Ik hoop het, heb in januari al de gemeente gemaild, maar geen antwoord terugquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf niet gezien of last van gehad maar veel over gehoord. Maar kans bestaat dat ze dit jaar op tijd worden aangepakt.
En vooral nu met Corona wil je njet ook nog een insect die de longen irriteert
Wie is dat ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga stuk om deze man.![]()
![]()
Ze zullen het nu wel te druk hebben maar zou er wel achterna gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb in januari al de gemeente gemaild, maar geen antwoord terug
O, ja dat is vervelend, heb je daar wel wat voor?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik andersom, vaker koud dan warm
Heb het ook veel vaker koud, zelfs in de zomer slaap ik met 2 dekens. Nu 4. Komt ook door bloedarmoededan heb je het sneller koud.
Bob Sinclair,een DJ die maar thuis gaat draaien om mensen te vermaken.Hij doet het echt zo leuk.quote:
Kreeg er vroeger ijzertabletten voor maar de waarde blijft laag en ben de pillen wel zat. Moet eigenlijk ook opnieuw langs de huisarts om te kijken wat de waardes nu zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ja dat is vervelend, heb je daar wel wat voor?
Rodebietensap drinken is er goed voor, niet lekker maar het helpt wel
Peter nunninga moet het maar weer gaan doen, was altijd leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bob Sinclair,een DJ die maar thuis gaat draaien om mensen te vermaken.Hij doet het echt zo leuk.
Ah hem ken ik wel (van naam)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bob Sinclair,een DJ die maar thuis gaat draaien om mensen te vermaken.Hij doet het echt zo leuk.
O dat is heel vervelend, heeft dat een reden dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kreeg er vroeger ijzertabletten voor maar de waarde blijft laag en ben de pillen wel zat. Moet eigenlijk ook opnieuw langs de huisarts om te kijken wat de waardes nu zijn
Heb er al sinds ik tiener ben last van geloof ik
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah hem ken ik wel (van naam)toevallig vanochtend een nummer van geluisterd
Nee ze hadden paar tests gedaan maar wisten ook niet waardoor het precies kwam. En mijn hele leven pillen slikken ga ik echt niet doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is heel vervelend, heeft dat een reden dan?
Ik had het heel erg na een bevalling. Mij is toen aangeraden om rodebietensap en veel stroop te eten
Snap ik. Misschien kan je het met iets natuurlijk iets omhoog krijgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee ze hadden paar tests gedaan maar wisten ook niet waardoor het precies kwam. En mijn hele leven pillen slikken ga ik echt niet doen
Is veel te laag denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Misschien kan je het met iets natuurlijk iets omhoog krijgen.
Broodje halfom Limoentjuh.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is veel te laag denk ikmaar ik probeer wel erop te letten dat ik ijzerrijk voedsel eet
Thanksquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Broodje halfom Limoentjuh.
Dat is ijzer lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |