Ja heb ik goed uitgekozen héquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:14 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
liefzeg deze tt is wel mooi voor jou
zeker! in de winkels doet niet iedereen het, best vervelend vind ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Precies dat, afstand houden is zoo belangrijk.
Ja moet je zeker doen, gezellig hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:12 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
lief van je dankje.. kom zeker wat vaker langs!
Nee zijn niet veel die twitter berichten plaatsenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
wist niet of deze de afgelopen 24u al voorbij was gekomen, want ja ik was er even niet
Die armen moeten toch ook pijn gaan doenquote:
Idd, het is wel fijn ''onder de mensen'' te zijn !!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet je zeker doen, gezellig hoor
Hoe meer zielen hoe meer vreugd moet je maar denken. Helemaal in deze tijd.
[..]
Nee zijn niet veel die twitter berichten plaatsen
quote:
Jah hopen dat het dan minder gaat worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, over 2 weken maar eens kijken of het gedaald is
de het laatst staat , is immun bij de nominatie, en leader of the housequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die armen moeten toch ook pijn gaan doen
Wat kunnen ze winnen Mario?
ow dan blijf ik dat maar ff doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet je zeker doen, gezellig hoor
Hoe meer zielen hoe meer vreugd moet je maar denken. Helemaal in deze tijd.
[..]
Nee zijn niet veel die twitter berichten plaatsen
Je eigen er voorlopig maar even bij neer liggen, en de afspraken nakomen is het enigste.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah hopen dat het dan minder gaat worden.
Gemiddeld genomen is er na 10-14 dagen verandering zichtbaar in de aantallen maar dat is na complete lockdown zoals in China het geval was. Hopelijk zien we dat hier ook gebeuren, wel kans dat de daling in nieuwe besmettingen minder hard zal gaan dan daarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah hopen dat het dan minder gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |