quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:20 schreef superniger het volgende:
Zo zou Rutte ook moeten reageren.
Gewoon je ballen laten zien.
Was geen aanval op jou maar op je bron, excuses.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Om het gelijk zo aanvallend als leugens te bestempelen is niet nodig.
maar ach.. Laat ook maar
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:05 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was geen aanval op jou maar op je bron, excuses.
Dus dan moeten artsen in Brabant sowieso al triage uitvoeren omdat anders de IC's binnen de kortste keren al vol raken met Brabanders?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Spreiden. Ze gaan niet alles vol leggen met Brabanders.
Maar dit is dankzij corona. Dat is kennelijk erger dan een hartstilstand.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dit ergens wel een beetje.. weet niet hoe ik het moet noemen, ongepast, overdreven? Er zijn vandaag heus meer mensen overleden in deze gemeente, maar alleen deze meneer zijn familie wordt sterkte gewenst?
Precies dat. We mogen al blij dat dat we hedendaags van zoveel info voorzien worden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet alles wordt constant bijgehouden. Verwacht dat de prio niet ligt bij cijfers updaten als ze mensen moeten redden.
Via zoom. En dan vieren we op 7 april mijn verjaardagquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:58 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben 6 april jarig en jullie gaan dat allemaal met mij vieren! In grote getale op straat en in de winkels!
Nee ze spreiden zoveel mogelijk daar waar de plek is. Ze zijn nog lang niet aan de maximale bezetting dus van triage is absoluut nog geen sprake.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:05 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dus dan moeten artsen in Brabant sowieso al triage uitvoeren omdat anders de IC's binnen de kortste keren al vol raken met Brabanders?
Mee eens, valt me op dat het overal gebeurt, enorme aandacht en sterkte wensen voor corona-doden. Heel erg natuurlijk, maar er gaan dagelijks in elke gemeente mensen dood.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dit ergens wel een beetje.. weet niet hoe ik het moet noemen, ongepast, overdreven? Er zijn vandaag heus meer mensen overleden in deze gemeente, maar alleen deze meneer zijn familie wordt sterkte gewenst?
Maar binnen 3 á 4 dagen wel als er elke dag 70 bijkomen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee ze spreiden zoveel mogelijk daar waar de plek is. Ze zijn nog lang niet aan de maximale bezetting dus van triage is absoluut nog geen sprake.
"We"?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:54 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Terwijl de coronacrisis in Europa nog lang niet voorbij is, komen er steeds meer positieve berichten vanuit China. De Chinese autoriteiten melden dat begonnen is met het verwijderen van controleposten in Wuhan, de miljoenenstad die begin dit jaar het epicentrum van de corona-uitbraak was. Donderdag kwam al het niet nieuws dat er voor het eerst sinds de uitbraak geen nieuwe besmettingen geregistreerd zijn in Wuhan.
Wat vinden we hiervan. Klopt dit?
Helemaal niks mis mee en heel goed te begrijpen. Ben al bij dat wij de cijfers van NVIC krijgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet alles wordt constant bijgehouden. Verwacht dat de prio niet ligt bij cijfers updaten als ze mensen moeten redden.
Really?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:07 schreef Markesh het volgende:
[..]
"We"?
Misschien beter vanuit jezelf praten of het woord "jullie" gebruiken.
Yup eensquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Mee eens, valt me op dat het overal gebeurt, enorme aandacht en sterkte wensen voor corona-doden. Heel erg natuurlijk, maar er gaan dagelijks in elke gemeente mensen dood.
Hoe komt NICE dan aan zijn cijfers?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee en heel goed te begrijpen. Ben al bij dat wij de cijfers van NVIC krijgen.
Zeg alleen dat die van NICE op dit moment dus niet betrouwbaar zijn. Geen verwijt naar de ziekenhuizen toe, absoluut niet zelfs.
Ah helderquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee en heel goed te begrijpen. Ben al bij dat wij de cijfers van NVIC krijgen.
Zeg alleen dat die van NICE op dit moment dus niet betrouwbaar zijn. Geen verwijt naar de ziekenhuizen toe, absoluut niet zelfs.
Heerlijk weertje voorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:08 schreef Mar_an het volgende:
Gaan mensen nou echt massaal naar het strand?
Lekker uitwaaien toch.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:08 schreef Mar_an het volgende:
Gaan mensen nou echt massaal naar het strand?
Hij heeft duidelijk niet gekeken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:08 schreef roos94 het volgende:
Jort Kelder is erg te spreken over de toespraak die koning Willem-Alexander vrijdagavond heeft gehouden op televisie over de uitbraak van het coronavirus.
Dat heeft de tv-persoonlijkheid vrijdagavond gezegd in Jinek. Koningin Beatrix had het nooit zo gedaan, denkt Kelder, maar: “Ik denk wel dat zijn moeder heel trots op hem is. Ik zie hem eigenlijk nu voor het eerst dat ik denk: hij haalt het niveau van Beatrix nu. En dat heeft hij toch nooit gehad. Hij is niet geboren voor het witte doek.“
Dat zit gewoon niet zo in hem, aldus Kelder. “Dus ik vond echt dat hij boven zichzelf uitsteeg.”
https://www.mediacourant.(...)erst-niveau-beatrix/
wat heeft hij gesmoked
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Zo 546 doden erbij in Lombardije, dan zal heel Italië wel over de 700 gaan.
twitter:RT_com twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:08:17#BREAKING:
#Lombardy #coronavirus death toll surpasses 3,000 as 546 more perish https://t.co/h5vJ7HVsUP
#BreakingOnRT #Covid19 #ItalyCoronavirus #LombardyCoronavirus
MORE: https://t.co/h5vJ7HVsUP https://t.co/HpMz7ylBG9 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |