Nou ja ik geef het je te doen, als supermarkt manager. Ongemotiveerd personeel waarbij 80 tot 90% aangeeft iets onder de leden te hebben en dus liever thuisblijft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:43 schreef Qarrad het volgende:
Over hoe dom sommige werkgevers nog steeds bezig zijn: mijn verkouden zoon probeert zijn werk achter de kassa af te zeggen, geheel volgens de richtlijnen en er wordt enorm moeilijk gedaan.
Wees gerust, hij gaat echt niet al kost het hem zijn baantje maar allejezus wat dom dit.
Volgens sommige wel. Die negeren ook de honderden cases die er nog dagelijks bijkomen in tropische landen zoals Maleisie en Indonesie.quote:
Ditquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja ik geef het je te doen, als supermarkt manager. Ongemotiveerd personeel waarbij 80 tot 90% aangeeft iets onder de leden te hebben en dus liever thuisblijft.
De winkel kan direct dicht.
Deze data vereist ook dat je post-mortem test of iemand het Corona-virus had EN dat je als land eerlijk en transparant deze data rapporteert.quote:
Als het altijd warm is dan werkt de theorie nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens sommige wel. Die negeren ook de honderden cases die er nog dagelijks bijkomen in tropische landen zoals Maleisie en Indonesie.
Is nu ook langzaam in opkomst bij afrikaanse landen, net als twee weken geleden bij ons... Daar gaat de hel losbranden hoor. pfoeh. nog erger dan bij ons... Maar we moeten positief blijven, het is nu eenmaal zo. Verer kijken.quote:
De besmetting heeft al plaatsgevonden in februari net als tijdens de carnaval hier. En dat is een koude maand voor Milaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is nu 22 graden in Milaan. Hoe warm gaat het in April worden in nederland? rond de 30?
quote:.February is the coldest month of the year, it will likely be grey and damp, though snow would be unusual and fog in the city doesn’t really happen anymore.
It all depends on what you want to do, if you’re planning to visit mostly museums and art galleries, it might not matter that much. Bright crisp sunny days are possible, but there’s no guarantees and if you’re planning on going outside the city, say to visit one of the lakes, then it’s risky.
Precies. Dus, ook hen het voordeel van de twijfel geven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ja ik geef het je te doen, als supermarkt manager. Ongemotiveerd personeel waarbij 80 tot 90% aangeeft iets onder de leden te hebben en dus liever thuisblijft.
De winkel kan direct dicht.
het zal erom spannen, ic’s gaan ergens naar de max capaciteit volgende week en ik hoop niet er overheen.quote:
Alleen San Marino.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze data vereist ook dat je post-mortem test of iemand het Corona-virus had EN dat je als land eerlijk en transparant deze data rapporteert.
Bedenk zelf welke landen geloofwaardige data presenteren.
Wij schaffen het.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:46 schreef Gehrman het volgende:
Denken jullie dat we hier ook Italiaanse toestanden gaan krijgen of kunnen we het onder controle houden?
Lijkt me meer een dingetje van pubers, niet van alleen allochtoonse pubers. Heb ook liever dat men buiten corona verspreidt dan wanneer ik mijn boodschappen doe.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier werken er bijna alleen allochtone jongeren in de supers, die hangen ook de hele dag buiten, dus kunnen ze ook werken.
Neuh. De besmetting vind nog steeds (in maart) plaats, anders zou je vandaag geen 5200 cases hebben. Duurt sowieso nog 2-3 maanden voordat we goed warm weer hebben in Nederland.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De besmetting heeft al plaatsgevonden in februari net als tijdens de carnaval hier. En dat is een koude maand voor Milaan.
[..]
28 graden in Texas, bijv, ook steeds meer gevallen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Neuh. De besmetting vind nog steeds (in maart) plaats, anders zou je vandaag geen 5200 cases hebben. Duurt sowieso nog 2-3 maanden voordat we goed warm weer hebben in Nederland.
Vreselijk. Arme manquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:51 schreef RipCity het volgende:
34 jaar
https://www.tmz.com/2020/(...)isney-world-florida/
Het leven wordt nooit meer normaal zoals we dat nu kennen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll:
Hoelang nog tot het normale leven weer terug is? [...]
Ik vind die van Datagraver goed:quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
Heeft iemand hier de plaatjes / tabellen die nederland vergelijkt met bv italie en china?
Over 6 mnd praat niemand meer over corona johquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het leven wordt nooit meer normaal zoals we dat nu kennen.
Wat gaat IJsland hardquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind die van Datagraver goed:
[ afbeelding ]
Ik hoor steeds dat de incubatietijd 2-4 weken is, en je moet eerst een brandhaartje hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Neuh. De besmetting vind nog steeds (in maart) plaats, anders zou je vandaag geen 5200 cases hebben. Duurt sowieso nog 2-3 maanden voordat we goed warm weer hebben in Nederland.
True.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij schaffen het.
Ik ben echt onder de indruk hoe helder is uitgelegd wat de kabinetskeuzes zijn geweest, waarom voor een aanpak is gekozen en welke maatregelen worden genomen om de crisis te beheersen. Alles zonder paniek.
en zonder tests, en zonder mondmaskersquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wij schaffen het.
Ik ben echt onder de indruk hoe helder is uitgelegd wat de kabinetskeuzes zijn geweest.... Alles zonder paniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |