Ja, @PlymouthFury heeftquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Jippie68, jij kent zijn vrouw he, brief dit ff door
dat snap ik wel iddquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
alleen jouw posts lees ik meestal terug omdat ze ZOOOOO interessant zijn
Nouquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ga al die moeite niet doen hoor
De kronkelhazelaar zal al katjes hebben gehad?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij mij staan in de voortuin maar 3 kleine jongens (de kronkelhazelaar moet nog flink aan de slag)
en achter een vlinderstruik en 8 bakken met aardbeien.
dat verbaast me nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, @:PlymouthFury heeftniets te vertellen thuis
Ha, vandaar dat hij hier stoere praatjes heeftquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
jazeker, maar bedoel meer dat hij een grote jongen moet wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
De kronkelhazelaar zal al katjes hebben gehad?
Hier ook al nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
ow vandaar dat je volstaat met jajaquote:
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow vandaar dat je volstaat met jaja
ja
oke
mooi gesnoeid
oke
ja
goeie tuinman
etc
Duurt soms zo lang voordat ze een beetje formaat hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazeker, maar bedoel meer dat hij een grote jongen moet worden
ja dan snap ik je frustratie wel iddquote:
Hey mopquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij was gestopt, dat merkte je ook echt aan zijn gedrag toen.. ondertussen zuipt hij weer zo'n beetje elke dag..
klopt en alleen de tamme takken haal ik er nu uit. Zodat hij ook een mooie ruime plant gaat wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:09 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Duurt soms zo lang voordat ze een beetje formaat hebben.
Hij helpt ons vaak met snoeienquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow vandaar dat je volstaat met jaja
ja
oke
mooi gesnoeid
oke
ja
goeie tuinman
etc
bedoelde meer de inhoudsloze manier van overal op reageren om maar te kunnen blokken omdat hij zelf geen punten kan sprokkelenquote:
Jepquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedoelde meer de inhoudsloze manier van overal op reageren om maar te kunnen blokken omdat hij zelf geen punten kan sprokkelen
dat gaat die van mij niet gebeuren, die staat centraal ten opzichte van links en rechts. en meer richting het raam dan richting de stoep zodat hij niemand dwars gaat zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:11 schreef Dotteke het volgende:
MIjn buurman heeft zo hazelaar in de tuin staan in de zomer is die zo groot dat die de helft van mijnn tuin in beslag neemt
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bijna alles is al gedaan
Kattenkruid en Lavendel red ik zelf wel
Jammer hier niet dusquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat gaat die van mij niet gebeuren, die staat centraal ten opzichte van links en rechts. en meer richting het raam dan richting de stoep zodat hij niemand dwars gaat zitten
zo'n buur heb ik hier ookquote:
ja wortels zijn wel een lastige om iets tegen te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:14 schreef Dotteke het volgende:
Net als zijn liguster heg, door die wortels van die dingen kon ik bijna niets in de tuin planten
Kan ik wel zeggen, maar kan het zelf niet meer helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo'n buur heb ik hier ook
en ik heb haar ook verteld dat ik een snoeischaar heb en gewoon bruut over de erfgrens snoei als zij het zelf niet bij gaat houden.
die eigenschap heb ik ook bij binnenplanten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:15 schreef Kopjechino het volgende:
Heb echt 0 verstand van planten, alles wat ik aanraak gaat dood.
ja dan moet hij zorgen dat iemand het voor hem doet ofzoquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik wel zeggen, maar kan het zelf niet meer helaas
Heb die liguster wel eens kort gesnoeid zat er aan mij kan geen blad meer alleen houtvond hij niet leuk was een doorkijk heg
Nee, ik kan het niet zelf snoeien meer, hij nog welquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan moet hij zorgen dat iemand het voor hem doet ofzo
ik vind niet dat de buren last te hoeven hebben van gebrek aan onderhoud van je eigen tuin
ja maar dat zijn hagen sowiesoquote:
Je moet gewoon rekening met de buren houden, die van mij genieten volop mee van de toscaanse jasmijn, maar ik heb gezegd dat alles waar ze zich aan storen weg mogen knippen en als iets te veel zon weg neemt ze dat moeten melden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo'n buur heb ik hier ook
en ik heb haar ook verteld dat ik een snoeischaar heb en gewoon bruut over de erfgrens snoei als zij het zelf niet bij gaat houden.
nee dat bedacht ik me ook te laat iddquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet zelf snoeien meer, hij nog wel
Alhoewel .......
Wel terechtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat Haags lelijk is
@:haags_kwartiertje
Flinke palen erin zettenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:18 schreef Dotteke het volgende:
Maakt ook niet uit, heb er wel eens aangedacht een schutting voor te zetten, maar die wordt denk kapot geduwd door die heg.
Betonnen muurquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:18 schreef Dotteke het volgende:
Maakt ook niet uit, heb er wel eens aangedacht een schutting voor te zetten, maar die wordt denk kapot geduwd door die heg.
Maar dan nog de houten planken die aan de schutting zitten,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |