In mijn directe omgeving geen bevestigde gevallen. Wel de overbuurman van mijn zus, en een cliënt van haar (thuiszorg).quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is de ellende. Je hoort en ziet veel.
Maar ook corona gevallen in je naaste omgeving?
Ja dat gaat gewoon door hequote:
Dat mag toch helemaal niet rennen in huisquote:
Kan me wel voorstellen hoor dat men bang is het te hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In mijn directe omgeving geen bevestigde gevallen. Wel de overbuurman van mijn zus, en een cliënt van haar (thuiszorg).
Stelletje waar ik ben wezen eten zijn wel ziek maar dat wil niet zeggen dat ze corona hebben. Zij is er heilig van overtuigd dat ze corona heeft. Maar ze is een beetje een hypochonder. Dit is dan ook al de 2e keer in korte tijd dat ze er van overtuigd is dat ze het heeft
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet rennen in huis
Ik heb vrij vandaagquote:
Mocht ik nooit als kindquote:
quote:
Kut voor je.quote:
Ik geloof dit nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:59 schreef Dotteke het volgende:
https://www.ninefornews.n(...)drp4IB5-K5HfFnZ7ws4c
Ik wil het graag geloven, maar geloof het ook niet.quote:
Is dat een spelletje?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben de Sims 4 aan het doen, kijken of het mij lukt een huis te bouwen
Zal wel gebla bla worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:07 schreef PlymouthFury het volgende:
Alex vanavond ook toespraak, zal mij benieuwen
Op de PlayStation?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Ben de Sims 4 aan het doen, kijken of het mij lukt een huis te bouwen
Loopt je leeg?quote:
Ja, zoiets wel weer denk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat een spelletje?
[..]
Zal wel gebla bla worden.
Nederland dit en Nederland dat
Wij nuchtere Nederlandser
Nog een keer heb belang benadrukken
De zor danken en de winkeliers, de vrachtwagen chauffeur etc en dat was het (denk ik)
Ja nieuwe maatregelen zal hij niet aankondigen, dat zal rutte wel doen.quote:
Dat gaat hij inderdaad niet doen. Ik verwacht voorlopig ook nog geen nieuwe maatregelen. In ieder geval niet voor eind volgende weekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nieuwe maatregelen zal hij niet aankondigen, dat zal rutte wel doen.
Wel goed dat de oudjes en zwakkere 's ochtends tussen 8 en 9 eerst kunnen winkelen. Strak planquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nieuwe maatregelen zal hij niet aankondigen, dat zal rutte wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |