je laatste plant ging ook?quote:
SLUIT DIE VERDOMDE MARKT HALSEMAquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:58 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)door-slechte-hygiene
hebben de italianen ook nog wat om te kijken tussen het huilen om het nieuws doorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:59 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel deswegen dat het niet normal is de zendung te stoppen om dat ze erin vieren en lachen
Oprecht hebben wij met Aboutaleb wel echt een geweldige burgemeester.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
SLUIT DIE VERDOMDE MARKT HALSEMA
aKboR.quote:
Je zou die mensen toch ik weet niet wat willen doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
SLUIT DIE VERDOMDE MARKT HALSEMA
in spanie is de zing casting ook gestoppt wat ik en chufi gekijkt hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben de italianen ook nog wat om te kijken tussen het huilen om het nieuws door
Zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oprecht hebben wij met Aboutaleb wel echt een geweldige burgemeester.
DAT IS EEN CASTING!! die mensen blijven niet de hele dagen binnen he?!?!?!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
in spanie is de zing casting ook gestoppt wat ik en chufi gekijkt hebben
Wel goed dat er gestraft wordt.Wat een volk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou die mensen toch ik weet niet wat willen doen
Net als deze mafklappers
https://www.telegraaf.nl/(...)door-coronapatienten
wel jonge meisjes en jongen hebben daar gewohntquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
DAT IS EEN CASTING!! die mensen blijven niet de hele dagen binnen he?!?!?!
noem het dan geen castingquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel jonge meisjes en jongen hebben daar gewohnt
Alles rustig,heel veel felicitaties en leuke berichtjes gehad.Dat is wel mooi.quote:
quote:
Gefeliciteerd. 🥳quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles rustig,heel veel felicitaties en leuke berichtjes gehad.Dat is wel mooi.
En je kan niet eens visite krijgen zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles rustig,heel veel felicitaties en leuke berichtjes gehad.Dat is wel mooi.
Thanks.quote:
Dat doen we niet dit jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En je kan niet eens visite krijgen zeker?
we'll meet againquote:
Valt bij mij iets mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moet ineens hieraan denken.
[ afbeelding ]
Danke freund.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog en keer gefeliciteerd![]()
![]()
zum 27sten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |