaarlijk om dit al te snel te roepen, want dan maak je mensen ook maar ongerust terwijl het waarschijnlijk niet nodig is.
Koel en donker bewaren
pi_192195106
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel jammer en onwerkelijk allemaal; ineens geen ESF, sowieso geen grote evenementen, het leven wat echt even helemaal stil lijkt te liggen.

Maar ik had me er wat ESF betreft al zo bij neergelegd dat ik eerder opgelucht was toen de bevestiging inderdaad kwam. Het kon simpelweg gewoon echt niet anders.
Ik bedenk me ineens..ook meer tijd voor:

O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_192195119
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:38 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha, dat was ik altijd al maar ik val jullie er niet te vaak mee lastig.
Nou, ik ben wel benieuwd naar deze nieuwe kant van je!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:42:30 #54
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192195124
Bedankt Doutzen nu echt het Corona virus op haar insta? :')
:o)
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:43:40 #55
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192195156
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:41 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik bedenk me ineens..ook meer tijd voor:
[ afbeelding ]
O+
Meer tijd voor mensen die lachen als een boer met kiespijn?
:o)
pi_192195214
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:43 schreef Dave het volgende:

[..]

Meer tijd voor mensen die lachen als een boer met kiespijn?
-O-
Neeheee. Voor Ilse & Waylon to reunite O+
@Sietse lees je mee? :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_192195225
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Voel me sinds ongeveer het avondeten raar. Beetje duizelig-achtig en 'anders' in mijn hoofd. Ik heb al temperatuur gemeten maar we hebben een brakke kutthermometer die het eigenlijk niet goed doet (35.6 okseltemperatuur, dat klopt natuurlijk sowieso niet :')). En het gevoel of ik misschien kriebelhoest ga krijgen.

Ik zit mezelf misschien gek te maken, en ik ben afgelopen twee weken, en zeker afgelopen week nergens geweest waar ik het op heb kunnen lopen, ben ook bij niemand in de buurt geweest die hoestte, altijd handen gewassen....

Maarja, je wordt dan toch bang :')
Ik snap het wel ja... Ik kreeg eind van de middag ook een gek soort druk op de borst en toen schoot het ook even door mijn hoofd. Maar ben ook echt alleen naar de winkel geweest, altijd handen gewassen en sowieso buiten met plastic handschoenen.

Het zal ook wel niks zijn, en bij jou waarschijnlijk ook niet. Zoiets kan ook werken als een "self-fulfilling prophecy", dat je bij het minste of geringste wat op een symptoom kan lijken, denkt dat je het hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192195233
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:39 schreef Dave het volgende:

[..]

Dit is een extra trigger voor hamsteraars.
In dat geval eis ik een trigger-warning!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:47:30 #59
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_192195247
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:42 schreef Dave het volgende:
Bedankt Doutzen nu echt het Corona virus op haar insta? :')
Ja. :N
pi_192195255
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ik heb vooral heel weinig gegeten vandaag. Maar inmiddels wel gewoon avondeten op, en nog steeds een beetje dat duizelige.

Ik zit me nu druk te maken dat ik morgen superziek wakker word en het heb.

Maar het is ook weer gevaarlijk om dit al te snel te roepen, want dan maak je mensen ook maar ongerust terwijl het waarschijnlijk niet nodig is.
Van weinig eten en dan 's avonds wel gewoon kan je lichaam ook gek gaan doen hoor. Gewoon even proberen te slapen zo, morgenochtend goed ontbijten en dan kijken of je je nog steeds niet goed voelt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192195270
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:41 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik bedenk me ineens..ook meer tijd voor:
[ afbeelding ]
O+
Jaaaa die hebben een jaartje extra de tijd om het bij te leggen en ons te verrassen met een spetterend optreden op het ESF-podium :D *O* O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:49:08 #62
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_192195286
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ik heb vooral heel weinig gegeten vandaag. Maar inmiddels wel gewoon avondeten op, en nog steeds een beetje dat duizelige.

Ik zit me nu druk te maken dat ik morgen superziek wakker word en het heb.

Maar het is ook weer gevaarlijk om dit al te snel te roepen, want dan maak je mensen ook maar ongerust terwijl het waarschijnlijk niet nodig is.
Zou het misschien ook nog kunnen dat je er wat meer last van krijgt doordat je er nu zo bewust mee bezig bent en wat extra stress hebt daardoor?
Ken het van mezelf wel eens met kleine pijntjes op ongemakkelijke plekken, door je daarop te focussen voelt het juist erger dan wanneer je met wat anders bezig bent en het zo weer weg is/onopgemerkt blijft.
pi_192195302
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik snap het wel ja... Ik kreeg eind van de middag ook een gek soort druk op de borst en toen schoot het ook even door mijn hoofd. Maar ben ook echt alleen naar de winkel geweest, altijd handen gewassen en sowieso buiten met plastic handschoenen.

Het zal ook wel niks zijn, en bij jou waarschijnlijk ook niet. Zoiets kan ook werken als een "self-fulfilling prophecy", dat je bij het minste of geringste wat op een symptoom kan lijken, denkt dat je het hebt.
Ja, ik heb soms ook dat drukkende of kriebelende gevoel op/in je borst, raar wel hè....

En ja, ik zit nu terug te denken aan de afgelopen twee weken, en het lijkt me zeer sterk dat ik het ergens heb opgepikt...

Misschien voortaan ook maar genoeg eten, dan voel ik me daar in ieder geval niet raar door.
Koel en donker bewaren
pi_192195413
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nou ik heb vooral heel weinig gegeten vandaag. Maar inmiddels wel gewoon avondeten op, en nog steeds een beetje dat duizelige.

Ik zit me nu druk te maken dat ik morgen superziek wakker word en het heb.

Maar het is ook weer gevaarlijk om dit al te snel te roepen, want dan maak je mensen ook maar ongerust terwijl het waarschijnlijk niet nodig is.
Bij m’n vriendin en het gezin van m’n zus begon het in ieder geval niet met duizeligheid. Maar bij allemaal met verkoudheid/snotteren, grieperig en koorts.
Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 21 maart 2020 @ 22:57:08 #65
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192195464
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Voel me sinds ongeveer het avondeten raar. Beetje duizelig-achtig en 'anders' in mijn hoofd. Ik heb al temperatuur gemeten maar we hebben een brakke kutthermometer die het eigenlijk niet goed doet (35.6 okseltemperatuur, dat klopt natuurlijk sowieso niet :')). En het gevoel of ik misschien kriebelhoest ga krijgen.

Ik zit mezelf misschien gek te maken, en ik ben afgelopen twee weken, en zeker afgelopen week nergens geweest waar ik het op heb kunnen lopen, ben ook bij niemand in de buurt geweest die hoestte, altijd handen gewassen....

Maarja, je wordt dan toch bang :')
Wij hebben zo'n thermometer die je in je oor steekt, dat is toch veel handiger? :+

En ook even serieus, ik begrijp de stress op dit moment, zeker aangezien er steeds meer bekend wordt over hoe het over te dragen is en het er steeds meer naar uitziet dat het allemaal enorm onderschat wordt hier in dit land. Door zowel het volk als de regering.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 21 maart 2020 @ 22:59:30 #66
39237 crew  H_T
2733
pi_192195529
Volgens de handleiding van mijn goedkope thermometer kan ik dat ding het beste in m'n hol steken |:)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 23:00:07 #67
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192195539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Voel me sinds ongeveer het avondeten raar. Beetje duizelig-achtig en 'anders' in mijn hoofd. Ik heb al temperatuur gemeten maar we hebben een brakke kutthermometer die het eigenlijk niet goed doet (35.6 okseltemperatuur, dat klopt natuurlijk sowieso niet :')). En het gevoel of ik misschien kriebelhoest ga krijgen.

Ik zit mezelf misschien gek te maken, en ik ben afgelopen twee weken, en zeker afgelopen week nergens geweest waar ik het op heb kunnen lopen, ben ook bij niemand in de buurt geweest die hoestte, altijd handen gewassen....

Maarja, je wordt dan toch bang :')
Ik hoor zo veel mensen momenteel die iets denken te hebben en dan is het uiteindelijk iets anders of helemaal niks. We hebben gewoon allemaal een beetje last van paranoia. Komt goed :*
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_192195561
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de handleiding van mijn goedkope thermometer kan ik dat ding het beste in m'n hol steken |:)
Ja die van mij ook :P Misschien hebben we wel dezelfde. Maar dat heb ik nog nooit gedaan, en zal ik ook nooit doen, kom nou zeg!11

:P

Eigenlijk altijd oksel, hoewel dat ook weer niet echt accuraat is. Ik wil ook wel een oorthermometer.
Koel en donker bewaren
pi_192195594
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de handleiding van mijn goedkope thermometer kan ik dat ding het beste in m'n hol steken |:)
“Op een plek waar de zon nooit schijnt”.

“De UK?”
pi_192195600
Maar goed, thanks allemaal, ik voel me dan ook meteen weer schuldig om de aandacht die het oproept terwijl het waarschijnlijk toch niks is :')

Ik zal pas weer hier bezorgd posten als ik daadwerkelijk koorts heb of echt hoest en ziek ben :P
Koel en donker bewaren
  zaterdag 21 maart 2020 @ 23:02:46 #71
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192195610
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nou, ik ben wel benieuwd naar deze nieuwe kant van je!
Als het om de menselijke persoonlijkheid gaat, bestaan er dan wel kanten? Zijn wij niet een glazen bol, soms doorzichtig en soms troebel, waarin alle gevoelens, herinneringen en karaktertrekken als vloeistoffen doorlopend door elkaar gemengd worden en er constant nieuwe versies van jezelf worden gecreëerd?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 21 maart 2020 @ 23:02:47 #72
39237 crew  H_T
2733
pi_192195611
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 23:00 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja die van mij ook :P Misschien hebben we wel dezelfde. Maar dat heb ik nog nooit gedaan, en zal ik ook nooit doen, kom nou zeg!11

:P

Eigenlijk altijd oksel, hoewel dat ook weer niet echt accuraat is. Ik wil ook wel een oorthermometer.
Ik heb er een van de Trekpleister. Staat er ook op.

Wat wisselen van meetlocatie betreft: dat kan je prima doen. Maar ik zou dat wel één richting op doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 21 maart 2020 @ 23:03:07 #73
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_192195618
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de handleiding van mijn goedkope thermometer kan ik dat ding het beste in m'n hol steken |:)
Deze verkoper lijkt het daar idd mee eens te zijn, persoonlijk twijfel ik:

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_192195631
quote:
13s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:47 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Ja. :N
'Be grateful for the unity between us'

Nou dit wil je niet gemeen hebben hoor :')

Op zich niks mis met leren te genieten van de kleine dingen door zo'n rottijd waarin alles stil ligt en mensen om je heen ziek worden; werkt ook als een wake-up call om meer te leren te genieten van wat je hebt en niks voor lief te willen nemen.

Maar het virus ervoor bedánken!? :') Fucking hemel... 8)7
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 21 maart 2020 @ 23:04:13 #75
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_192195639
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens de handleiding van mijn goedkope thermometer kan ik dat ding het beste in m'n hol steken |:)
Nou dan heb je wel de juiste gekocht, als het specifiek jouw hol moet zijn!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')