Zijn er veel hoor. Ik heb een afspraak staan voor 6 april. De andere partij wil nog niet afzeggen omdat het zover weg is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Mensen die serieus denken dat alles weer op 7 april normaal gaat zijn
Staat er gewoon in?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:23 schreef banaantjeEE het volgende:
Kan iemand https://www.worldometers.info/coronavirus/ terug in de OP zetten?
Mijn werkgever heeft nog niets aangepast. Voor zover het uitziet, gaan we 6 april weer naar kantoor. Shit...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Mensen die serieus denken dat alles weer op 7 april normaal gaat zijn
Kan iemand sowieso die op aanpassen? Man, wat ziet dat er kinderachtig uit zeg, met de letters.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:23 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ga af van alle tekenen die die kant op wijzen, dan kan je wel een gigantische plaat voor je kop hebben en die tekenen als fake news bestempelen, maar dan zal jij uiteindelijk de persoon zijn die Chinese propaganda aan het verspreiden is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:25 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik verdedig China niet, ik sprak jou alleen aan om iets zomaar fake te noemen terwijl je eigenlijk geen idee hebt.
Juist niet. Grootschalig testen zou het veel lager maken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wij zitteb ook in de top hoor. Omdat rivm weigert te testen vanwege gebrek aan kunnen anticiperen wordt het nu kunstmatig laag gehouden.
Net als het filmpje in deze tweet. Dit in parken en winkelstraten constant afspelen iedere paar seconde, maar dan met "1.5 meter afstand houden. Dan is er ruimte voor iedereen, op de IC"twitter:AlexanderNL twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 18:16:53“Loop je even door? Dan is er ruimte, voor iedereen.” Het is zo dystopisch als een of andere speaker de hele tijd hetzelfde zegt. https://t.co/ht27p7mUYa reageer retweet
Dat zal voor de meeste gelden. Die wachten gewoon landelijk beleid af.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:28 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft nog niets aangepast. Voor zover het uitziet, gaan we 6 april weer naar kantoor. Shit...
En na die tijd is er mogelijk al een medicijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:27 schreef Sucuk het volgende:
Het moet eens over en uit zijn met die gasten die de collectieve volksgezondheid in gevaar brengen.
Als werkelijk iedereen even thuiszit voor één a twee maanden. Dan is het gauw klaar met dat virus. De zieken zijn dan ook afgezonderd thuis en identificatie gaat sneller zonder verspreiding. Door die gasten zoals in het vondelpark, zal het maar blijven voortduren.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga af van alle tekenen die die kant op wijzen, dan kan je wel een gigantische plaat voor je kop hebben en die tekenen als fake news bestempelen, maar dan zal jij uiteindelijk de persoon zijn die Chinese propaganda aan het verspreiden is.
Huh, waar?quote:
Preciesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Juist niet. Grootschalig testen zou het veel lager maken.
Verwacht je dat het landelijk beleid die 6 april gaat verlengen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zal voor de meeste gelden. Die wachten gewoon landelijk beleid af.
Ik bedoelde eigenlijk het daadwerkelijke aantal besmettingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Juist niet. Grootschalig testen zou het veel lager maken.
We zitten nog lang niet op de piek.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zijn er veel hoor. Ik heb een afspraak staan voor 6 april. De andere partij wil nog niet afzeggen omdat het zover weg is.
Ik zie hem gewoon staan of is dat niet de goede dan? Edit: spuit elf, sorry.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:23 schreef banaantjeEE het volgende:
Verwacht daar niet te veel van. De realiteit is gewoon weerbarstig. Mensen gaan gewoon op pad omdat er praktische dingen ‘moeten’ gebeuren. Anders zouden ze hun afspraken/planning weer om moeten gooien. Doen ze niet graag, zeker niet als dat ze veel extra geld en tijd gaat kosten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Dat komt echt aan op verstand van de burgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |