And you neveeer waaaaaaalk aloooooonequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:
When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
Wat is dat dan ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Mooi dat ze dit doen, bijna alle radio stations draaien dit nu
Wel mooi jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Mooi dat ze dit doen, bijna alle radio stations draaien dit nu
Ja, thuiszitten, thuiszitten, thuis zitten en oja ook nog thuis zitten ben best wel druk vandaagquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij nog plannen voor vandaag dot ?
We hebben al samen gezongen, wellis waar onder een dekentje, maar was ff gezelligquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:moemoe volgens mij heb je een nieuwe partner voor bij het zingen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, thuiszitten, thuiszitten, thuis zitten en oja ook nog thuis zitten ben best wel druk vandaag
Onder een dekentjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben al samen gezongen, wellis waar onder een dekentje, maar was ff gezellig
Ja ff achter het huis hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]lekker dan.
Ga je helemaal niet de deur uit? Even een frisse neus halen.
Ik zing vals, onder een deken valt het niet zo opquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Onder een dekentjeweet niet wat ik me daarbij moet voorstellen
Achter het huis is toch buiten en dus frisse luchtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ff achter het huis he
Zit dubbel binnen, en ben risico patient, met mijn longen moet ik echt uitkijken
En niet helemaal vrij van griep
Af en toe ff achter het huis verder kom ik niet.
[..]
Ik zing vals, onder een deken valt het niet zo op
Uiteraard.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan heb jij dus meer werk of valt dat mee?
nee, mij nog te koud, van de week in het zonnetje wel ff buiten geweest.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Achter het huis is toch buiten en dus frisse luchtin de tuin zitten is geen optie ?
Heb nooit onder een deken gezongen, meestal zing ik gwn in mijn hoofd mee. Dan klinkt het allemaal stuk mooier dan hardop
Je kan wel maar kost je meer tijd. Geniet maar van het rupsvrije nu het nog kan. Straks heb je die ook weerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik kan niet meer doen dan kan hè.
Knap van jou, ik doe het je niet na.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee, mij nog te koud, van de week in het zonnetje wel ff buiten geweest.
Maar ik ben wel gewend om opgesloten in huis te zitten hoor
Heb 6x over 6 maanden plat gelegen.
Het is niet leuk, maar er zijn ergere dingen.
Ja in mijn hoofd zing ik ook wonderschoon![]()
Ja, daar heb ik dus vorige jaar ook bijne de hele lente/zomer voor binnen gezeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je kan wel maar kost je meer tijd. Geniet maar van het rupsvrije nu het nog kan. Straks heb je die ook weer
IK ben gelukkig geen koukleum, heb het vaker warm dan koud.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Knap van jou, ik doe het je niet na.
Koud is het idd nog wel, zit nog steeds met 2 dikke truien en een deken op de bankLaat de zomer maar komen
Ik heb ze zelf niet gezien of last van gehad maar veel over gehoord. Maar kans bestaat dat ze dit jaar op tijd worden aangepakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dus vorige jaar ook bijne de hele lente/zomer voor binnen gezeten.
Vreselijke dingen, nooit last van gehad, de laatste twee jaar pas
Vorig jaar heel en heel erg, zelfs aan de prednison geweest omdat die kuthaartjes mijn longen irriteerde.
DUs vandaar maar binnen zingen onder een dekentje met @:moemoe
Ik andersom, vaker koud dan warmquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben gelukkig geen koukleum, heb het vaker warm dan koud.
Maar om lekker buiten te zitten mag het wel iets warmer worden
Heb je het altijd zo kou, of is dat nu omdat je ziek bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |