en Japiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Bruins en Rutte gaan dat soort processen ook tegemoet hoor.
Maar met feiten achterhouden en mensen onnodig blootstellen aan een risico waar je van de hoogte bent, ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:26 schreef -river- het volgende:
Die artsen kunnen zich beter bezig houden met hun vak, want met dat aanklagen gaat de corona niet weg.
Het is een totaal nieuwe virus, net of de MP meer weet dan artsen over wat wel of niet kan....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:27 schreef _I het volgende:
[..]
Maar met feiten achterhouden en mensen onnodig blootstellen aan een risico waar je van de hoogte bent, ook niet.
We leven hier niet in China en wees blij dat dit hier kan.
Het vijfvoudige? Haha, was het maar waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor inkomsten had je gehad als je in loondienst was en wat heb je gekregen als zzp'er?
Waarschijnlijk het vijfvoudige. Dit zijn nou eenmaal de risico's die je loopt als zzp'er. Kan je deze risico's niet dragen dan had je maar in loondienst moeten gaan.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:57 schreef -river- het volgende:
Coronahoester voor de rechter.
https://www.telegraaf.nl/(...)ster-voor-de-rechter
Ik pleit voor een jaar cel.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
AVG geldt niet meer
Betere samenwerking met andere ziekenhuizen volgt.
klopt 500 euro, maar meestal achteraf staat er aangezien ze met camera's werken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
had ik het toch goed begrepen, had nl een discussie met iemand die dat vanmorgen was wezen doen, geloof dat er 500 euro boete op staat.
Zou mooi zijn als we ook na deze crisis iets minder spastisch over privacy zouden doen, we zijn er totaal in doorgeslagen...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
AVG geldt niet meer
Hoe is het met je lockdown hoop?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Bruins en Rutte gaan dat soort processen ook tegemoet hoor.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:01 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zou heen gaan. Paradontitis is vele male destructiever voor je gezondheid/gebit dan de mogelijkheid op een besmetting.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:03 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou vooraf gewoon even met het ziekenhuis bellen om na te gaan wat de specifieke risico's zouden kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet over een maand ook naar de kaakchirurg voor mijn verstandskiezen maar ik ga wel gewoon (als ze niet afbellen of als ik corona krijg in de tussentijd). Je kan maar beter van die ontsteking af zijn en lijkt me dat je het wel kan ontlopen in het ziekenhuis zoveel mogelijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:04 schreef _I het volgende:
Als zij het niet afbellen, zullen ze de noodzaak er wel van inzien. Ik zou gaan. Zonder twijfel en zorg.
Dank allen voor de reacties.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:09 schreef THEFXR het volgende:
zou gewoon gaan, maar iig een sjaal omdoen en met die sjaal alles aanraken van deuren, liftknoppen, trapleuningen enzo
Absoluut. Of dacht jij niet dat ze de informatie al hadden op 10 januari toen de RIVM hun eerste officiele melding deed. Of op 24 januari toen de eerste gesprekken achter de schermen in de US plaatsvonden over het gewicht van de situatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:28 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is een totaal nieuwe virus, net of de MP meer weet dan artsen over wat wel of niet kan....
Het zorgt enkel voor vertraging, fuck mijn privacy als het mijn leven kan redden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we ook na deze crisis iets minder spastisch over privacy zouden doen, we zijn er totaal in doorgeslagen...
Walgelijk zeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:23 schreef Momo het volgende:
Artsen klagen Franse premier en minister van Volksgezondheid aan
Drie artsen hebben een klacht ingediend tegen de Franse premier Edouard Philippe en de voormalig minister van Volksgezondheid Agnès Buzyn. Zij zijn van mening dat ze op de hoogte waren van de ernst van de coronapandemie, maar daar niet voor gewaarschuwd hebben en niet op tijd maatregelen hebben getroffen.
Philippe en Buzyn worden aangeklaagd omdat ze "vrijwillig hebben afgezien van het nemen of opleggen van maatregelen, waardoor een ramp kan worden bestreden die waarschijnlijk een gevaar voor de veiligheid oplevert". Hierop staat in Frankrijk een gevangenisstraf van maximaal 2 jaar en een boete van 30.000 euro.
De klacht is in behandeling genomen door het Hof van Justitie van de Republiek. Het is niet bekend wanneer de uitspraak is.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:49 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik bied 2 vleermuizen
voor zover ik weet mag dat nog wel, maar duitsland is oranje gebied. ik vraag mij af hoe verzekeringen daarmee omgaan mocht er iets gebeuren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je ook hoe dat met duitsland staat?
misschien dat ze er in de toekomst nog achterkomen dat het alleen maar tegenwerkt en het helemaal terugdraaienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
AVG geldt niet meer
Het is beter elkaar te helpen en je bezig te houden met het redden van mensenlevens ipv elkaar aanklagen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:31 schreef _I het volgende:
[..]
Absoluut. Of dacht jij niet dat ze de informatie al hadden op 10 januari toen de RIVM hun eerste officiele melding deed. Of op 24 januari toen de eerste gesprekken achter de schermen in de US plaatsvonden over het gewicht van de situatie.
Als ze bij ons in de kamer al geen inzicht in de getallen en rekenmodellen willen geven, dan vrees ik het ergste. En ben blij dat dit uitgezocht mag en kan worden. Het is niet totaal nieuw, ze zijn al 2 maanden op de hoogte.
Dat denk ik ook. Samenwerken voor ziekenhuizen is een stuk lastiger geworden met de AVG omdat we vrijwel niks mogen delen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we ook na deze crisis iets minder spastisch over privacy zouden doen, we zijn er totaal in doorgeslagen...
een zwager van me die leraar is in China is nog steeds "op vakantie" in Cambodja sinds CNY, allemaal betaald door de werkgever vanaf het moment dat hij niet terug kon komen naar Chinaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:24 schreef THEFXR het volgende:
ff een update van china een ik ken daar iemand:
ive stopped reading the local info channel on my wechat. im get occasional updates from my boss and coworkers
places of large public gatherings are still closed. masks still required. schools still closed. travel is restricted. you cant sit next to people.
the town i live in is a boarder city to another country (like san diego and tiauana) . it boarders macau.
it is a very heavily used immigration point, i think like 200k or 300k people per day. or it was. macau is still on total lockdown to the outside.
so zhuhai used to have 100k+ people that worked in macau, that can no longer go to work. and zhuhai now doesnt get the 100k+ tourist that used to cross every day
Het een sluit het ander niet uit. En liever nu dan over 12 maanden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:33 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is beter elkaar te helpen en je bezig te houden met het redden van mensenlevens ipv elkaar aanklagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |