Klopt, het was meer een motie om straks te kunnen zeggen "zie je, we kregen toen geen steun".quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
FvD was dan ook niet super slim door er meteen "voor morgenochtend" in te zetten. Doe dan binnen 24h of 48h ofzo. Je weet dat ze staan te springen om het af te schieten, dan moet je het ze niet makkelijk maken.
Hij eist niks, maar hij doet een aanbod. Niks mis mee, lijkt me.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:15 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Maar weinig mensen vinden het kunnen wanneer rijke mensen een voorkeursbehandeling eisen.
Aanbod is ook afgeslagen.
Hmm, raar. Want die andere site loopt echt altijd achter. Gisteren was er hier ook een positieve stemming n.a.v. die cijfers en toen kwam NVIC met de echte update en was die stemming wel snel weg.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dat is vaak het enige dat ze nog goed herinneren.
Beetje onethisch voorstel. Ik zou liegen als ik zeg dat ik het niet zou proberen als ik bulkte van het geldquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij eist niks, maar hij doet een aanbod. Niks mis mee, lijkt me.
Oke man.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij eist niks, maar hij doet een aanbod. Niks mis mee, lijkt me.
Het verschil is ook dat uitwijken hier goed wordt gecoördineerd. Zeker ten tijde van de eerste overbelaste IC's in Italië was het ook niet zo dat er in het hele land geen uitwijkmogelijkheid meer te vinden was.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Uden had allang op 100% gezeten als ze niet konden overplaatsen, dat is het enige verschil. Nu is die uitwijkmogelijkheid er nog, maar over 2 weken?
Ja. Zie hierboven.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:20 schreef ondeugend het volgende:
Belgie zou vandaag ook 30 doden melden?
Waarom niet gewoon de leeftijd zeggenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Zie hierboven.
1 dode in leeftijdscategorie 25-44
Ze lopen achter en niet alle ziekenhuizen doen mee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:21 schreef Kyran het volgende:
Die Stichting Nice cijfers snap ik trouwens echt niet. Gisteren is het aantal van 210 naar 281 gegaan, dus +71. Als ik dan bij NICE kijk zie ik +39. Hoe dan?
Heb je zat geld kan je sowieso al iedere behandeling krijgen. Eén van de rijkste Bulgaren heeft zichzelf in Frankrijk laten behandelen terwijl hij in Bulgarije gediagnosticeerd is. Nadien 35.000 behandelingen met chloroquine ingekocht en aan Bulgarije gedoneerd, net als ik meen een miljoen euro aan apparatuur.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje onethisch voorstel. Ik zou liegen als ik zeg dat ik het niet zou proberen als ik bulkte van het geld
Ja gisteren leek er eerder een hele kleine steiging of zelfs stabilisatie in te zitten en toen ineens bam: 281quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hmm, raar. Want die andere site loopt echt altijd achter. Gisteren was er hier ook een positieve stemming n.a.v. die cijfers en toen kwam NVIC met de echte update en was die stemming wel snel weg.
NOS neemt ook altijd NVIC over in ieder geval.
Aha!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze lopen achter en niet alle ziekenhuizen doen mee.
In dat geval dus gewoon NVIC aanhouden, want neem aan dat die wel de exacte getallen hebben op dit moment, inclusief de IC's die niet meedoen aan NICE registratie.quote:Voor het samenstellen van dit overzicht zijn we afhankelijk van data-aanlevering door de deelnemende IC’s. Mogelijk loopt de registratie wegens de drukte van de patiëntenzorg achter en zijn de gegevens niet compleet en/of nog niet geüpdatet met ontslaginformatie.
Daar wordt nog vaak data gecorrigeerd van 1 en 2 dagen geleden. Dus dat kan een handig overzicht zijn voor een trendlijn tot aan 3 dagen geleden. Maar niet voor de echte actuele situatie.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:16 schreef Robbertooo het volgende:
Als je hierop kijkt: https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jsp
stabiliseert het?
Dat laatste weet je zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze lopen achter en niet alle ziekenhuizen doen mee.
Nou ja, ze hebben het over "deelnemende IC's", zoals Kyran hierboven quotte. Dus, zeker weten doe ik het niet, maar dat impliceert dat het vrijblijvend is en niet iedereen mee doet denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat laatste weet je zeker?
Gisteravond op radio 1 bij het corona journaal, gaf de arts aan dat de data van de werkvloer niet tegelijkertijd wordt "geüpload" (mijn woorden).
Beetje onethisch kan je het noemen, maar het is toch niet verboden om je eigen hachje proberen te redden?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje onethisch voorstel. Ik zou liegen als ik zeg dat ik het niet zou proberen als ik bulkte van het geld
Scherp.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben het over "deelnemende IC's", zoals Kyran hierboven quotte. Dus, zeker weten doe ik het niet, maar dat impliceert dat het vrijblijvend is en niet iedereen mee doet denk ik.
Oh no, not this shit again. Kan de regering dat ook niet verbieden met maatregelingen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:28 schreef roos94 het volgende:
Bners die dan dit virus aangrijpen om weer wat shine te pakken en zichzelf zingend oid op insta pleuren. Echt alles voor een beetje aandacht.
#supportthelocalsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:28 schreef roos94 het volgende:
Bners die dan dit virus aangrijpen om weer wat shine te pakken en zichzelf zingend oid op insta pleuren. Echt alles voor een beetje aandacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |