Gecondoleerd, heel veel sterktequote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Damn... collega van onze zieke vriend is overleden aan CoronaVader van 2 zoons van 15 en 8 jaar.
Dan is het een oplichter.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zijn volgens mij gewoon stofkapjes , hebben ze niks aan
Poeh... met kinderen van die leeftijd klinkt het als een nog jong iemand.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Damn... collega van onze zieke vriend is overleden aan CoronaVader van 2 zoons van 15 en 8 jaar.
Hoe oud?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik ken hem zelf niet, maar dank je wel.quote:
Bahquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat moet wel. Ik heb het nog maar even niet gevraagd. Het is al zo'n klap voor hem, nu hij zelf zo ziek is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:24 schreef Felixa het volgende:
Poeh... met kinderen van die leeftijd klinkt het als een nog jong iemand.
Goed filmpje. Tegen geluid is welkom anno nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:19 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Een mening die serieus gediend te worden.
Och phoenyx is weer eens boosquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Denk je niet dat we een beetje klaar zijn met mensen zoals jij die vragen wat elke keer al gevraagd en beantwoord is?
Niet oud dan waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Één van de symptomen van covid-19 is verwardheid. Heb je het ook benauwd, koorts of snotter je?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:19 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb echt even behoefte aan een Maarten van Rossum die alles even kapot gaat relativeren.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Het is eigenlijk ook een soort hele sterke griep, alleen wordt iedereen tegelijk ziek omdat er geen immuniteit is. Dat is een beetje het hele eieren eten. Een sterk griepseizoen duurt bv zo 18 weken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef hollandia02 het volgende:
Seasonal influenza causes 4 -50 million symptomatic cases in EU/EEA each year, and 15 000 – 70 000 European citizens die every year of causes associated with influenza. Despite the often short duration of illness, the yearly economic and healthcare burden of influenza is substantial.
https://www.ecdc.europa.eu/en/seasonal-influenza/facts/factsheet
Niks vergeleken met de ultieme Coronacrisis.
Ik wist niet dat bij griep ook de ziekenhuizen vol lagen en operaties afgezegd werden en een tekort aan alles is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook een soort hele sterke griep, alleen wordt iedereen tegelijk ziek. Dat is een beetje het hele eiren eten. Een sterk griepseizoen duurt bv zo 18 weken.
46 hoor ik net. En wel met een longoperatie achter de rug, enkele jaren geleden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef vosss het volgende:
Niet oud dan waarschijnlijk?
Onderliggende problemen bekend?
En hoe weten we dat hij de boel niet bedondert en dit niet een filmpje is voor de likes?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ken hem niet eigenlijk maar steve kwam er mee, 28 jaar
https://www.instagram.com/tv/B99_BnqnqM0/?utm_source=ig_embed
Gast ik waarschuw al sinds er 400 cases zijn in China dat het geen gewone griep is, je hoeft het mij niet te vertellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bij griep ook de ziekenhuizen vol lagen en operaties afgezegd werden en een tekort aan alles is.
Ga toch weg man met je griep.
Er is overduidelijk een discrepantie in de mening c.q. ervaring van de huidige situatie tussen enerzijds artsen en virologen anderzijds, waarbij die laatste groep logischerwijs rustiger overkomt. Overigens ervaar ik niet dat de regering zegt dat alles onder controle is. Sterker nog, ik hoor zowel de MinPres als de koning binnen 5 dagen zeggen dat we wellicht het ergste nog niet hebben gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beelden van de webinar van afgelopen woensdag tussen al die personen. Wow.
Ik schets al weken een beeld over wat er gaat gebeuren, maar om het zo direct van een arts te horen die het nu meemaakt is echt hartverscheurend en bizar.
Wij, in Nederland, kunnen gewoon in bepaalde ziekenhuizen geen gewone zorg meer leveren, maar volgens het RIVM en de regering is alles onder contorle.
Poeh heftig, voor alle nabestaanden ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
46 hoor ik net. En wel met een longoperatie achter de rug, enkele jaren geleden.
Hoe oud?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Pfff. Ik word hier niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
46 hoor ik net. En wel met een longoperatie achter de rug, enkele jaren geleden.
50 miljoen("Hoogte"punt) van de 500 miljoen is ook niet echt een langzame griep, en ook daar zijn veel mensen niet immuun tegen, namelijk 60,000.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook een soort hele sterke griep, alleen wordt iedereen tegelijk ziek omdat er geen immuniteit is. Dat is een beetje het hele eieren eten. Een sterk griepseizoen duurt bv zo 18 weken.
Juist omdat het zo ernstig is, is het soms fijn om dat soort mensen te hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Één van de symptomen van covid-19 is verwardheid. Heb je het ook benauwd, koorts of snotter je?
Ik begrijp dat je jezelf probeert gerust te stellen, het zijn spannende tijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:26 schreef hollandia02 het volgende:
Seasonal influenza causes 4 -50 million symptomatic cases in EU/EEA each year, and 15 000 – 70 000 European citizens die every year of causes associated with influenza. Despite the often short duration of illness, the yearly economic and healthcare burden of influenza is substantial.
https://www.ecdc.europa.eu/en/seasonal-influenza/facts/factsheet
Niks vergeleken met de ultieme Coronacrisis.
Wist je niet nee meneer Smack, gebeurt echter wel...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bij griep ook de ziekenhuizen vol lagen en operaties afgezegd werden en een tekort aan alles is.
Ga toch weg man met je griep.
[
Nee, helemaal niet als je weet dat die vriend van ons zelf pas 27 is en dus ook zwaar ziek - zonder voorgeschiedenis.quote:
Hou daar dan eens mee op, viezerik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
heel stom misschien, maar is er al iets bekend over rokers in het speciaal? ik ben roker namelijk
Rokers lopen meer risico heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
heel stom misschien, maar is er al iets bekend over rokers in het speciaal? ik ben roker namelijk
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:24 schreef Kyran het volgende:
Pff dat filmpje van die noodkreet van die arts doet mij wel wat hoor. Ga even wat gamen en filmpje kijken. Hou het netjes hier mafkezen.
Hoger risico.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
Nee, ik probeer mensen zelf te laten nadenken. Mensen die denken dat ziekenhuizen nooit vol liggen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je jezelf probeert gerust te stellen, het zijn spannende tijden.
https://www.zorgwijzer.nl(...)oor-mensen-die-rokenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
https://www.scientificame(...)onavirus-infection1/quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
dat is opzich altijd een goed idee inderdaadquote:
hmmm lekker danquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rokers lopen meer risico heb ik begrepen.
Las ook weer een onderbouwd verhaal een paar dagen geleden dat in China juist weer verdacht weinig rokers getroffen werden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rokers lopen meer risico heb ik begrepen.
Dan zit ik als ex roker er mooi tussenin dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Las ook weer een onderbouwd verhaal een paar dagen geleden dat in China juist weer verdacht weinig rokers getroffen werden.
Complete landen in lockdown, vanwege een normaal griepje... geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer mensen zelf te laten nadenken. Mensen die denken dat ziekenhuizen nooit vol liggen bijvoorbeeld.
Bahquote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik blijf niet herhalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Complete landen in lockdown, vanwege een normaal griepje... geloof je het zelf?
"Een ziekenhuis" is even wat anders dan honderden ziekenhuizen wereldwijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:35 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer mensen zelf te laten nadenken. Mensen die denken dat ziekenhuizen nooit vol liggen bijvoorbeeld.
Tenzij een teerlaag zo'n virus wegjaagt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Lijkt mij niet meer dan logisch dat rokers en longziekten niet lekker samen gaan.
Ja, wij zijn zo goed als immuun.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |