ja in dat soort situaties is Twitter idd een goede hulp.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:44 schreef Jippie68 het volgende:
Bedankt Nizno!
Heb Twitter ontdekt tijdens Pukkelpop ramp, mijn oudste zoon was daar toen en Twitter zorgt voor snel nieuwsverspreiding
hydraterquote:
Hey nattekat, jij ookquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]Wij hebben gelukkig geen snackbar concept en catering is in dat dorp niet lonend.
pppfff triest heel triestquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
https://www.familienieuws(...)ronavirus-nederland/
quote:
en hoe hij van het kastje naar de muur gestuurd werd.quote:
Ja maar je kan je afvragen of het wel echt corona was en of hij geen andere problemen had die niet bekend waren. En sowieso zie ik ibuprofen staan en dat wordt juist ten strengste afgeraden nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
en hoe hij van het kastje naar de muur gestuurd werd.
Ik maak het mee in de naaste omgeving
MIjn dochter doodziek hoest hele klodders groene slijm, zelfs korsten hoest ze op. en geen dokter die wil kijken of luisteren of testen. Keelpijn brandende keel,
Het is triest hoor.
Dat weet je nooit, maar daarom wel klachten serieus nemen. En dan artsen die Ibro voor schrijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar je kan je afvragen of het wel echt corona was en of hij geen andere problemen had die niet bekend waren. En sowieso zie ik ibuprofen staan en dat wordt juist ten strengste afgeraden nu.
dat bericht schijnt ook al niet bevestigd te kunnen worden. Geen enkele arts heeft vastgesteld dat het anders afloopt met mensen die ibuprofen gebruiken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar je kan je afvragen of het wel echt corona was en of hij geen andere problemen had die niet bekend waren. En sowieso zie ik ibuprofen staan en dat wordt juist ten strengste afgeraden nu.
Dus zijn er meer risico gevallen dan de bekendequote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat bericht schijnt ook al niet bevestigd te kunnen worden. Geen enkele arts heeft vastgesteld dat het anders afloopt met mensen die ibuprofen gebruiken.
Maar die jonge trainer van afgelopen week bleek leukemie te hebben wat nog niet bekend was, dus hier zou idd ook een nog niet ontdekt probleem geweest kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |