Foto?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Kluun1985 het volgende:
Mensen, ik heb zo direct een belangrijke mededeling voor jullie.
ik heb namelijk een nieuwe liefde gevonden.
Van Abid nemen we dan ook bij deze afscheid.
Dank voor alle steun!
112quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:21 schreef Kluun1985 het volgende:
laat maar, ik probeer telkens over die andere vent te fantaseren, maar ik blijf Abid opzoeken. Die man is mijn zielsverwant. Geen nieuw hoofdstuk dus.
Mijn alles
[ afbeelding ]
iS DAT ZIJN TELEFOONNUMMER !!!!!!SDGDAJSBGIDSUGIJDBJDJDSJB
WIE WEET DE LANDCODE VAN PAKISTAN!?
Kluun, wat is er gebeurd! Je was zo verliefd op Abid. Ga je vreemd met een ander? Zina is niet toegestaan hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:07 schreef Kluun1985 het volgende:
Mensen, ik heb zo direct een belangrijke mededeling voor jullie.
ik heb namelijk een nieuwe liefde gevonden.
Van Abid nemen we dan ook bij deze afscheid.
Dank voor alle steun!
@stokjquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:21 schreef Kluun1985 het volgende:
laat maar, ik probeer telkens over die andere vent te fantaseren, maar ik blijf Abid opzoeken. Die man is mijn zielsverwant. Geen nieuw hoofdstuk dus.
Mijn alles
[ afbeelding ]
iS DAT ZIJN TELEFOONNUMMER !!!!!!SDGDAJSBGIDSUGIJDBJDJDSJB
WIE WEET DE LANDCODE VAN PAKISTAN!?
Ik stel voor dat we Kluun vanaf nu boycotten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Kluun, wat is er gebeurd! Je was zo verliefd op Abid. Ga je vreemd met een ander? Zina is niet toegestaan he![]()
Nou, vertel dan. Op wie ben je nu verliefd?
@:fernweh Abid is vrij voor jou.
Zie het als een kans Fernweh, nu kan jij je toekomst tegemoet met Abid!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
@:Stokj
Ik ben echt boos op Kluun, Abid zo aan de kant zetten en nu dit... Dit kan niet.
Kluun maakt juist ruimte voor jou!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Kluun vanaf nu boycotten.
Dit hadden we jaren geleden moeten doenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 14:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Kluun vanaf nu boycotten.
@Kluun1985 ga je excuses aanbieden?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 17:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik wil excuses van @:Kluun1985, Abid zo aan de kant zetten pik ik niet.
Kluun was al maanden daarvoor in kwijlmodus ...ik zie het probleem nietquote:Op maandag 23 maart 2020 12:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens @:fernweh is Abid hardhandig aan de kant geschoven en dat doet Fernweh pijn.
Kluun had een concurrent (Fernweh en volgens mij ook Nismo91) en nu Kluun Abid niet meer wilt zou juist Fernweh blij moeten zijn dat hij Abid helemaal voor zichzelf heeft.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kluun was al maanden daarvoor in kwijlmodus ...ik zie het probleem niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |