Gelijk neerknuppelenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ziet er al uit alsof de organisatie zwakzinnig is, dus het zou best kunnen.
In tijden van crisis leer je nog meer hoeveel mensen er ongekend dom zijn.
Volstrekt eens met dat statement. 100%. Niet helemaal duidelijk waar je het over hebt echter?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Een test op 4 resusapen is voor mij geen onomstotelijk bewijs.
Proest!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat vreemd is, normaal gaven ze data die tot 10 uur 's morgens lokale tijd was binnengekomen, maar gisteren was het veranderd naar middernacht..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Speculatie weer: de VS kan eindelijk wat ruimer testen waar enige vertraging in zit.
twitter:pietrobiroli twitterde op donderdag 19-03-2020 om 09:03:10I am from Bergamo, the Italian city most hit by the virus. My direct family is OK, but the situation in my hometown is dire. The hospital beds are finished. The crematorium cannot keep up. 319 deaths in a day. For info, read basically any article here https://t.co/6h9HD6o9R0 reageer retweet
twitter:pietrobiroli twitterde op donderdag 19-03-2020 om 09:06:20The military had to come in to collect the dead, bring them to other cities. Each of those coffins contains someone who has died alone, far away from their loved ones-who couldn't go and visit for fear of the infection-without a funeral-because no crowds https://t.co/c4MnAuKuU5 https://t.co/3aK9Igfi85 reageer retweet
twitter:pietrobiroli twitterde op donderdag 19-03-2020 om 09:06:20This is what happens if we don't manage to contain the spread. It happened in Wuhan, and we didn't pay attention. It happened in Bergamo, and still some are talking about "herd immunity". Don't let it happen again. Stay home. reageer retweet
twitter:pietrobiroli twitterde op donderdag 19-03-2020 om 14:10:57A nice description by the WSJ. Our hospital was built in 2012, top of the line, one of the best in italy and probably europe. And still, it was crushed by this pandemic.
https://t.co/Dk7hE3FYZx reageer retweet
Ah gelukkig ze kan alweer zeuren dan gaat het vast wat beter met haar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja voor de mensen wie het leed bespaard is gebleven en die verder ook niemand kennen die er serieus mee in aanraking is gekomen natuurlijk wel.
Maar verder eens hoor. Wat een drama en ellende. Onzekere tijden. Ik word er moedeloos van.
En dat dan je vriendin aan je kop zeurt dat je de sokken op de verkeerde plek hebt gelegd of iets. Dan denk ik van WTF waar maak je je druk om, misschien liggen we over 3 weken allebei aan de beademing man, donderstraal op met je kutsokken.
Als mijn geheugen mij niet bedriegt wel.quote:
En dat was?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:50 schreef PP_Sound het volgende:
Ik houd me nog steeds aan het advies van de 1e besmette Belg.
Was slechts een hoopvolle eerste stap. Degenen die er meer van maken hebben snappen niet hoe de medische wetenschap werkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Vraag me sowieso af of de resultaten van dat onderzoek ook voor mensen geldt als, zoals nu lijkt, ook de bloedgroep er wat mee van doen heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als mijn geheugen mij niet bedriegt wel.
Allebei debielquote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:52 schreef gniffie het volgende:
Deze al voorbij gekomen? Baudet en Jensen fittieeee
[ afbeelding ]
Is er al een bron voor dat bloedgroep verhaal of is dat hearsay?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af of de resultaten van dat onderzoek ook voor mensen geldt als, zoals nu lijkt, ook de bloedgroep er wat mee van doen heeft.
Ja. Maar dat is toch heel iets anders dan -hier- beweren dat je immuun bent nadat je het hebt gehad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:52 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Was slechts een hoopvolle eerste stap. Degenen die er meer van maken hebben snappen niet hoe de medische wetenschap werkt.
Als je stress hebt van dit zeer gevaarlijke virus heb je psychische problemen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Er lopen dan ook de wat mensen in Nederland rond die psychische problemen hebben.
Onderzoeksresultaten in dit topic of het vorige.... Gaat hard hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:54 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Is er al een bron voor dat bloedgroep verhaal of is dat hearsay?
Twee kneuzen waarvan er één intelligent is maar kwaadaardig en de ander volslagen doorgedraaid en debiel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:52 schreef gniffie het volgende:
Deze al voorbij gekomen? Baudet en Jensen fittieeee
[ afbeelding ]
Het is een zogenaamde fittie in de ruimte waarin Trump een goed staatshoofd is... volstrekte debielenspace dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Twee kneuzen waarvan er één intelligent is maar kwaadaardig en de ander volslagen doorgedraaid en debiel.
Het laatstequote:Op vrijdag 20 maart 2020 01:00 schreef Jojoke het volgende:
Is Robert Jensen omgekocht door de Russen of speelt hij gewoon in op de sluimerende gevoelens onder een deel van de bevolking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |