Meer kunnen we niet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:21 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je eigen er voorlopig maar even bij neer liggen, en de afspraken nakomen is het enigste.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:17 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Idd, het is wel fijn ''onder de mensen'' te zijn !!en ik vind iedereen hier tot nu toe lief.
wat asociaal zeg, bijna in het gezicht gehoest..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Meer kunnen we niet doen.
Gisteren na bijna in het gezicht gehoest te zijn door iemand wel een flesje handgel/zeep met alcohol gekocht en in de jaszak gehouden.
Heb gelijk mijn handen en gezicht ingesmeerd. Zal wel niet veel uitmaken mocht diegene wel corona hebben, maar het is het idee denk ik.
Jah. Op een paar braakballen na denk ik dat verreweg de meeste Nederlanders wel opletten en voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen is er na 10-14 dagen verandering zichtbaar in de aantallen maar dat is na complete lockdown zoals in China het geval was. Hopelijk zien we dat hier ook gebeuren, wel kans dat de daling in nieuwe besmettingen minder hard zal gaan dan daar
O, dat is wel een leuke prijsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
de het laatst staat , is immun bij de nominatie, en leader of the house
zij slaapt in eigen kamer met mini-bar,chips,schokolade,
zij kregt beelden van haar family
en zij kann met monitor dat hele huis beobachten
heuj ik luister die hele rechtspraak niet voor de kat zn viool, er mag best even op gereageerd worden hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:24 schreef Nizno het volgende:
hmz.... ik heb zo het vermoeden dat T niet meer vrij komt
Een AH medewerkster nog wel, die liep me hoestend voorbij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:25 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
wat asociaal zeg, bijna in het gezicht gehoest..
Gewoon doen, ik gooi ook linken van de krant er in.quote:
wow echt waarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Een AH medewerkster nog wel, die liep me hoestend voorbij.
Ik had het daarvan nou niet verwacht, was behoorlijk verbaast.
Ik luister dat bewust nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj ik luister die hele rechtspraak niet voor de kat zn viool, er mag best even op gereageerd worden hoor
Die man moeten ze inderdaad ook niet meer vrij latenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj ik luister die hele rechtspraak niet voor de kat zn viool, er mag best even op gereageerd worden hoor
Bedanktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja maar de vakken moeten ook bijgevuld worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:27 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
wow echt waaren die zijn juist zo van het ''glasplaten'' of ''tafelzeilen'' bij de kassa's etc...
das geluktquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die man moeten ze inderdaad ook niet meer vrij laten
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-03-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
vergeten heb ik dat zij en person direkt nominieren kannquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel een leuke prijs
Ben benieuwd hoelang de laatste het volhoud
Je laat het hier vast weten.
titel meldt wel levenslang en dat werd ook door de rechter uitgesproken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:30 schreef Mrsloveable het volgende:
10 puntjes zie ik dus misschien 10 jaar
ja precies, en dan hebben ze toch ook geen glasplaat om zich heen.. nou lekker krappe bedoening dusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja maar de vakken moeten ook bijgevuld worden.
Sowieso al een chaotische AH hier, smalle gangpaden 1.5 meter red je niet eens bij een tegenligger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |