Wetsvoorstellen die er doorheen gedrukt worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:41 schreef AanstekerOpSokken1 het volgende:
iemand al es gedacht over onderwerpen die tijdens deze crisis gebeuren maar die niet aan bod kome
En dat is dus het probleem.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
iedere groep8-er kan de data in excel kloppen, een trendlijn toeveogen en extrapoleren....
Daarmee los je dit probleem niet op.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nog meer aan de bel trekken. NL kan ook écht op slot.
Daarom ook mijn vraag, maar ik zal eens googlenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch niet verboden er te komen?
Mee eens. We gaan de oorlog winnen, maar nog vele strijden verliezen. Hopelijk blijft de schade vooral beperkt tot de ouderen en gaan er geen jongere mensen dood puur door een IC tekort.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:44 schreef Spanky78 het volgende:
Realiseer je nou maar dat we het allemaal gaan krijgen. Tegenhouden lukt echt niet meer. Vertragen wordt geprobeerd maar werkt maar een beetje. Zie Italië, zie Spanje.
We moeten er doorheen en inderdaad, er gaan meer dan honderdduizend doden vallen. Met name ouderen en zieken. De stapsgewijze lockdown is een manier om ons er op voor te bereiden. We gaan nooit genoeg bedden hebben. Of artsen. Tenzij er snel medicijnen zijn.
Gek dat Bruins omviel? Hij kent de onontkoombare toekomst. Zorg dat je fit bent, geen hoge bloeddruk, overgewicht. En dan hopen dat je geen pech hebt.
Hier worden de IC-opnames bijgehouden door ziekenhuizen die bij dit systeem zijn aangesloten: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jspquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit komt van een expert, hij gaat alleen uit in een verdubbeling in 2 dagen, terwijl het RIVM uitgaat van een verdubbeling in 3-4 dagen.
Nou ik begrijp wel dat ze berichten uit China niet zonder meer meteen serieus nemenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:44 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Al weken bekend, Chinees ziekenhuis heeft heel hun behandelmethode (met 0 doden) online gezet, maar niemand kijkt ernaar.
Dat laatste komt voornamelijk doordat het slib van de bodem niet meer omhoog komt nu er geen boten meer varen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Gelukkig is de natuur wel aan het herstellen. Voldoende grondwater, luchtvervuiling boven China, Italie,... zogoed als onbestaande. Zag ook berichten over helder water in het Vaticaan,...
Precies, iemand die goed is met cijfers. Met Corona heeft het weinig van doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wouter_Keller
https://twitter.com/wouterkeller
Het is fijn dat er goede wil is, maar er is ook heel veel druk vanuit het buitenland, dus het zal niet zo makkelijk zijn om genoeg apparatuur in handen te krijgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik verwacht dat het sneller kan, omdat er heel veel goede wil is. Zo kan er relatief snel al naar 2000 opgeschaald worden.
Moet je wel de juiste cijfers gebruiken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
iedere groep8-er kan de data in excel kloppen, een trendlijn toeveogen en extrapoleren....
Had Rutte gedacht dat Nederlanders afstand zouden houden of thuis blijven?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is echt nu al foto van het jaar ....
Vooral met zo'n matrix-bord er bij met houd afstand.
Wel heel erg handig met cijfers. Waar denk je dat het RIVM haar voorspellingen op baseert, misschien ook op cijfers?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'Expert'. Alleen omdat hij handig is met cijfers?
Vaticaan? Ik denk dat je Venetië bedoelt?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Gelukkig is de natuur wel aan het herstellen. Voldoende grondwater, luchtvervuiling boven China, Italie,... zogoed als onbestaande. Zag ook berichten over helder water in het Vaticaan,...
Eindelijk geen gezeik over die klimaathysterie.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:41 schreef AanstekerOpSokken1 het volgende:
iemand al es gedacht over onderwerpen die tijdens deze crisis gebeuren maar die niet aan bod kome
De wetenschap zit ook niet stil. Een vaccin gaat nog lang duren maar hopelijk een medicijn over niet al te lange tijd zou al een hoop schelen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:44 schreef Spanky78 het volgende:
Realiseer je nou maar dat we het allemaal gaan krijgen. Tegenhouden lukt echt niet meer. Vertragen wordt geprobeerd maar werkt maar een beetje. Zie Italië, zie Spanje.
We moeten er doorheen en inderdaad, er gaan meer dan honderdduizend doden vallen. Met name ouderen en zieken. De stapsgewijze lockdown is een manier om ons er op voor te bereiden. We gaan nooit genoeg bedden hebben. Of artsen. Tenzij er snel medicijnen zijn.
Gek dat Bruins omviel? Hij kent de onontkoombare toekomst. Zorg dat je fit bent, geen hoge bloeddruk, overgewicht. En dan hopen dat je geen pech hebt.
Ga je dan Bijbel lezen? Of hoe zoek je nu God?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geen kerkdienst morgen ik krijg deze vraag wel vaker dus ik tag dezelfde users die mij dit elke keer vragen @:lenny_leonard @:wereldgozer
dat was gisteren op het nieuws. Op dat moment was er geen gevaar bekend.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:46 schreef roos94 het volgende:
Weet iemand hoe het qua Corona zit met zwangere vrouwen? Effecten of gevaren?
Klopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Vaticaan? Ik denk dat je Venetië bedoelt?
Uhm Nederland heeft 1150 IC plekken in totaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Onzin. Het grootste deel van de IC is nog altijd gevuld met mensen die niet-coronagerelateerde spoedeisende hulp nodig hebben.
Voor mijn werk heb ik ook veel met cijfers te maken. Dat maakt mij nog geen epidemioloog.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel heel erg handig met cijfers. Waar denk je dat het RIVM haar voorspellingen op baseert, misschien ook op cijfers?
Greta Thunberg is werkloos geworden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eindelijk geen gezeik over die klimaathysterie.
nIeMANd KiJkt ER nA.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:44 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Al weken bekend, Chinees ziekenhuis heeft heel hun behandelmethode (met 0 doden) online gezet, maar niemand kijkt ernaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |