Hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, te weinig geslapenIk laat het nou maar zo staan om de schaamte te accepteren.
Niet eens het schaamte om de boel extra kracht bij te zettenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, te weinig geslapenIk laat het nou maar zo staan om de schaamte te accepteren.
Nee joh, het lidwoorden krijg ik nog wel voor elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet eens het schaamte om de boel extra kracht bij te zetten
Ja! Dank je!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:39 schreef grazz het volgende:
Wat ontzettend fijn dat het is gelukt Strani!
Liefquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef Strani het volgende:
M'n vrouw zit nu in de bus naar de kust, gaat zo vertrekken. Er zitten heel weinig mensen in en de passagiers is gezegd dat ze afstand van elkaar moesten houden. Heel goed.
Ik heb haar een screenshot van de TT laten zien en dat vond ze heel liefen ze stuurt groetjes naar jullie allemaal!
Mooi, dat is ook weer een opluchting!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef Strani het volgende:
M'n vrouw zit nu in de bus naar de kust, gaat zo vertrekken. Er zitten heel weinig mensen in en de passagiers is gezegd dat ze afstand van elkaar moesten houden. Heel goed.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mooi, dat is ook weer een opluchting!
Vrienden voor het leven gaat ze maken!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad!
Er zitten in die bus allemaal mensen die ook hun eigen ontsnappingsverhalen hebben, iedereen praat blijkbaar opgelucht met elkaar (vanaf een veilige afstand). Zelfs een vrouw die uit Iran weg heeft weten te komen
Wel mooi die momenten en gesprekken die er dan zo ontstaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad!
Er zitten in die bus allemaal mensen die ook hun eigen ontsnappingsverhalen hebben, iedereen praat blijkbaar opgelucht met elkaar (vanaf een veilige afstand). Zelfs een vrouw die uit Iran weg heeft weten te komen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef Strani het volgende:
Ik heb haar een screenshot van de TT laten zien en dat vond ze heel liefen ze stuurt groetjes naar jullie allemaal!
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vrienden voor het leven gaat ze maken!
Straks besluit ze samen met Pedro die alpacaboerderij te beginnen, komt ze toch niet terug, aw
Iran moet je ook niet zitten nu. Dat land is intussen bijna veranderd in 1 groot coronavirus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad!
Gaat zeker goedkomen!! Straks hoeft ze alleen nog maar een taxi te pakken vanaf het busstation and c'est tout.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:07 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Ik voel me ook helemaal opgelucht, moet even denken aan het ietwat angstige maar in ernst echt zó veel mindere moment dat ik dacht vast te komen zitten in Barcelona met al die rellen vorig jaar en kan me de paniek en onrust een BEETJE voorstellen dus nu stel ik me ook voor hoe ontzettend opgelucht jullie moeten zijn. Nog een paar uurtjes, hou vol![]()
Ja joh. Officieel net zo veel gevallen als hier maar het zullen er veel veel meer zijn, ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iran moet je ook niet zitten nu. Dat land is intussen bijna veranderd in 1 groot coronavirus.
Hahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:12 schreef Guanabana het volgende:
We gaan je wel missen straks hier Strani
Dat is daar zeker weten erger dan bij jullie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja joh. Officieel net zo veel gevallen als hier maar het zullen er veel veel meer zijn, ongetwijfeld.
Ongelofelijk... En je ziet nu dat zelfs Kim Jong-un terug moet komen van zijn aanpak. Dit virus gaat politiek denk ik wereldwijd een hoop veranderen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is daar zeker weten erger dan bij jullie.
Een oom van mij woont in Irak en die houdt natuurlijk ook de Iraanse nieuwsmedia in de gaten. Die had het er een paar weken terug, toen het daar ook begon, al over dat de Iraanse regering had laten weten niet in quarantaine en isolatie te geloven. Dat zijn namelijk "ouderwetse methodes en Iran is een modern land".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |