Foto?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Kluun1985 het volgende:
Mensen, ik heb zo direct een belangrijke mededeling voor jullie.
ik heb namelijk een nieuwe liefde gevonden.
Van Abid nemen we dan ook bij deze afscheid.
Dank voor alle steun!
112quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:21 schreef Kluun1985 het volgende:
laat maar, ik probeer telkens over die andere vent te fantaseren, maar ik blijf Abid opzoeken. Die man is mijn zielsverwant. Geen nieuw hoofdstuk dus.
Mijn alles
[ afbeelding ]
iS DAT ZIJN TELEFOONNUMMER !!!!!!SDGDAJSBGIDSUGIJDBJDJDSJB
WIE WEET DE LANDCODE VAN PAKISTAN!?
Kluun, wat is er gebeurd! Je was zo verliefd op Abid. Ga je vreemd met een ander? Zina is niet toegestaan hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Kluun1985 het volgende:
Mensen, ik heb zo direct een belangrijke mededeling voor jullie.
Van Abid nemen we dan ook bij deze afscheid.
Dank voor alle steun!
@stokjquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:21 schreef Kluun1985 het volgende:
laat maar, ik probeer telkens over die andere vent te fantaseren, maar ik blijf Abid opzoeken. Die man is mijn zielsverwant. Geen nieuw hoofdstuk dus.
Mijn alles
[ afbeelding ]
iS DAT ZIJN TELEFOONNUMMER !!!!!!SDGDAJSBGIDSUGIJDBJDJDSJB
WIE WEET DE LANDCODE VAN PAKISTAN!?
Ik stel voor dat we Kluun vanaf nu boycotten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Kluun, wat is er gebeurd! Je was zo verliefd op Abid. Ga je vreemd met een ander? Zina is niet toegestaan he![]()
Nou, vertel dan. Op wie ben je nu verliefd?
@:fernweh Abid is vrij voor jou.
Zie het als een kans Fernweh, nu kan jij je toekomst tegemoet met Abid!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
@:Stokj
Ik ben echt boos op Kluun, Abid zo aan de kant zetten en nu dit... Dit kan niet.
Kluun maakt juist ruimte voor jou!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Kluun vanaf nu boycotten.
Dit hadden we jaren geleden moeten doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Kluun vanaf nu boycotten.
@Kluun1985 ga je excuses aanbieden?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik wil excuses van @:Kluun1985, Abid zo aan de kant zetten pik ik niet.
Kluun was al maanden daarvoor in kwijlmodus ...ik zie het probleem nietquote:Op maandag 23 maart 2020 12:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens @:fernweh is Abid hardhandig aan de kant geschoven en dat doet Fernweh pijn.
Kluun had een concurrent (Fernweh en volgens mij ook Nismo91) en nu Kluun Abid niet meer wilt zou juist Fernweh blij moeten zijn dat hij Abid helemaal voor zichzelf heeft.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kluun was al maanden daarvoor in kwijlmodus ...ik zie het probleem niet
Wie het eerst komt wie het eerst maalt zoiets?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Kluun had een concurrent (Fernweh en volgens mij ook Nismo91) en nu Kluun Abid niet meer wilt zou juist Fernweh blij moeten zijn dat hij Abid helemaal voor zichzelf heeft.
Wel vind ik dat @:kluun1985 lang op zich laat wachten met zijn nieuwe prins.
Een oude liefde?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Kluun1985 het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kluun was al maanden daarvoor in kwijlmodus ...ik zie het probleem niet
Flippingcoin zegt het goed. Eerst tegen iedereen opscheppen over Abid, en hoe geweldig die is, mensen terechtwijzen als ze iets slechts over hem zeggen, en dan zelf even 180 graden draaien en dan weer met hangende pootjes terug.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja nee sorry...
Zo'n overspelige hoer als jij is niet goed genoeg voor abedgod.
Zo lang wij maar Abid toppa’s krijgen ben ik blij.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Flippingcoin zegt het goed. Eerst tegen iedereen opscheppen over Abid, en hoe geweldig die is, mensen terechtwijzen als ze iets slechts over hem zeggen, en dan zelf even 180 graden draaien en dan weer met hangende pootjes terug.
Kluun wilde overspel plegen, dat keur ik niet goed. En nu moeten wij maar doen alsof Kluun bij de Abid fans zitten?
@:Nismo91, @:Stokj en @:Fernweh passen daar voor. Toch?!
Het maakt niet uit waar ik heen ga, waar ik ook kijk knagen de mensen met vies naar mij.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:57 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Zo lang wij maar Abid toppa’s krijgen ben ik blij.
Ik hoop dat Abid jou nog terug wil @:kluun1985
quote:Op maandag 23 maart 2020 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee .. het idee van liefde voor die Pad zorgt al voor een kotsgevoel bij mij
Zina plegen is een zonde @Fushia2quote:Op maandag 23 maart 2020 12:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Flippingcoin zegt het goed. Eerst tegen iedereen opscheppen over Abid, en hoe geweldig die is, mensen terechtwijzen als ze iets slechts over hem zeggen, en dan zelf even 180 graden draaien en dan weer met hangende pootjes terug.
Kluun wilde overspel plegen, dat keur ik niet goed. En nu moeten wij maar doen alsof Kluun bij de Abid fans zitten?
@:Nismo91, @:Stokj en @:Fernweh passen daar voor. Toch?!
Ik denk dat @Fernweh toppa's gaat openen over Abid.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:57 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Zo lang wij maar Abid toppa’s krijgen ben ik blij.
Heerlijk ! Recht uit het hart.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:57 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar ik heen ga, waar ik ook kijk knagen de mensen met vies naar mij.
Ze willen me in de weg staan maar achterop mijn tandem is er maar plaats voor één echte broer.
Met Abid fietsend door het veld, hem de Hollande pracht laten zien.
Samen elkaar betrekken in ons gebed. Abid en ik zijn als broers.
(Heb dit zojuist geschreven wat vind je ervan?)
quote:Op maandag 23 maart 2020 13:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik denk dat @:fernweh toppa's gaat openen over Abid.
Traantje weggepinkt.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:13 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Heerlijk ! Recht uit het hart.
@:stokj persoonlijk denk ik dat Abid beter af is met @:fernwreh !
Jullie kunnen je liefde voor Abid toch delen met elkaar?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:13 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Heerlijk ! Recht uit het hart.
@:stokj persoonlijk denk ik dat Abid beter af is met @:fernwreh !
Ik geef het een halve dag voordat @Kluun1985 weer een nieuw topic over die pas opent...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef Pharkus het volgende:
Het goede nieuws is dat abid verlost is van zijn stalker en weer kan partyen na de coronalockdown.
Als het niet Kluun zindagi is dan wel @Fernweh die zijn liefde gaat uitenquote:Op woensdag 25 maart 2020 06:17 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik geef het een halve dag voordat @:Kluun1985 weer een nieuw topic over die pas opent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |