Denk dat het wel mee valt, ja hardhout dan maar wel duurquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan nog de houten planken die aan de schutting zitten,
Nee man, aan de ene kant is het wel leuk zitten veel vogels in heb er ook altijd pinda's in hangen. Van de week dacht ik he wat een rare volgen joh, kijk ik goed ziter een muis in de heg aan de pindas te knabbelenquote:
Nee was hij denk ik wel van plan..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dus niet definitief gestopt, zoals hij beweerde
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee man, aan de ene kant is het wel leuk zitten veel vogels in heb er ook altijd pinda's in hangen. Van de week dacht ik he wat een rare volgen joh, kijk ik goed ziter een muis in de heg aan de pindas te knabbelen
precies. Maar toen ik hier kwam wonen was het excuus van madam, ja normaal is mijn tuin beter onderhouden hoor maar de vorige bewoner (van mijn huis) maakte er nogal een zooi van dat het voor haar ook amper meer te doen was. Oke kan ik snappen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je moet gewoon rekening met de buren houden, die van mij genieten volop mee van de toscaanse jasmijn, maar ik heb gezegd dat alles waar ze zich aan storen weg mogen knippen en als iets te veel zon weg neemt ze dat moeten melden.
Ik verzorg ze met alle liefde, maar net als met echte mannen waarderen ze dat niet. De planten gaan nog een stapje verder en stappen dan uit het levenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:15 schreef Nizno het volgende:
die eigenschap heb ik ook bij binnenplanten.
Nouja eerder omdat ik ze te weinig aanraak
quote:
ach ziel, heb je wel een goede therapeut voor deze dramatische levensgebeurtenis?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik verzorg ze met alle liefde, maar net als met echte mannen waarderen ze dat niet. De planten gaan nog een stapje verder en stappen dan uit het leven
wel stoer van die muisquote:
Die heeft dus maling aan anderen,quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. Maar toen ik hier kwam wonen was het excuus van madam, ja normaal is mijn tuin beter onderhouden hoor maar de vorige bewoner (van mijn huis) maakte er nogal een zooi van dat het voor haar ook amper meer te doen was. Oke kan ik snappen.
Kwamen schuttingen van de woningbouw tussen de tuinen, mooie oplossing. zet ze er een frambozending tegen aan, op zich lekkere fruitjes maar niet dat ik ze door de schutting helemaal in mijn tuin hoef te hebben, meermalen aangegeven. naar de brandgang heeft ze een groenplant geplant. Prima, maar komt ook door de schutting door zodat niemand er met een fiets langs kan
ook meermalen door mij en enkele buren aangegeven. Maar ze doet niets
voor het huis is het een en al onkruid en een kattebak voor haar eigen katten. En 1 struik die ze ook niet knipt. Dus tweemaal een waarschuwing die kant op gegeven dat ik er geen last van wil hebben en dat als het bleef gaan dat ik zelf een snoeischaar heb
nou dat deed ze niet, wij hadden geen last meer daarna in de brandgang, de frambozenstruik was alleen aan haar kant nog voorzien van fruit en de struik voor is nu een halve met een stam er tussen
Op zijn k op, maar goed als je goed kijkt zie je de muisquote:
Thee zetten, af laten koelen en dat geven aan je planten. Werkt top.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik verzorg ze met alle liefde, maar net als met echte mannen waarderen ze dat niet. De planten gaan nog een stapje verder en stappen dan uit het leven
Zolang ze buiten blijven vind ik het prima,quote:
ja dat doen ze idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:25 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Die heeft dus maling aan anderen,
Frambozen zijn heerlijk maar omdat de struik zo enorm stekelig is heb ik ze niet in de tuin staan, volgens mij woekeren net zo als bramen dat doen
quote:
Haha ja snap ik..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang ze buiten blijven vind ik het prima,
Ik ga elke week een uurtje naar de plantenfluisteraarquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:24 schreef Nizno het volgende:
ach ziel, heb je wel een goede therapeut voor deze dramatische levensgebeurtenis?
Nee, zowiezo is elke doorgang heilig!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat doen ze idd.
maar ik kan er zo slecht tegen, brandgang is helemaal al heilig aangezien als er een brand in mijn woonkamer is ik nog wil kunnen vluchten.
Dat het ook haar vluchtroute is ziet ze niet eens in volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |