Zou me niks verbazen als er hele groepen gewoon achtergelaten zijn in die 'ziekenhuizen' om te stervenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben een totale leek qua virologie maar kan het zijn dat China inderdaad succesvol het virus in eigen land de nek heeft omgedraaid door de besmette populatie dus compleet af te zonderen? Opdat het virus in die afgezonderde populatie dus 'uitsterft' en besmettingsgevaar is geweken?
dat is geen cijfermanipulatie als ze het eerlijk zeggen...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:42 schreef funnywell het volgende:
[..]
Nee ze testen bewust niet, complete fabrieken in China produceert dat spul massaal en er is genoeg. Cijfermanipulatie noemen we dat.
sterkte en vele malen dank voor je werkquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:28 schreef joyvke het volgende:
Vriend van mijn ouders zijn zus, ineens flinke benauwdheid gekregen. Ze zouden testen op Covid (zou vandaag de uitslag binnenkrijgen). Belt hij op dat ze nu in coma gehouden word. Vrouw is nog geen 65 jaar oud en geen onderliggende ziektes. Ben blij dat mijn ouders de afgelopen weken wel afstand hebben genomen van hun sociale contacten.
Spreadsheet weer geupdate. Ook de 30 recovered uit het nieuwsbericht van Omroep Brabant meegenomen. Ik zal kijken of ik meer van dat soort berichten kan vinden aangezien geen enkele site dat bij lijkt te houden voor Nederland. En ik het ook belangrijk vind om dat soort berichten te vermelden.
Jij gelooft dat de WHO samenzweert met China?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er simpelweg van uit gaan dat de berichtgeving klopt is gewoon propaganda verspreiden. Puur op basis van alle feiten die al op tafel liggen ga ik er van uit dat we ook zonder dit 'nieuws' precies even veel weten. Dus we weten helemaal niks van wat er in China gaande is, behalve dan alle kleine tekenen dat het daar nog steeds niet goed gaat.
Nederland is ook gewoon irritant volk hahaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:42 schreef Markesh het volgende:
Waar de Italianen die echt in Lockdown zitten hun prachtige volkslied zingen denken nederlanders dit even te moeten naapen.
Hoe fake is dit.
Dat walgelijke gelal van die lui is niet om aan te horen.
See the differencetwitter:Frolencewalters twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 23:29:04NOW - Italy street in Naples.. Spiritual lifting with songs & sounds along the building .👏🙏https://t.co/KqVr7Nr57c
#PrayForItaly 🙏
#Italia #CoronaOutbreak https://t.co/hXwahBvTaL reageer retweet
twitter:HDNER twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:42:003 Turks die from #coronavirus in #Netherlands
https://t.co/q0aHt4ANcY https://t.co/KihdpPqKko reageer retweet
watquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jij gelooft dat de WHO samenzweert met China?
Geen idee maar er is iets gaande en virologen klagen er ook over. Er is niet die open communicatie als met de SARS uitbraak.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Jij gelooft dat de WHO samenzweert met China?
Nee, dat kan ik niet. Ik studeer China al jaren en het is vrijwel onmogelijk om nu al een daling te zien, vooral met de bevolking in de drukke steden. Iedereen bleef tijdens de 1e fase van de uitbraak binnen, maar nu komen mensen naar buiten die denken dat ze het niet meer hebben of überhaupt niet hebben en het gaat zich verspreiden richting de mensen die het sws niet hadden die ook weer naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben een totale leek qua virologie maar kan het zijn dat China inderdaad succesvol het virus in eigen land de nek heeft omgedraaid door de besmette populatie dus compleet af te zonderen? Opdat het virus in die afgezonderde populatie dus 'uitsterft' en besmettingsgevaar is geweken?
Kan. Weten wij simpelweg niet, maar zeker mogelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Hoe kan je het verspreiden als je 2 maanden binnen hebt gezeten? Dan ben je ofwel dood of genezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Ik studeer China al jaren en het is vrijwel onmogelijk om nu al een daling te zien, vooral met de bevolking in de drukke steden. Iedereen bleef tijdens de 1e fase van de uitbraak binnen, maar nu komen mensen naar buiten die denken dat ze het niet meer hebben of überhaupt niet hebben en het gaat zich verspreiden richting de mensen die het sws niet hadden die ook weer naar buiten gaan.
Het zal niet totaal helpen. Maar het zal er wel toe leiden dat zakelijke en organisatorische planningen omgegooid gaan worden en mensen hiervoor niet meer op pad hoeven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker, maar je moet in ieder geval niet verwachten dat een totale lockdown gehandhaafd kan worden vanuit de staat. Geen enkel land heeft daar genoeg toezicht voor, buiten China wellicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probleem is dat ze dat niet 2 maanden hebben gedaan in Shenzen, Shanghai en Chengdu.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hoe kan je het verspreiden als je 2 maanden binnen hebt gezeten? Dan ben je ofwel dood of genezen.
m o n e y a b o v e h u m a n l i f equote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:46 schreef golfo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom niet-essentiële winkels (en bedrijven) nog niet dicht zijn? Waarom achten het kabinet en het RIVM dit niet noodzakelijk?
omdat dat niks helpt en alleen maar geld kost.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:46 schreef golfo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom niet-essentiële winkels (en bedrijven) nog niet dicht zijn? Waarom achten het kabinet en het RIVM dit niet noodzakelijk?
Hier was het in het bos ook veel drukker dan normaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:42 schreef Pumpalov het volgende:
Hier hetzelfde overigens. Mijn achterdeur ligt direct aan een wandelpad de berg op. Nog nooit in de 6 maanden dat ik hier woon is het zo druk geweest.
Dat klopt, maar het virus waart natuurlijk nog steeds rond wereldwijd. Een nieuwe uitbraak is snel gebeurd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hoe kan je het verspreiden als je 2 maanden binnen hebt gezeten? Dan ben je ofwel dood of genezen.
Geld.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:46 schreef golfo het volgende:
quote:Van nationale olympisch comités tot zwem- en atletiekbonden, van Brazilië tot Slovenië: overal ter wereld wordt aangedrongen op het uitstellen van de Olympische Spelen in Tokio, maar het IOC zegt er bij monde van voorzitter Thomas Bach alles aan te doen om volgens planning op 24 juli te beginnen.
Die zijn nog in de veronderstelling dat de nuchtere, laconieke, egoistische Nederlanders wel gaan luisteren en dat er geen problemen komen qua IC capaciteit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:46 schreef golfo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |