Dat klopt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus zijn er meer risico gevallen dan de bekende
Ze moeten gewoon de klachten van mensen eens serieus gaan nemen
IK heb ook gebeld, maar het enige wat ze zeggen is binnen blijven en contact met anderen vermijden
Ik zeg maar heb dit al vanaf half dec dit is geen corona
Weet je nooit zeker dus binnen blijven en contacten vermijden
Zeg ik met me domme kop..... zo meteen zit ik weken voor niets binnen,
Je zit zeker niet voor niets binnen, je bent een risico geval je moet binnen blijven en contacten vemijden
Oke, maar ik heb al vanaf half dec dit, dus het is bijna onmogelijk dat het corona is
Binnen blijven en contacten vermijden
Verder kom je niet
ja weet je, hoe cru het ook klinkt. je bent nu blijkbaar niet levensbedreigend dus hebben de anderen even voorrang op je.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus zijn er meer risico gevallen dan de bekende
Ze moeten gewoon de klachten van mensen eens serieus gaan nemen
IK heb ook gebeld, maar het enige wat ze zeggen is binnen blijven en contact met anderen vermijden
Ik zeg maar heb dit al vanaf half dec dit is geen corona
Weet je nooit zeker dus binnen blijven en contacten vermijden
Zeg ik met me domme kop..... zo meteen zit ik weken voor niets binnen,
Je zit zeker niet voor niets binnen, je bent een risico geval je moet binnen blijven en contacten vemijden
Oke, maar ik heb al vanaf half dec dit, dus het is bijna onmogelijk dat het corona is
Binnen blijven en contacten vermijden
Verder kom je niet
Dat weet ik, maar wilde voor de zekerheid vragen hoe of wat. Ergens diep van binnen is er toch dat angstige stemmetje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja weet je, hoe cru het ook klinkt. je bent nu blijkbaar niet levensbedreigend dus hebben de anderen even voorrang op je.
Ja hoor. Word alleen para van ziektegevallen in mijn omgeving. Zijn best veel mensen ziek en heb teveel tijd om me zorgen te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:24 schreef Dotteke het volgende:
hey grrrrrrrr trek je het nog een beetje
Ja, dat is de ellende. Je hoort en ziet veel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor. Word alleen para van ziektegevallen in mijn omgeving. Zijn best veel mensen ziek en heb teveel tijd om me zorgen te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |