Dan heb je gelukkig nog wel enige aanspraak.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:02 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
ja met de medebewoners wel, maar wel op afstand. het is idd wel voor eigen veiligheid, mijn weerstand is nou niet echt geweldig door het kliniekleven
quote:
Liep me gisteren een AH medewerkster hoesten voorbij, ze zag er niet al te fit uit ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook geschrokken hoor. Maar hoeveel zijn er niet die gewoon doorgaan alsof er niets is
Gisteren hier ook gelezen dat er nog gewoon kroegen openzijn
Kan slechter kan beter. Met jou dan lieverd?quote:
dat zeker, maar wel fijn om even hier te zijn. toch wat contact en vind het ook leuk jullie berichten te lezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig nog wel enige aanspraak.
Maar leuk is anders.
had je deze thuiswerker gezien?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen vanmorgen, of was het alweer gisteren om een man
Die zie ik ga dit weekend maar eens met de kinderen in de tuin spelen
Man o man dacht ik sukkel heb je dat nog nooit gedaan of zo?
twitter:TheEliselise twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:48:28It had to happen... 🙋♂️ Norwegian TV commentator Cecilie Langum Becker live from her home. Background info: schools are closed. #CoronavirusOutbreak https://t.co/xbTnuW6QLf reageer retweet
Dat is best veel, en we zijn er nog niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:06 schreef Dotteke het volgende:
ls gevolg van het coronavirus zijn nu 106 mensen in Nederland overleden, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag. Dat is een stijging van 30 sinds donderdag. Daarbij zijn er 534 nieuwe besmettingen bij gekomen en komt het totaal op 2994.
van de positief geteste mensen zijn er 725 personen werkzaam zijn in de zorg. Het RIVM geeft aan dat zij vaker worden getest dan andere groepen. In totaal zijn 634 patiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis.
aah okequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan slechter kan beter. Met jou dan lieverd?
Worden er al meerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:06 schreef Dotteke het volgende:
ls gevolg van het coronavirus zijn nu 106 mensen in Nederland overleden, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag. Dat is een stijging van 30 sinds donderdag. Daarbij zijn er 534 nieuwe besmettingen bij gekomen en komt het totaal op 2994.
van de positief geteste mensen zijn er 725 personen werkzaam zijn in de zorg. Het RIVM geeft aan dat zij vaker worden getest dan andere groepen. In totaal zijn 634 patiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis.
Dan kom je toch lekker vaker mee doen. Gezellig hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:07 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
dat zeker, maar wel fijn om even hier te zijn. toch wat contact en vind het ook leuk jullie berichten te lezen.
lief van je dankjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kom je toch lekker vaker mee doen. Gezellig hoor.
Nee, over 2 weken maar eens kijken of het gedaald isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is best veel, en we zijn er nog niet.
Nee, kom nooit op twitter,quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je deze thuiswerker gezien?twitter:TheEliselise twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 13:48:28It had to happen... 🙋♂️ Norwegian TV commentator Cecilie Langum Becker live from her home. Background info: schools are closed. #CoronavirusOutbreak https://t.co/xbTnuW6QLf reageer retweet
laten we het hopen, goed de handen wassen, afstand houden, meer kunnen we niet doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, over 2 weken maar eens kijken of het gedaald is
Ja wordt met de dag meer he, ze zeggen dat iedere patiënt drie andere besmetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is best veel, en we zijn er nog niet.
wist niet of deze de afgelopen 24u al voorbij was gekomen, want ja ik was er even nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, kom nooit op twitter,
Maar heb deze even gekeken
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:12 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
lief van je dankje.. kom zeker wat vaker langs!
Ja, gaat volgens mij ook meer en meer worden. Ze zeggen dat 1 patient er weer drie besmetquote:
Precies dat, afstand houden is zoo belangrijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:13 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
laten we het hopen, goed de handen wassen, afstand houden, meer kunnen we niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |