Nee. Ik had helemaal geen griepquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:19 schreef GGMM het volgende:
Hallo Onlogisch
Hoe gaat het? Heb je nog steeds griep?
Oh, ik dacht dat je griep had. Goed nieuws dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik had helemaal geen griep
Beetje verkouden en een dikke keel. Meer niet. Nu nergens meer last van (behalve van die domme posts van Dummie)
Hoe is het met jou?
Ik vind het aantal Corona-doden tot nu toe heel erg meevallen. Wat jij?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je griep had. Goed nieuws dit.
Met mij gaat het prima, ik word alleen beetje moe van de domme posts van Scrummie af en toe.
Wtf. Zo uit het niets dit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje verkouden en een dikke keel. Meer niet. Nu nergens meer last van (behalve van die domme posts van Dummie)
WTF GORE KLOOTZAKKENquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je griep had. Goed nieuws dit.
Met mij gaat het prima, ik word alleen beetje moe van de domme posts van Scrummie af en toe.
Mwa, 30 per dag nu ongeveer toch, is wel wat ik verwacht had zo'n beetje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het aantal Corona-doden tot nu toe heel erg meevallen. Wat jij?
quote:
Oh dat is wel terecht danquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog voor die tweet die je gisteren een like gaf.
Wie? Oh wacht, dat is die user die met mentions strooit maar eigenlijk nooit eens reactie krijgt, behalve van mensen met hetzelfde IQ (even voor de duidelijkheid, dat is dus ontzettend laag).quote:Overigens wenste KingRoland je toen Corona toeDat vind ik dan weer te ver gaan.
Op Twitter? Is @KingRoland op Twitter gestopt met kanker?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nog voor die tweet die je gisteren een like gaf.
Overigens wenste KingRoland je toen Corona toeDat vind ik dan weer te ver gaan.
Ik weet niet of hij daarmee gestopt is, maar als dat zo is dan zou dit een positieve ontwikkeling zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op Twitter? Is @:kingroland op Twitter gestopt met kanker?
Zou wel goed nieuws zijn. Ik vind dat geen leuke act.
kijk verder dan de prijs maatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is wel even in een vrije val terecht gekomen.
Dit is de zoveelste variant waarin @onlogisch zijn mening alleen op de stand van zaken van vandaag baseert. Bespaar je de moeite.quote:
Hoiquote:
https://www.fmscout.com/a(...)2-free-download.htmlquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel weer eens leuk. Waar haal je die?
Dat moet prettig zijn, in een buurt wonen waar geen debielen wonen die gelijk paniekerig voor 940 euro aan boodschappen doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Net terug van de supermarkt. Lekker rustig hier in België, geen gehamster en volle rekken.
Ik hoef niet want ik heb voor 960 euro boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Net terug van de supermarkt. Lekker rustig hier in België, geen gehamster en volle rekken.
Het is 960, stuk verdrietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet prettig zijn, in een buurt wonen waar geen debielen wonen die gelijk paniekerig voor 940 euro aan boodschappen doen.
@:caland check deze sneer
Dat is niet verboden, maar we raden het mensen zoals @GGMM wel af aangezien obesitas een risicofactor is voor overlijden aan corona.quote:
Het enige wat er hier vandaag anders was is dat ze bij de kassa's platen hebben opgehangen om de caissières te beschermen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:48 schreef DonRaja het volgende:
Dan pak ik er snel nog eentjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet verboden, maar we raden het mensen zoals @:GGMM wel af aangezien obesitas een risicofactor is voor overlijden aan corona.
Dan is het co-modschap met @onlogisch een verdrietige aangelegenheid voor jou.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh excuus.
Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd ten zeerste.
Uh.. goeiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan is het co-modschap met @:onlogisch een verdrietige aangelegenheid voor jou.
Dit is wat je aanricht met dat verderfelijke gedrag:quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat moet prettig zijn, in een buurt wonen waar geen debielen wonen die gelijk paniekerig voor 940 euro aan boodschappen doen.
@:caland check deze sneer
Het is ook gewoon dom en egoïstisch.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wat je aanricht met dat verderfelijke gedrag:
Huilende verpleegster: 'Stop alsjeblieft met hamsteren’
https://www.ad.nl/video/k(...)et-hamsteren~p136024
Ik ben al 2,5 week niet naar de winkel geweest, dus ik denk dat jij hier meer aan bijdraagt dan ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wat je aanricht met dat verderfelijke gedrag:
Huilende verpleegster: 'Stop alsjeblieft met hamsteren’
https://www.ad.nl/video/k(...)et-hamsteren~p136024
Het ging over @GGMM zijn inkopen, dus jij noemt @GGMM een homofiel?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan doe ik er nog een schepje bovenop.
[..]
Homofiel gespot.
mensen die 'een goede daad' doen en daar dan social credits voor vragenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel van je boodschapjes heb jij naar de hulpbehoevenden gebracht deze week?
@:aTypisch
Uh... goeiequote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het ging over @:GGMM zijn inkopen, dus jij noemt @:GGMM een homofiel?
En dat, ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen die 'een goede daad' doen en daar dan social credits voor vragen
Niet zo gek met 960 euro aan boodschappenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben al 2,5 week niet naar de winkel geweest
Als het maar mooi weer is, dan vind ik het wel prima.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
this aint nothing yet, wacht tot we allemaal een week of 4 opgesloten hebben gezeten
Idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo gek met 960 euro aan boodschappen
CoronAad de Mosquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/B9_3TqBhOv9/?igshid=1wvt63r9smsk8
Mooi ook die windvlaag, waardoor de helft niet te verstaan is.quote:
En toch posten he. 50% van Aad is nog altijd beter dan de rest.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi ook die windvlaag, waardoor de helft niet te verstaan is.
Epke kan dit beter.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7871235_b721d3af
Een bijzonder filmpje
Ik heb vandaag mijn hele huis schoongemaakt, incl alle deurhendels, knoppen enzquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen die 'een goede daad' doen en daar dan social credits voor vragen
Waarom? Het is maar een griepje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn hele huis schoongemaakt, incl alle deurhendels, knoppen enz
Een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn hele huis schoongemaakt, incl alle deurhendels, knoppen enz
@onlogischtwitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:01:46Ik worstel er toch wel een beetje mee dat er in de winter van 2017-2018 in drie, vier maanden tijd bijna 9500 (!!) mensen in Nederland griep-gerelateerd overleden (cijfers RIVM). Dit was nooit het gesprek van de dag of opening NOS-journaal en er werd geen wc-rol extra verkocht... reageer retweet
Peter Woke de Vriesquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje overdreven@:Onlogischtwitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:01:46Ik worstel er toch wel een beetje mee dat er in de winter van 2017-2018 in drie, vier maanden tijd bijna 9500 (!!) mensen in Nederland griep-gerelateerd overleden (cijfers RIVM). Dit was nooit het gesprek van de dag of opening NOS-journaal en er werd geen wc-rol extra verkocht... reageer retweet
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje overdreven@:Onlogischtwitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:01:46Ik worstel er toch wel een beetje mee dat er in de winter van 2017-2018 in drie, vier maanden tijd bijna 9500 (!!) mensen in Nederland griep-gerelateerd overleden (cijfers RIVM). Dit was nooit het gesprek van de dag of opening NOS-journaal en er werd geen wc-rol extra verkocht... reageer retweet
twitter:Plimme twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 13:13:59@PeterRdeV DAN MOET JE EVEN VERDER KIJKEN DAN JE LELIJKE KUTNEUS LANG IS!
Succes met je karakter, lul! reageer retweet
moet je zelfs zo'n gozer als PeteRRrrrr nog uitleggen dat je niet moet kijken naar de actuele cijfers naar maar toekomstige als je niks doet?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:Plimme twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 13:13:59@:PeterRdeV DAN MOET JE EVEN VERDER KIJKEN DAN JE LELIJKE KUTNEUS LANG IS!
Als je het op dit punt nog niet begrijpt dan is dat óf het niet willen begrijpen of gewoon te dom zijn om het te begrijpen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je zelfs zo'n gozer als PeteRRrrrr nog uitleggen dat je niet moet kijken naar de actuele cijfers naar maar toekomstige als je niks doet?
Was dat die bloedhete zomer of was dat in 2012?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:30 schreef JanCees het volgende:
toen de guzman de voorkeur kreeg boven wijnaldum
Wow. Een favoriet gifje van Stijn kwam zojuist voorbij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:30 schreef JanCees het volgende:
Kool de vrij nuquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was dat die bloedhete zomer of was dat in 2012?
Weet niet eigenlijk meerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was dat die bloedhete zomer of was dat in 2012?
Ik denk dat je je tijd beter niet aan figuren als Peter kunt verspillen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet je zelfs zo'n gozer als PeteRRrrrr nog uitleggen dat je niet moet kijken naar de actuele cijfers naar maar toekomstige als je niks doet?
Duidelijk een Feyenoordsupporter.quote:
Wel kut dat je de stand en tijd niet kan zienquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:30 schreef JanCees het volgende:
stand in titelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel kut dat je de stand en tijd niet kan zien
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:29 schreef Zipportal het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:Plimme twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 13:13:59@:PeterRdeV DAN MOET JE EVEN VERDER KIJKEN DAN JE LELIJKE KUTNEUS LANG IS!
Wat moeten wij zonder aadquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:08 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/B9_3TqBhOv9/?igshid=1wvt63r9smsk8
Zonder Aad waren we reddeloos verloren.quote:
Vandaag iemand gesproken die Corona heeft gehad, 1 keer geniesd en 1 keer mijn neus gesnoten.quote:
Influenza.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag iemand gesproken die Corona heeft gehad, 1 keer geniesd en 1 keer mijn neus gesnoten.
Mag ik eerst nog even mijn boeken lezen, Roland, of wa jonge...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:04 schreef KingRoland het volgende:
Als God het wil krijg je corona en als God het wil ga je gewoon dood. Aan God's wil ontkomt helemaal niemand.
haha dan ben je wel even bezig xDquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wilde Scrummie uitlachen om een taalfout in COR, maar daar wordt gemodereerd.
Scrummie ontsnapt.
Fijn dat je het nog even toelicht, zie namelijk een mention van je maar kan hem niet lezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik wilde Scrummie uitlachen om een taalfout in COR, maar daar wordt gemodereerd.
Scrummie ontsnapt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:29 schreef Zipportal het volgende:
Zo dan. PIK JE DIT @Scrummie2.1 ?????quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
haha dan ben je wel even bezig xD
Nou, dan lachen we hier toch.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Scrummie ontsnapt.
We zitten pas op 106 doden, en we zijn al bijna 2 weken onderweg.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is KingRoland. Waarom zou ik geven om iets wat hij zegt?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo dan. PIK JE DIT @:Scrummie2.1 ?????
Omdat je een dom varken bent?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is KingRoland. Waarom zou ik geven om iets wat hij zegt?
*meer dan 3 weken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zitten pas op 106 doden, en we zijn al bijna 2 weken onderweg.
leuk ditquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:30 schreef JanCees het volgende:
De posts van KingRoland lezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo dan. PIK JE DIT @:Scrummie2.1 ?????
En nu zeg jij dit. Iemand die in 2020 al zoveel domme acties heeft gedaan, waar ik met al mijn accounts samen nog niet eens aan kom.quote:
niet gelezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En nu zeg jij dit. Iemand die in 2020 al zoveel domme acties heeft gedaan, waar ik met al mijn accounts samen nog niet eens aan kom.
Ik lekker wel!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog even toelicht, zie namelijk een mention van je maar kan hem niet lezen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles om vuurtjes op te stoken maat.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En nu zeg jij dit. Iemand die in 2020 al zoveel domme acties heeft gedaan, waar ik met al mijn accounts samen nog niet eens aan kom.
quote:
Wees blij dat het geen corona virus is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
Oei, @:Scrummie2.1 verspreidt Chinese propaganda in het coronatopic.
Blokker hedde in huus. @Wereldgozer @De_Kraamtwitter:op1npo twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:35:27Achtduizend man personeel van Blokker, Big Bazaar & Intertoys houdt in de gaten of u wel 1,5 meter afstand houdt bij de kassa. Moeilijk om na te leven bij een lockdown, waar CEO Michel Witteveen tegen is. Vanavond is hij te gast bij #Op1.
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/FzoYg5bVgZ reageer retweet
Leuk dat Witteveen daarop tegen is. Doen we verder niks mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:39 schreef Zipportal het volgende:
Blokker hedde in huus. @:wereldgozer @:de_kraamtwitter:op1npo twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 17:35:27Achtduizend man personeel van Blokker, Big Bazaar & Intertoys houdt in de gaten of u wel 1,5 meter afstand houdt bij de kassa. Moeilijk om na te leven bij een lockdown, waar CEO Michel Witteveen tegen is. Vanavond is hij te gast bij #Op1.
Meer info: https://t.co/bHNy9tjbtf https://t.co/FzoYg5bVgZ reageer retweet
Dat is niet via internet te verspreiden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen corona virus is.
geen probleem altijdquote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi dat je je kennis over de Chinezen ook in het coronatopic deelt @:KingRoland
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
Zit het Corona virus al in de vbl sc?
Vast niet bij Drizzt of René.
Niet geklikt.quote:
heb je ook een goede house plaat in de aanbieding?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Koning, keizer, admiraal... Fuck Beyoncé, Kelis had het allemaal.
Fijn wel voor hem.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
[..]Eindelijk eens een ziekte die Drizzt niet heeft.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Rareaziaatmetzijnduimpjeomhoog.gif
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
heb je ook een goede house plaat in de aanbieding?
https://www.nu.nl/economi(...)tributiestoring.htmlquote:Door een grote storing bij de distributiecentra van Albert Heijn zullen de supermarktschappen zondag leger zijn dan gepland. Het bedrijf noemt het een 'ernstig procesincident', blijkt uit een interne memo die is ingezien door NU.nl.
Het betreft een technische storing, aldus een woordvoerder van de supermarkt die het nieuws bevestigt. Volgens de memo is de impact van de storing "op alle distributiecentra helaas aanzienlijk". Onduidelijk is echter hoeveel filialen hierdoor voorraad missen en hoeveel producten dit betreft. De woordvoerder noemt het "supervervelend".
Ik heb nog voorraad voor 8 avondmaaltijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)tributiestoring.html
supervervelend manquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)tributiestoring.html
BROODquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen moet ik maandag wel gaan om oa wasmiddel, en brood te halen
Welk wasmiddel gebruik jij?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen moet ik maandag wel gaan om oa wasmiddel, en brood te halen
Dit belooft wat! Ik heb echt nooit gesnapt dat @GGMM zo'n grote fan van die vieze papzak is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:43 schreef Doublepain het volgende:
OMG OVER 17 MINUTEN
@:AFCNIELS
@:kapiteintje
@:Caland
@:scrummie2.1
@:jancees
Dit neem je terug.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit belooft wat! Ik heb echt nooit gesnapt dat @:GGMM zo'n grote fan van die vieze papzak is.
Zijn broer is nog een grotere debiel. Walgelijk volk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit belooft wat! Ik heb echt nooit gesnapt dat @:GGMM zo'n grote fan van die vieze papzak is.
Hallo maatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe note is uit![]()
Ik ga deze NIET delen aangezien dat niet mag.
Ik denk wel dat er nog veel gaan volgen. Ik heb regelmatig aangegeven dat Tilburg op nr1 stond. Laat de notes maar komen.
Niet gezien. Ik ga meteen kijken!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Ik had vandaag een nieuwe foto van Benji gepost op Twitter. (Ik dacht die zul je nog wel niet gezien hebben aangezien ik nog geen like van je heb gehad)
Hier nu ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe note is uit![]()
Ik denk wel dat er nog veel gaan volgen. Ik heb regelmatig aangegeven dat Tilburg op nr1 stond. Laat de notes maar komen.
Sorry, ik liet me even gaan.quote:
Gelikedquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat
Ik had vandaag een nieuwe foto van Benji gepost op Twitter. (Ik dacht die zul je nog wel niet gezien hebben aangezien ik nog geen like van je heb gehad)
Hou jij niet van je wasgoed?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van de Lidl of Action meestal, een of ander Duits merk
Dat verklaard, ik had eerst nog 555 notes en nu 556quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe note is uit![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat verklaard, ik had eerst nog 555 notes en nu 556
568quote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat verklaard, ik had eerst nog 555 notes en nu 556
Duitslandgrapje was wel goed.quote:
Geen idee.quote:
Je moet niet zo lineair denken @Tjacka !quote:
Sorry @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik werd gementioned maar zie geen post.
Hier wordt gemoderd
Wat ben je toch ook een achterlijke vent. Is ook niet de eerste keer.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry @:lenny_leonard
Ik verwijderde perongelijk je post.
Ik maak hem gewoon nog een keer.quote:
Sinds wanneer doe je zo onaardigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een achterlijke vent. Is ook niet de eerste keer.
Coronazi'squote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nieuwe COR note is uit![]()
"40-45 procent" mogen we NIET zeggen.
Staat genoteerd (lol).
@:zipportal
@:picommp
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 22-03-2020 om 01:37:10@Roland_de_echte Ik schaam me dat jij mij volgt. Ga dat ook doen, stuk verdriet. reageer retweet
Koertgodquote:Op zondag 22 maart 2020 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland heeft ruzie met Koerttwitter:KoertWesterman twitterde op zondag 22-03-2020 om 01:37:10@:Roland_de_echte Ik schaam me dat jij mij volgt. Ga dat ook doen, stuk verdriet. reageer retweet
Roland zijn acts zijn vermoeiendquote:Op zondag 22 maart 2020 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:kingroland heeft ruzie met Koerttwitter:KoertWesterman twitterde op zondag 22-03-2020 om 01:37:10@:Roland_de_echte Ik schaam me dat jij mij volgt. Ga dat ook doen, stuk verdriet. reageer retweet
Handhaven die idiotenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
90% van mijn tijdlijn bestaat uit mensen die oproepen om binnen te blijven. Als het nu nog niet duidelijk is gaan Henk en Truus daar ook niet naar luisteren hoor.
Dit vinden de COR mods NIET leuk.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:57 schreef onlogisch het volgende:
40/45 grapje bij WNL door de staatssecretaris
Wie?quote:Op zondag 22 maart 2020 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit vinden de COR mods NIET leuk.
Preventief Henk en Truus ruimen dan maar. Als je het nu nog niet snapt, dan doe je niet meer mee.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
90% van mijn tijdlijn bestaat uit mensen die oproepen om binnen te blijven. Als het nu nog niet duidelijk is gaan Henk en Truus daar ook niet naar luisteren hoor.
Over 2 weken, als dit nog altijd niet voorbij is, krijg je de 1,5 miljoen tokkies die zeggen ; JA MAAR IK HEB HET RECHT OM NAAR BUITEN TE GAAN11!!1!1!1.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, ze vragen zich af waarom er geen lockdown is. Dat is de enige passende maatregel. Maar wij willen nu we 'vrij' zijn graag wat doen, dus lekker met z'n allen naar de bouwmarkt en tuincentrum, ja toch?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 2 weken, als dit nog altijd niet voorbij is, krijg je de 1,5 miljoen tokkies die zeggen ; JA MAAR IK HEB HET RECHT OM NAAR BUITEN TE GAAN11!!1!1!1.
Over 3 weken vragen de PVV en FvD waarom het leger niet vandaag de straat is opgegaan om te handhaven.
Ook de laatste keer dat ik op een link van jou klik.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/342561_766c475e
Hier wat leuke foto's voor de zondagochtend.
Dit is niet geschikt voor zwaar gelovige mensen @KingRolandquote:Op zondag 22 maart 2020 11:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Is dat Rebecca?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Roddel niet zo over mikquote:Op zondag 22 maart 2020 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar ja, gisteren ook weer een ban daar. Die mods zijn gewoon overspannen.
is ook niet te modden, ook niet meer te volgen, kan naar ONZquote:Op zondag 22 maart 2020 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit alleen maar vol paniekzaaiersquote:Op zondag 22 maart 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook niet te modden, ook niet meer te volgen, kan naar ONZ
Tja ze willen ook alles in de hand houden, inclusief de toon van het debat.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook niet te modden, ook niet meer te volgen, kan naar ONZ
Je zou toch verwachten met @GGMM als admin die jaren VBL ervaring had dat dat de enige oplossing was.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja ze willen ook alles in de hand houden, inclusief de toon van het debat.
Gewoon laten gaan en alleen de ergste overtredingen zoals bedreiging en scheldpartijen aanpakken.
dat lukt ze dan voor geen meterquote:Op zondag 22 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Tja ze willen ook alles in de hand houden, inclusief de toon van het debat.
.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten met @:ggmm als admin die jaren VBL ervaring had dat dat de enige oplossing was.
Ik weet nog een gifjes ban die volledig uit de hand liep in VBL
Hun inzet valt te prijzen maar soms denk ik wel laat gaan joh.quote:
Koekoekquote:Op zondag 22 maart 2020 07:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die bovendien nogal één kant op leunt.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze totale randdebielen zoals die Kyran daar mod maken
Bijna iedereen is Flopland spuugzat.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koekoek
Zelfs de altijd vriendelijke Koert vindt dat Roland een zielig stuk verdriet is.
quote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijna iedereen is Flopland spuugzat.
grappig om te zien dat je op zo'n forum mensen hebt die een onderwerp zeg maar adopteren en dan alles wat afwijkt van hun mening als ongewenst beschouwenquote:Op zondag 22 maart 2020 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die bovendien nogal één kant op leunt.
Zielig heeft Koert nooit gezegd. @KingRoland wordt gedemoniseerd.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koekoek
Zelfs de altijd vriendelijke Koert vindt dat Roland een zielig stuk verdriet is.
Ach, foutje kan gebeuren toch? Gooi topic open en niks aan de hand. Dat zou je juist een erg goede mod maken.quote:
Nee geen zin in.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, foutje kan gebeuren toch? Gooi topic open en niks aan de hand. Dat zou je juist een erg goede mod maken.
Trouwens, reageer je nog op mijn DM?
Wie?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op zondag 22 maart 2020 12:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koekoek
@Tjacka maakt een tamelijk labiele indruk.quote:
Misschien kan Tjacka samen met KingRoland door de shredder. Of nou ja, het zou eigenlijk moeten.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:39 schreef Elan het volgende:
[..]
@:Tjacka maakt een tamelijk labiele indruk.
Al heeft hij daar ook wel last van als er geen pandemie is.
Ik denk dat @KingRoland je straks iets gaat toewensen. Geen idee nog wat. Ligt eraan waar hij post (hier of Twitter).quote:Op zondag 22 maart 2020 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kan Tjacka samen met KingRoland door de shredder. Of nou ja, het zou eigenlijk moeten.
Lekkere Melkertbaan dan.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou zogenaamd een drukke baan in de zorg hebben maar zit letterlijk de hele dag in dat topic te posten
Uitstekend idee.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:54 schreef Zipportal het volgende:
Klaasweetalles inruilen voor KingRoland.
Gereageerdquote:Op zondag 22 maart 2020 12:58 schreef Elan het volgende:
COR / "Anne Frank gevoel bij NL-ers" psychologie
@:Caland
Toch was het ooit een goede collega van je.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kan Tjacka samen met KingRoland door de shredder. Of nou ja, het zou eigenlijk moeten.
Lekker hoorquote:Op zondag 22 maart 2020 13:03 schreef onlogisch het volgende:
Mooi man als mensen goed piano kunnen spelen
Caland bevindt zich wel op glad ijs.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:09 schreef fetX het volgende:
Gelachen om @:Caland ook al heb ik die opmerking al 300x gelezen.
Timing is alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEquote:Op zondag 22 maart 2020 13:21 schreef Lonaa het volgende:
verkeerde topic.
Schuld van @:GGMM trouwens. Beetje in 2 topic tegelijk lopen posten waar ik lees.![]()
Waarom lees je hier mee?quote:Op zondag 22 maart 2020 13:21 schreef Lonaa het volgende:
verkeerde topic.
Schuld van @:GGMM trouwens. Beetje in 2 topic tegelijk lopen posten waar ik lees.![]()
Wow. Wat een gezellig onthaal.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOE
[ afbeelding ]
Raarquote:Op zondag 22 maart 2020 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ik
Dat had je kunnen weten natuurlijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:
Hij zat voor het virus ook al heel de dag thuis tochquote:Op zondag 22 maart 2020 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed je te zien maat, kom je deze periode wel een beetje door?
Is niet anders dan anders voor me, gewoon thuiszitten en af en toe er uit voor boodschappen. Mij krijgen ze niet te pakken, al werd ik vanochtend wakker met keelpijnquote:Op zondag 22 maart 2020 13:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed je te zien maat, kom je deze periode wel een beetje door?
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ben je 12?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Dat kan ook één van je 16 andere ziektes zijn tochquote:Op zondag 22 maart 2020 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is niet anders dan anders voor me, gewoon thuiszitten en af en toe er uit voor boodschappen. Mij krijgen ze niet te pakken, al werd ik vanochtend wakker met keelpijn
Ja, het heeft even geduurd maar dat lijkt aardig voorbij te zijn ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hi GGMM, ik merk dat de 'GGMM likes them young'-grap al voorbij is...
quote:Op zondag 22 maart 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]Jezus. Hoe oud ben je? (Jonger dan 12 maak je kans)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |