Mensen zullen nu overal ter wereld wel flink aan gaan komen als ze thuis zitten, gaan stress eten en weinig kunnen bewegen.quote:
Je moet je even inlezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:26 schreef KNAK het volgende:
In 2018 gingen er 153.000 mensen dood in Nederland. Dat is 2942 per week. 420 per dag, ziekte/ongeluk etc
Corona nu 30...blijft toch wel apart... allemaal helemaal leip doen om cijfers waar we normaal niet eens naar om kijken
Nog erger. Gisteren een uitschieter van 39% groei, vandaag 30%quote:
Peter R. de Vries lijkt me wel het prototype van de 'griepjes' van deze wereld. Een meningenmannetje. Geen kennis van zaken, geen kennis van concepten uit de onderbouw wiskunde als exponenten. Desondanks totaal niet geremd om over dit soort zaken te roeptoeteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:28 schreef Sunri5e het volgende:
Petertje snapt er weer eens niets van 😂twitter:PeterRdeV twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:01:46Ik worstel er toch wel een beetje mee dat er in de winter van 2017-2018 in drie, vier maanden tijd bijna 9500 (!!) mensen in Nederland griep-gerelateerd overleden (cijfers RIVM). Dit was nooit het gesprek van de dag of opening NOS-journaal en er werd geen wc-rol extra verkocht... reageer retweet
Ik neem het hem dan ook niet kwalijk, hij kan er niets aan doen dat hij zo dom is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:35 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Peter R. de Vries lijkt me wel het prototype van de 'griepjes' van deze wereld. Een meningenmannetje. Geen kennis van zaken, geen kennis van concepten uit de onderbouw wiskunde als exponenten. Desondanks totaal niet geremd om over dit soort zaken te roeptoeteren.
Tip: je eetschema de dag van tevoren bepalen. Daarnaast minstens 20 minuten een cardio circuit doen (via YouTube of pay kanalen als T25 Focus). En 100 push ups per dag, of 50 als je net begint.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:33 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mensen zullen nu overal ter wereld wel flink aan gaan komen als ze thuis zitten, gaan stress eten en weinig kunnen bewegen.
Ik vind het lastig om niet naar overmatig voedsel te grijpen nu
Opzich zegt het wel iets, maar het aantal opnames in ziekenhuizen zijn ve interessanter. Jammer dat we daar op regioniveau geen beeld van hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:36 schreef FritsFlits het volgende:
De top 5 dus:
Amsterdam - 161 bekende besmettingen
Tilburg - 154 bekende besmettingen
Breda - 133 bekende besmettingen
Utrecht - 121 bekende besmettingen
Rotterdam - 120 bekende besmettingen
Amsterdam is kei hard omhoog gegaan. Ben blij dat ik al twee weken thuis werk en niet meer elke dag met het OV die kant op hoef. Maar goed, meeste van m'n collega's wonen er wel.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:31 schreef Momo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit soort figuren spelen wel met de gezondheid van mensen. Genoeg andere domme mensen in Nederland die dit dan serieus nemen en minder alert/voorzichtig gaan zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik neem het hem dan ook niet kwalijk, hij kan er niets aan doen dat hij zo dom is.
Er wordt toch bijna enkel nog maar getest bij een ziekenhuisopname?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opzich zegt het wel iets, maar het aantal opnames in ziekenhuizen zijn ve interessanter. Jammer dat we daar op regioniveau geen beeld van hebben.
Dat lijstje komt ook van de site van het RIVM vandaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:38 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind het lijstje van Momo met de absolute aantallen een stuk fijner dan het kaartje wat RIVM heeft.
Ermelo is vandaag gestegen naar 41,0 per 100.000 inwoners en daar schrik ik dan meer van dan wanneer ik lees dat er een 11de besmette persoon is bijgekomen.
Ik zet hem dan ook neer bij bv de burgemeester van Amsterdam.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit soort figuren spelen wel met de gezondheid van mensen. Genoeg andere domme mensen in Nederland die dit dan serieus nemen en minder alert/voorzichtig gaan zijn.
In Brabant ja. Daarbuiten weet ik niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:38 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Er wordt toch bijna enkel nog maar getest bij een ziekenhuisopname?
twitter:strangeharbors twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:44:00THREAD: I mostly talk about movies on here, but here goes. We are currently pivoting our factory to solely make surgical masks and other medical garments in short supply. We can make 2 million masks a day, and are looking to help in any way possible during this time. #COVID19 https://t.co/dOX7N3e1GJ reageer retweet
En wat maakt jouw mening zoveel beter dan ?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:35 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Peter R. de Vries lijkt me wel het prototype van de 'griepjes' van deze wereld. Een meningenmannetje. Geen kennis van zaken, geen kennis van concepten uit de onderbouw wiskunde als exponenten. Desondanks totaal niet geremd om over dit soort zaken te roeptoeteren.
Er stond een vaag dingetje over in een of andere obscure Facebookpost, maar ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:42 schreef An_0_Niem het volgende:
32-jarige Deepak Dharampal in Rotterdam overleden – coronavirus Nederland
Weet iemand toevallig hier meer over? Bij het RIVM wordt er geen melding van gemaakt, maar een kennisje van me beweert dat het waar is. Ik twijfel
Google hem/haar op facebook.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:42 schreef An_0_Niem het volgende:
32-jarige Deepak Dharampal in Rotterdam overleden – coronavirus Nederland
Weet iemand toevallig hier meer over? Bij het RIVM wordt er geen melding van gemaakt, maar een kennisje van me beweert dat het waar is. Ik twijfel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |