je lette ook niet op hé dan krijg je dat..quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je dan laten zien dat je K kan drinken, weet je zeker dat je geen T wil dan?
Solly was ook de krant aan het lezenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
je lette ook niet op hé dan krijg je dat..
Ja en je wordt gequoot voor je het weetquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Zijn jou woorden. Maar berichten komen vaak ook niet gelijk door
Het is best ellende tegenwoordig op FOK
Daarom ninja ik niet veel meer. Soms is FOK! te traag om het aan te passen
Ja dat ook nog eensquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja en je wordt gequoot voor je het weet
Staat het voor de eeuwigheid vast![]()
![]()
Ik denk dat de roep om een lockdown steeds groter zal worden en dat daar uiteindelijk voor gezwicht zal worden.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat de roep om een lockdown steeds groter zal worden en dat daar uiteindelijk voor gezwicht zal worden.
Is echt heftig een lock downquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat de roep om een lockdown steeds groter zal worden en dat daar uiteindelijk voor gezwicht zal worden.
Yup. En je zal m lang vol moeten houden.quote:
Dat wordt veel werk voor echtscheidingsadvocaten jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:12 schreef Dotteke het volgende:
Mensen gaan doordraaien zolang thuis
Vooral gezinnen. Mensen zijn niet meer gewend om hele dagen met kinderen te zitten
En velen moeten er nog bij werken ook.
en DTSquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat wordt veel werk voor echtscheidingsadvocaten ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |