abonnement Unibet Coolblue
pi_192374317
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 16:52 schreef Tarado het volgende:
autosport twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 16:51:06 Red Bull #F1 team boss Christian Horner says teams are pushing for a further delay to the new regulations, saying the overhaul should now take place in 2023

https://t.co/XBULxslmgM reageer retweet
Alles om Hamilton het record van Schumacher te laten verbreken. 🤪
  FOK!fotograaf dinsdag 31 maart 2020 @ 20:06:28 #177
842 Zorro
Z
pi_192378319
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 16:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Alles om Hamilton het record van Schumacher te laten verbreken. 🤪
Ik vind het allebei kut. Maar aangezien een kampioenschap van Hamilton betekent dat Max geen kampioen wordt, laat die Duitser zijn record maar houden. Eventjes nog, zo'n 8 jaar :P
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 maart 2020 @ 20:08:27 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192378372
Ik gun het Hamilton echt niet. Schumacher heeft een heel team opgebouwd om de 7 te behalen, Hamilton heeft toevallig de juiste keuze gemaakt op het juiste moment.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_192378568
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik gun het Hamilton echt niet. Schumacher heeft een heel team opgebouwd om de 7 te behalen, Hamilton heeft toevallig de juiste keuze gemaakt op het juiste moment.
Precies, en wie heeft dat team opgebouwd in de jaren ervoor ;)
pi_192379089
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik gun het Hamilton echt niet. Schumacher heeft een heel team opgebouwd om de 7 te behalen, Hamilton heeft toevallig de juiste keuze gemaakt op het juiste moment.
Mwa, volgens mij wordt de rol van Schumacher groter gemaakt dan dat de rol was.
pi_192379118
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Precies, en wie heeft dat team opgebouwd in de jaren ervoor ;)
Ross Brawn
  dinsdag 31 maart 2020 @ 21:02:19 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192379564
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik gun het Hamilton echt niet. Schumacher heeft een heel team opgebouwd om de 7 te behalen, Hamilton heeft toevallig de juiste keuze gemaakt op het juiste moment.
ik gun het hem best wel hoor want het blijft hoe dan ook knap maar blijf Schumacher wel hoger inschatten, die heeft ook nooit een kampioenschap weggegeven.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 maart 2020 @ 21:15:04 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192379874
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Precies, en wie heeft dat team opgebouwd in de jaren ervoor ;)
Precies :P

Het zal vast ook niet helemaal toeval zijn dat Ferrari sinds de eerste grote regelwijzigingen sinds zijn vertrek geen seizoen meer gewonnen heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_192380328
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik gun het hem best wel hoor want het blijft hoe dan ook knap maar blijf Schumacher wel hoger inschatten, die heeft ook nooit een kampioenschap weggegeven.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 21:37:07 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_192380344
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Precies, en wie heeft dat team opgebouwd in de jaren ervoor ;)
Ross Brawn
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 1 april 2020 @ 00:04:42 #186
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_192382698
quote:
En daarom gun ik het Hamilton meer.
Die gaat geen grens over voor een kampioenschap.

Ik snap dat kampioenen soms niet netjes zijn maar om 2x toe proberen je opponent van de baan te rammen voor een kampioenschap is bij mij wel een grens over...

Ik heb respect voor wat hij bereikt heeft maar toen hij nog reed toen ik keek (en ik kijk toevallig sinds Melbourne 1997) was ik nooit fan van ‘m.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 1 april 2020 @ 00:16:44 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192382851
quote:
aan een teammaat had ik erbij moeten zeggen :)
pi_192382925
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 00:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

aan een teammaat had ik erbij moeten zeggen :)
Maar wel contracten waarin hij duidelijk de nummer 1 was in het team.....Wat een zelfvertrouwen.
  woensdag 1 april 2020 @ 07:06:34 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_192384527
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik gun het Hamilton echt niet. Schumacher heeft een heel team opgebouwd om de 7 te behalen, Hamilton heeft toevallig de juiste keuze gemaakt op het juiste moment.
Een heel team opgebouwd ja?
Kun je dat ook onderbouwen? Of werd er in de jaren dat Schumacher voor Ferrari reed gewoon veel poen in de ontwikkeling ervan gepompt?
In dit topic heerst er een chronische onderschatting van Hamilton. In dezelfde auto zou Max ook al zoveel titels hebben gepakt. En kampioen worden in een Mercedes kan de helft van het veld. Dat soort dingen worden zo makkelijk geroepen....
Hamilton is met Verstappen de beste coureur van het huidige veld.
  woensdag 1 april 2020 @ 08:07:00 #190
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192384859
Alle huidige regels van wat niet meer mag zijn er vanwege Schumacher :')
Daarom is F1 zo kansloos geworden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 1 april 2020 @ 08:08:02 #191
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_192384870
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 07:06 schreef tja77 het volgende:

[..]

Een heel team opgebouwd ja?
Kun je dat ook onderbouwen? Of werd er in de jaren dat Schumacher voor Ferrari reed gewoon veel poen in de ontwikkeling ervan gepompt?
In dit topic heerst er een chronische onderschatting van Hamilton. In dezelfde auto zou Max ook al zoveel titels hebben gepakt. En kampioen worden in een Mercedes kan de helft van het veld. Dat soort dingen worden zo makkelijk geroepen....
Hamilton is met Verstappen de beste coureur van het huidige veld.
Feit is dat Hamilton in de jaren 2007-2013 1 titel wist te veroveren en in die jaren won hij meestal 2-3 races. Van records was in die jaren geen enkele sprake. Sinds het hybride tijdperk is er 1 team dat veruit dominant geweest is. De enige 2 coureurs die ook kans maakten op een titel (en in veel races ook op een overwinning of een pole position) waren Rosberg en Bottas. En Vettel in 2018. Mijns inziens waren inderdaad de andere coureurs in die jaren volstrekt kansloos en hoefde Hamilton maar zijn teamgenoot te verslaan om kampioen te worden. In een niet dominante auto (07-13) maakte hij veel fouten en stak hij helemaal niet boven de rest uit. Alonso versloeg hem in een matige Ferrari meestal en zelfs button versloeg hem regelmatig.
Rini dankjewel.
pi_192384914
Ik word ook moe van steeds die Button vergelijking. Hoeveel dnf had Hamilton dat jaar en hoeveel dnf Button?
  woensdag 1 april 2020 @ 08:41:03 #193
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_192385138
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 07:06 schreef tja77 het volgende:

[..]

Een heel team opgebouwd ja?
Kun je dat ook onderbouwen? Of werd er in de jaren dat Schumacher voor Ferrari reed gewoon veel poen in de ontwikkeling ervan gepompt?
In dit topic heerst er een chronische onderschatting van Hamilton. In dezelfde auto zou Max ook al zoveel titels hebben gepakt. En kampioen worden in een Mercedes kan de helft van het veld. Dat soort dingen worden zo makkelijk geroepen....
Hamilton is met Verstappen de beste coureur van het huidige veld.
Uhm 1 van de grootste merken die sinds 22 jaar weer wereldkampioen werd. En niet 1x, maar meerdere keren. Het was niet alleen Schumi, maar hij was er zeker onderdeel van. Hij heeft echt wel heel veel bijgedragen aan de ontwikkeling van de auto's.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 1 april 2020 @ 08:44:34 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_192385175
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 08:07 schreef daNpy het volgende:
Alle huidige regels van wat niet meer mag zijn er vanwege Schumacher :')
Daarom is F1 zo kansloos geworden.
Dit ja, Schumacher was in veel gevallen gewoon een ordinaire valsspeler, of werd langs alle kanten gewoon geholpen. Geweldig goede coureur maar de status die hij nu heeft vind ik best overdreven.

Ik vergeet nooit meer de race op de Nuhrbergring in 2003 waar Schumacher spinde en vast zat in het gravel. Vervolgens kwamen de marshals hem weer de baan op duwen zodat hij verder kon racen 8)7 Iedereen zou DNF zijn, maar nee de duitsers mogen schumi gewoon helpen. En de FIA deed niets :N

Ik zat toen op de tribune en zag het voor me gebeuren... sindsdien een grote hekel aan hem gehad.

quote:
As Schumacher spun and sat stranded, his Ferrari’s rear wheels spinning in the gravel, Montoya continued. By the time three marshals and fireman pushed the Ferrari from its dangerous spot on the corner’s apex, Schumacher was down to sixth.
:r :r :r
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 08:50:50 #195
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192385258
quote:
3s.gif Op woensdag 1 april 2020 08:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dit ja, Schumacher was in veel gevallen gewoon een ordinaire valsspeler, of werd langs alle kanten gewoon geholpen. Geweldig goede coureur maar de status die hij nu heeft vind ik best overdreven.

Ik vergeet nooit meer de race op de Nuhrbergring in 2003 waar Schumacher spinde en vast zat in het gravel. Vervolgens kwamen de marshals hem weer de baan op duwen zodat hij verder kon racen 8)7 Iedereen zou DNF zijn, maar nee de duitsers mogen schumi gewoon helpen. En de FIA deed niets :N

Ik zat toen op de tribune en zag het voor me gebeuren... sindsdien een grote hekel aan hem gehad.
[..]

:r :r :r
Dezelfde behandeling kreeg Hamilton ook op de Nuhrbergring. Toen lag Marcus WInkelhock met een Spyker aan de leiding.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 1 april 2020 @ 09:00:30 #196
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_192385374
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 08:41 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Uhm 1 van de grootste merken die sinds 22 jaar weer wereldkampioen werd. En niet 1x, maar meerdere keren. Het was niet alleen Schumi, maar hij was er zeker onderdeel van. Hij heeft echt wel heel veel bijgedragen aan de ontwikkeling van de auto's.
Dat heeft iedere nummer 1 coureur van een team toch?
Of wilde je beweren dat Verstappen niks te zeggen heeft over z’n auto en de ontwikkeling ervan?
Als een coureur meer tractie op z’n voorwielen wil, wat meer onderstuur of juist overstuur, dan is het aan de engineers om dat voor elkaar te krijgen. Input krijgt elk team van z’n coureurs, wat ermee gedaan wordt is een financieel plaatje en de kennis van de engineers.
Sommige mensen lijken te denken alsof Schumacher zelf z’n auto bouwde, en dat Hamilton instapt en wereldkampioen wordt. :')
pi_192385434
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 00:04 schreef nils7 het volgende:

[..]

En daarom gun ik het Hamilton meer.
Die gaat geen grens over voor een kampioenschap.

Ik snap dat kampioenen soms niet netjes zijn maar om 2x toe proberen je opponent van de baan te rammen voor een kampioenschap is bij mij wel een grens over...

Ik vind dat in het seizoen waarin Rosberg kampioen werd Hamilton wel de grens over gegaan is in bijvoorbeeld Abu Dhabi toen hij expres heel langzaam ging rijden om Rosberg in de problemen te brengen. Dat vond ik erg triest om te zien. Ik kan me ook nog een race in Bahrain herinneren waarin hij Rosberg letterlijk iedere ronde van de baan drukte in dezelfde bocht. In de tijd van Schumacher lag er niet overal asfalt naast de baan dus als der Schumi iemand geen ruimte gaf eindigde het gelijk in tranen. Lewis kan gewoon naar eigen inzicht ongestraft mensen van het circuit drukken wanneer hem dat uitkomt.

Ik ben nooit Schumacher fan geweest maar ik vind zijn prestaties veel indrukwekkender dan die van Hamilton. Vroeger toen bijtanken nog was toegestaan en we een bandenoorlog hadden waren de races een soort sprintraces waarin ze continu aan het pushen waren. Veel moeilijker dan nu. In het hybride tijdperk gaat het vooral om het managen van systemen, banden en brandstofverbruik. En dan hebben we ook nog een goedkope gimmick als DRS en het feit dat Lewis met afstand de beste auto heeft. Ik ben niet onder de indruk van dit Lewis Hamilton tijdperk. De enige teamgenoten waar Lewis echt de vloer mee aangeveegd heeft zijn Heikki Kovalainen en Bottas. Niet bepaald hoogvliegers. Met Button en Rosberg had meneer Lewis de grootste moeite. Ik ben er niet kapot van.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 1 april 2020 @ 09:05:44 #198
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_192385450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 08:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Feit is dat Hamilton in de jaren 2007-2013 1 titel wist te veroveren en in die jaren won hij meestal 2-3 races. Van records was in die jaren geen enkele sprake. Sinds het hybride tijdperk is er 1 team dat veruit dominant geweest is. De enige 2 coureurs die ook kans maakten op een titel (en in veel races ook op een overwinning of een pole position) waren Rosberg en Bottas. En Vettel in 2018. Mijns inziens waren inderdaad de andere coureurs in die jaren volstrekt kansloos en hoefde Hamilton maar zijn teamgenoot te verslaan om kampioen te worden. In een niet dominante auto (07-13) maakte hij veel fouten en stak hij helemaal niet boven de rest uit. Alonso versloeg hem in een matige Ferrari meestal en zelfs button versloeg hem regelmatig.
Een coureur kan zich natuurlijk ook ontwikkelen. Zie een Verstappen die 2-3 jaar geleden nog gewoon domme fouten maakte. In een auto die niet dominant is, moet je nou eenmaal meer risico’s nemen. Je start zelden of nooit vanaf pole, en moet risico’s nemen om te winnen.
  woensdag 1 april 2020 @ 09:08:12 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192385489
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 00:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Maar wel contracten waarin hij duidelijk de nummer 1 was in het team.....Wat een zelfvertrouwen.
gaan we hier nog de discussie krijgen of hij wel de onbetwiste #1 was?

Hij was gewoon 1 van de besten ooit, maar Hamilton is dat ook. als je zoveel titels wint is het geen geluk meer.
  woensdag 1 april 2020 @ 09:14:09 #200
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_192385563
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:00 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dat heeft iedere nummer 1 coureur van een team toch?
Of wilde je beweren dat Verstappen niks te zeggen heeft over z’n auto en de ontwikkeling ervan?
Als een coureur meer tractie op z’n voorwielen wil, wat meer onderstuur of juist overstuur, dan is het aan de engineers om dat voor elkaar te krijgen. Input krijgt elk team van z’n coureurs, wat ermee gedaan wordt is een financieel plaatje en de kennis van de engineers.
Sommige mensen lijken te denken alsof Schumacher zelf z’n auto bouwde, en dat Hamilton instapt en wereldkampioen wordt. :')
Zeker wel, een ik ben ook zeker Schumi gekleurd aangezien het m'n jeugd held is.

Hij bouwde hem niet zelf, maar zorgde er wel voor dat Ferrari de juiste mensen in dienst nam, de medewerkers weer met plezier naar hun werk gingen etc. Hij was veel op de fabriek, ook bij de 'normale' werklui. Hij droeg daarin enorm bij aan het 'Forza Ferrari' gevoel.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')