Eindelijk iemand die het zegtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
Jongens, negeer ze gewoon.
Als je trollen niet voedert dan gaan ze vanzelf weer weg.
Ja deze 'lol, het is maar een griepje'-discussie werd 200 topics geleden al ontzettend saai.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
Jongens, negeer ze gewoon.
Als je trollen niet voedert dan gaan ze vanzelf weer weg.
Dat is 1 iemand van de 11.000?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)ies-from-coronavirus
Nou ja ik denk dat ik jullie maar laat. Maar zelfs diegene die voor het virus waarschuwde in China was nog jonger dan 50 en is dood. Maar succes met jullie trollactiesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Newone82 het volgende:
Als iemand hier bronnen heeft die bewijzen dat mensen jonger dan 50 dood gaan door dit virus graag, lees ik met veel interesse.
Naja ik wil niet perse de discussie aan, maar wat maakt dit virus anders dan een andere griep?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja deze 'lol, het is maar een griepje'-discussie werd 200 topics geleden al ontzettend saai.
Milde klachten wordt op 2 manieren door elkaar heen gebruikt, wat voor verwarring zorgt:quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is nu de definitie van 'milde klachten'? Ik hoor van 'hoesten en koorts' tot 'heftige griep / niet meer uit bed kunnen komen'.
Heel simpel, geen vaccin.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Naja ik wil niet perse de discussie aan, maar wat maakt dit virus anders dan een andere griep?
https://www.fox5atlanta.c(...)ld-in-florida-reportquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:44 schreef Newone82 het volgende:
Als iemand hier bronnen heeft die bewijzen dat mensen jonger dan 50 dood gaan door dit virus graag, lees ik met veel interesse.
het internet staat er vol mee....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Naja ik wil niet perse de discussie aan, maar wat maakt dit virus anders dan een andere griep?
Ik ben ook wel benieuwd. 1 voorbeeld van de 11.000 doden vind ik niet zo heel sterk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:47 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat ik jullie maar laat. Maar zelfs diegene die voor het virus waarschuwde in China was nog jonger dan 50 en is dood. Maar succes met jullie trollacties
Niks, landen sluiten voor de lol alles. Denk even na en zoek zelf even gewoon de basisinformatie opquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hehheh ja idd. Goed verwoord.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Milde klachten wordt op 2 manieren door elkaar heen gebruikt, wat voor verwarring zorgt:
1. Om mensen gerust te stellen - een groot deel van de besmetten heeft milde klachten zoals lichte koorts, hoofdpijn of hoest.
2. Als verzamelterm voor alle besmetten die niet naar het ziekenhuis hoeven, zeg maar 85% van alle coronagevallen. Dat kan dus van alles betekenen, van lichte klachten zoals in 1 tot symptomen die veel erger zijn dan de heftigste griep die je hebt meegemaakt, bij het ademen gevoel alsof je spijkers in je longen hebt, enorme hoofdpin. En alles daartussen in.
Ja helder. Mijn discussie is om te relativeren. Ik.zei in topic 20 al dat 50% van de wereld het krijgt en 1-2% gaat overlijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef _I het volgende:
[..]
Dat is vooral wat jij er al weken in leest.
Mensen zijn ongerust, en terecht. Gekke tijden. Die paar die lopen te trollen.. Ach.
Zou gewoon niet zo letten op wat de rest doet en je eigen gesprek gaan voeren. Steeds dat "expert van FOK!" en "Paniekzaaiers".
Het is een discussieplatform, geen beoordeel-je-mede-posters-platform. Als je de stress niet aan kan, ga lekker iets anders doen en kom anders gewoon met een oprechte opmerking. Angst is niet erg.
Als je dat na 384 topics nog niet weet, nog niet snapt en nog niet doorhebt gaat het nogmaals uitleggen in topic 385 ook niet meer helpen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar de wet of naar de uitleg ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:43 schreef hollandia02 het volgende:
Gelden de maatregelen van cafés en restaurant bijvoorbeeld eigenlijk voor
-heel het koninkrijk (Nederland(Inclusief Bonaire, Saba, St Eustatius) + Aruba, Curaçao en Sint-Maarten)
-Alleen voor Nederland, maar inclusief Bonaire, Saba en St Eustatius
-Alleen voor Europees Nederland?
2% doden betekent als ik het goed hebt berekent 140 miljoen doden....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja helder. Mijn discussie is om te relativeren. Ik.zei in topic 20 al dat 50% van de wereld het krijgt en 1-2% gaat overlijden.
Nog steeds waar.
De NL zorg kan het nog steeds goed aan en er lijkt zelfs een kromming in de stijgende lijn te komen.
Ondanks de halve lockdown.
We staan er goed voor. Paar mensen gaan dood. Let's face it.
Sjezus gast!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat is de harde waarheid. Al denk ik dat het 0,2 tot 0,5% van 50% van de wereldbevolking zal worden. Maar da's speculeren met statistieken als Mexicaanse griep.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
2% doden betekent als ik het goed hebt berekent 140 miljoen doden....
al is het 1 miljoen..... het is nog steeds ongekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is de harde waarheid. Al denk ik dat het 0,2 tot 0,5% van 50% van de wereldbevolking zal worden. Maar da's speculeren met statistieken als Mexicaanse griep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |