Ciaoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:28 schreef skysherrif het volgende:
Oke tijd om een kort slaapje te gaan doen maar denk ik
Tot laters
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Om 9 uur heb ik een zoom meeting, ben erg benieuwd
Dit is een leuke serie.quote:
Ah jij werkt ook nog door. Lekker, meeste zullen wel van plek willen ruilen danquote:
Behalve het laatste seizoen dat was echt baggerquote:
Ja lekker in de buitenlucht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah jij werkt ook nog door. Lekker, meeste zullen wel van plek willen ruilen danLiever aan het werk dan thuiszitten of thuiswerken
Een van de Nederlanders die nog lekker aan het werk kan. Beter lekker in de buitenlucht dan opgesloten in je huis zitten of niet dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja lekker in de buitenlucht.
Met gepaste afstand uiteraard.
Werk je met een grote groep ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja lekker in de buitenlucht.
Met gepaste afstand uiteraard.
Zijn er bij jullie al plexiglazen geplaatst bij de kassa’s ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:41 schreef dud0r het volgende:
Om gepaste afstand in de supermarkt te houden gisteren heb ik een mandje gepakt en daarom in het rond gezwaaid. Werkt best effectief. Niemand komt in de buurt.
Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zijn er bij jullie al plexiglazen geplaatst bij de kassa’s ?
Doei doeiquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:28 schreef skysherrif het volgende:
Oke tijd om een kort slaapje te gaan doen maar denk ik
Tot laters
Je negiert mij.quote:
Dan heb jij dus meer werk of valt dat mee?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wellicht maar paar mensen, de rest blijft thuis
@moemoe volgens mij heb je een nieuwe partner voor bij het zingenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:
When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
Jij nog plannen voor vandaag dot ?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:45 schreef Dotteke het volgende:
When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |