Jij kijkt die shit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:54 schreef mario390 het volgende:
ja maar zo en zendung niet te stoppen als in land zo vele sterben is niet normal
de liveshows kunnen nur zonder publiek
wrom wel dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:54 schreef mario390 het volgende:
ja maar zo en zendung niet te stoppen als in land zo vele sterben is niet normal
de liveshows kunnen nur zonder publiek
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik werk graag met ovens en de grill.
Dat kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan stop maar helemaal met kijkenquote:
je laatste plant ging ook?quote:
SLUIT DIE VERDOMDE MARKT HALSEMAquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:58 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)door-slechte-hygiene
hebben de italianen ook nog wat om te kijken tussen het huilen om het nieuws doorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:59 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel deswegen dat het niet normal is de zendung te stoppen om dat ze erin vieren en lachen
Oprecht hebben wij met Aboutaleb wel echt een geweldige burgemeester.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
SLUIT DIE VERDOMDE MARKT HALSEMA
aKboR.quote:
Je zou die mensen toch ik weet niet wat willen doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
SLUIT DIE VERDOMDE MARKT HALSEMA
in spanie is de zing casting ook gestoppt wat ik en chufi gekijkt hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hebben de italianen ook nog wat om te kijken tussen het huilen om het nieuws door
Zekerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oprecht hebben wij met Aboutaleb wel echt een geweldige burgemeester.
DAT IS EEN CASTING!! die mensen blijven niet de hele dagen binnen he?!?!?!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
in spanie is de zing casting ook gestoppt wat ik en chufi gekijkt hebben
Wel goed dat er gestraft wordt.Wat een volk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou die mensen toch ik weet niet wat willen doen
Net als deze mafklappers
https://www.telegraaf.nl/(...)door-coronapatienten
wel jonge meisjes en jongen hebben daar gewohntquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
DAT IS EEN CASTING!! die mensen blijven niet de hele dagen binnen he?!?!?!
noem het dan geen castingquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel jonge meisjes en jongen hebben daar gewohnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |