Ja over het algemeen wel, maar hij heeft wel vaak zijn buitjesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel leuk mee posten hier
Voor de verandering post hij dit keer ook echt nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gelijk twintig accounts minder die posten na 1 ban
Als hij gezopen heeft inderdaad.. wat tegenwoordig weer zo'n beetje dagelijks is..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja over het algemeen wel, maar hij heeft wel vaak zijn buitjes
Dat zijn er wel meer die daar last van hebben toch.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja over het algemeen wel, maar hij heeft wel vaak zijn buitjes
Ja alleen niet in die mate als hij..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer die daar last van hebben toch.
Heeeeequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Mannen hebben sowieso wel vaker rare buitjes
Ja ik geloof er ook geen flikker van dat hij gestopt is met alcohol zoals hij het beweerdequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:01 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als hij gezopen heeft inderdaad.. wat tegenwoordig weer zo'n beetje dagelijks is..
die sissen meestal uit op de verwarmingquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Tjongequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
die sissen meestal uit op de verwarming
Hij was gestopt, dat merkte je ook echt aan zijn gedrag toen.. ondertussen zuipt hij weer zo'n beetje elke dag..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik geloof er ook geen flikker van dat hij gestopt is met alcohol zoals hij het beweerde
wiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik geloof er ook geen flikker van dat hij gestopt is met alcohol zoals hij het beweerde
jij leest ook nooit terug hequote:
@Jippie68, jij kent zijn vrouw he, brief dit ff doorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:04 schreef PlymouthFury het volgende:
Vrouwen hebben maar één recht. Aanrecht!
Oepsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Jippie68, jij kent zijn vrouw he, brief dit ff door
Nee, ga al die moeite niet doen hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:06 schreef Jippie68 het volgende:
Klaar met kletsen!
Iemand nog foto's van planten /struiken/bomen in de tuin?
alleen jouw posts lees ik meestal terug omdat ze ZOOOOO interessant zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij leest ook nooit terug he
lui ding
Ja dus niet definitief gestopt, zoals hij beweerdequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij was gestopt, dat merkte je ook echt aan zijn gedrag toen.. ondertussen zuipt hij weer zo'n beetje elke dag..
bij mij staan in de voortuin maar 3 kleine jongens (de kronkelhazelaar moet nog flink aan de slag)quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:06 schreef Jippie68 het volgende:
Klaar met kletsen!
Iemand nog foto's van planten /struiken/bomen in de tuin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |