SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Richtlijnen in dit topic:
• Probeer niet lollig te doen
• Bij nieuws graag een bron
• Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
• Geen slowchat
• Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
• Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden
Er was eens een user op Fok die zei 'het kon wel eens gruwelijk uit de klauwen lopen dit virus.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik geloof hun meer dan de sprookjes hier op fok.
sterker nog volgens de koning moesten wij vertrouwen op het RIVM en de GGD !!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Probleem is dat veel mensen gewoon luisteren naar de GGD, want zij zijn de experts. Zo gek is dat niet. Een groot deel van Nederland is niet zo kritisch en neem het gewoon aan als een expert iets zegt. Als je het nieuws volgt weet je namelijk ook niet beter.
Zelfs mijn collega's hoor ik soms domme opmerkingen maken en dat zijn toch allemaal slimme mensen .... Ik kan het de burgers echt niet kwalijk nemen als instanties zoals het RIVM en de GGD slecht informeren en/of slecht advies geven.
Het RIVM begint het nu ook steeds meer af te schuiven op de burgers, terwijl zij fout op fout blijven stapelen.
Gaat me hier niet om de oeigoeren. Die hebben ook gedeeltelijk zelf schuld aan hun conflict vanwege de aanslagen die zij zelf pleegden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Like.
Oeigoeren en ook de rest van de bevolking wordt als stront behandeld.
Oh, dit verhaal weerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:01 schreef Tris het volgende:
[..]
Er was eens een user op Fok die zei 'het kon wel eens gruwelijk uit de klauwen lopen dit virus.
Er was eens een user van het RIVM die zei 'de kans is nagenoeg onmogelijk dat dit virus in Nederland komt.
Refresh refresh refresh.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:01 schreef roos94 het volgende:
Koste maar 40 jaar een nieuw topic te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |