nee, dat weet niemandquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:29 schreef VersKers het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom in Italie zoveel doden zijn?
Kunnen wij dit soort cijfers ook verwachten?
Meer geld voor hen.quote:
Wil de cijfers weleens zien welke mensen direct aan corona overlijdenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:29 schreef VersKers het volgende:
Ik wilde zeggen dat niemand het weetquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:31 schreef VersKers het volgende:
[..]
nee wat?
op het eerste of het tweede?
7-04-2020quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: Hoelang nog tot het normale leven weer terug is?
• Minder dan een maand
• 1/2 maanden
• 3-6 maanden
• 6-12 maanden
• Meer dan een jaar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
https://www.telegraaf.nl/(...)leven-moest-doorgaanquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:29 schreef VersKers het volgende:
05-05-20quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
• Minder dan een maand
• 1/2 maanden
• 3-6 maanden
• 6-12 maanden
• Meer dan een jaar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
2/3 week pas? Ik dacht aankomend weekend.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:36 schreef Fukushima het volgende:
Op rtl nieuws net een bericht uit Italië dat ze de piek over 2 tot 3 weken verwachten. Ik dacht dat dat deze week zou zijn
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:36 schreef Fukushima het volgende:
Op rtl nieuws net een bericht uit Italië dat ze de piek over 2 tot 3 weken verwachten. Ik dacht dat dat deze week zou zijn
Die 250 voor spoedgevallen hebben niet allemaal een beademingsapparaat nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, die geluiden zijn helder, maar zie geen onderbouwing.
Nu op IC: 210
Nodig voor spoedgevallen: 250
Volgende week er bij: 1000
Dan zit je dus al op 1460 IC's. Ze zeiden dat ze eventueel konden opschalen naar 2000, maar dat daar op dit moment nog geen beademingsapparatuur voor is. Maximaal haalbare is volgens mij 1500 voor nu (als iemand anders beweert hoor ik het echt graag).
Eigenlijk zit je dan dus volgende week al vol. Als je dan ziet dat Italië na tien dagen nauwelijks verbetering laat zien en dat er nu nog steeds mensen elkaar in de nek hijgen bij de supermarkt/Sligro/Makro/bouwmarkt ..... Zitten wij over iets meer dan een week helemaal vol en misschien wel in een code zwart situatie.
Die mensen gaan daar 2-3 weken blijven, de plekken die vrijkomen worden meteen weer opgevuld. Hoe kan iemand dan denken dat wij over 2-3 weken weer alles open gaan gooien?
Je zou zeggen dat het nu wel een beetje op z'n top zou zitten. Pfff, ellendequote:Op donderdag 19 maart 2020 20:36 schreef Fukushima het volgende:
Meer dan een jaar, ben ik bangquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
• Minder dan een maand
• 1/2 maanden
• 3-6 maanden
• 6-12 maanden
• Meer dan een jaar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook daar zien ze de ernst er nog niet vanquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:36 schreef Jano9 het volgende:
Arm land:
https://www.telegraaf.nl/(...)na-zo-ernstig-is-het
quote:...Fontana vindt dat er nog te vaak mensen zonder dringende noodzaak op straat gaan.
You know itquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:38 schreef dewaal het volgende:
we zitten bijna op het hoogtepunt na 6 april gaat de horeca gewoon weer open.
Waar zien we dat nog meer, eens even denken...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:39 schreef Fukushima het volgende:
...Fontana vindt dat er nog te vaak mensen zonder dringende noodzaak op straat gaan.
Is ook een beetje vaag wat je onder normaal verstaat. Normaal de wereld rond reizen zonder zorgen zal zeker een jaar duren ja, ookal kan de situatie in NL veel beter zijn al.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meer dan een jaar, ben ik bang
Dit jaar doen we niks meer.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:38 schreef dewaal het volgende:
we zitten bijna op het hoogtepunt na 6 april gaat de horeca gewoon weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |