stel ik nergens, woorden in de mond leggen, mag ook nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:43 schreef FYazz het volgende:
[..]
Gelukkig mag je dat vinden in dit vrije land.
Wat overigens niet mag in NL is smaad of laster dan wel zonder gegronde redenen en op ernstige wijze beledigen en/of de eer of naam aantasten van een lid van het Koningshuis of de regering.
Het stellen dat Rutte een massamoordenaar is zit wel op of over het randje daarvan denk ik.
Jij plaatste het filmpje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:44 schreef THEFXR het volgende:
stel ik nergens, woorden in de mond leggen, mag ook niet
Hebben we een oplossing voor: massamolenaar!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:43 schreef FYazz het volgende:
Het stellen dat Rutte een massamoordenaar is zit wel op of over het randje daarvan denk ik.
don't shoot the messenger, ken je toch wel?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:47 schreef The_End het volgende:
[..]
Jij plaatste het filmpje.![]()
Vertel eens; wat draag jij allemaal bij aan Nederland?
Check ff de titel van het filmpje wat je plaatst. Daar staat in dat Rutte een massamoordenaar is.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stel ik nergens, woorden in de mond leggen, mag ook niet
Als patiënten eergisteren al helemaal naar Zwolle moesten is het idd een horrorhelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:08 schreef The_End het volgende:
[..]Wie zegt dat?
Kan je niet lezen? Heb je de titel en de video gezien? Komen die overeen?
dat is het juist, mensen nemen niet meer de tijd om wat te lezen of kijken en gaan alleen op de titel af, anders wist je wel iets van dit virus af.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Check ff de titel van het filmpje wat je plaatst. Daar staat in dat Rutte een massamoordenaar is.
Jij plaatst dit op dit openbare forum en dus verspreid jij de laster-boodschap dat Rutte een massamoordenaar is.
In ZK zijn er op het vliegveld bij de kiosk mondkapjes te koop. Hier hebben ziekenhuizen ze amper. Het is vooral de regering met hun tekort aan alles.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:42 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus de bevolking bestaat uit idioten in Nederland. In ZK heeft de bevolking zich namelijk wel gedragen waardoor ze daar geen grote problemen hebben
Jawel, patiënten moesten al naar Zwolle.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:55 schreef FYazz het volgende:
[..]
Zeg, kan het een beetje fatsoenlijk.
User bagatelliseert nergens het virus en maakt verder een heel valide punt over het filmpje. De inhoud van het filmpje komt geheel niet overeen met de titel van het filmpje.
Pure stemmingmakerij over dat Rutte een massamoordenaar is.
Ik heb juist wel het filmpje bekeken en daarin wordt geen enkele keer benoemd dat Rutte een massamoordenaar is en ook worden hier geen bewijzen voor gegeven in het filmpje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is het juist, mensen nemen niet meer de tijd om wat te lezen of kijken en gaan alleen op de titel af, anders wist je wel iets van dit virus af.
ik heb het dan ook niet gezegd, verder is dit topic, dat mensen het gaan realiseren, dat ze er alleen voor staan en niet kunnen rekenen op de regering in een crisis. save yourself.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:04 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik heb juist wel het filmpje bekeken en daarin wordt geen enkele keer benoemd dat Rutte een massamoordenaar is en ook worden hier geen bewijzen voor gegeven in het filmpje.
Zucht... Mondkapjes zijn vrijwel nutteloos. Gedrag van mensen is waar het om draait.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In ZK zijn er op het vliegveld bij de kiosk mondkapjes te koop. Hier hebben ziekenhuizen ze amper. Het is vooral de regering met hun tekort aan alles.
mondkapjes werken wel degelijk, maar die leugen is in NL gemaakt omdat er niet voldoende voorraad was, gewoon vergeten te bestellen, weet je wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zucht... Mondkapjes zijn vrijwel nutteloos. Gedrag van mensen is waar het om draait.
Ik snap niet waarom je er zo op gebrand bent alle eigen verantwoordelijkheid af te schuiven
Dus mensen die met symptomen of uit risico gebieden bewust over straat gaan lopen zijn de schuld van de regering?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:11 schreef firefly3 het volgende:
Misschien geen massamoordenaar maar wel dood door schuld en nalatigheid. Het is een kleine moeite om de wijkagent te laten controleren dat er niet teveel mensen in de supermarkten lopen of dat mensen uit Italië twee weken thuis moeten blijven of op temperatuur worden gemeten. Dus zeker wel moord door nalatigheid.
Nutteloos?? Het is een van de goede hulpmiddelen die effectief zijn!! Mensen zoals jij zorgen ervoor dat niemand het doet, wat een slecht voorbeeld geef jij!! Ongelooflijk ditquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zucht... Mondkapjes zijn vrijwel nutteloos. Gedrag van mensen is waar het om draait.
Ik snap niet waarom je er zo op gebrand bent alle eigen verantwoordelijkheid af te schuiven
Bnw is verderopquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mondkapjes werken wel degelijk, maar die leugen is in NL gemaakt omdat er niet voldoende voorraad was, gewoon vergeten te bestellen, weet je wel.
DIT!!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mondkapjes werken wel degelijk, maar die leugen is in NL gemaakt omdat er niet voldoende voorraad was, gewoon vergeten te bestellen, weet je wel.
Voor jou ja. Dan hoeft de verpleging ook geen mondkapjes volgens jouquote:
Wat moet jouw eendimensionale wereld een heerlijke omgeving zijn. Beslissingen zonder consequenties. Alwetend en foutloos. Niets hoeven afwegen, gewoon daadkracht.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou ja. Dan hoeft de verpleging ook geen mondkapjes volgens jou
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nutteloos?? Het is een van de goede hulpmiddelen die effectief zijn!! Mensen zoals jij zorgen ervoor dat niemand het doet, wat een slecht voorbeeld geef jij!! Ongelooflijk dit
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou ja. Dan hoeft de verpleging ook geen mondkapjes volgens jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |