zeker weten!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Liever dit soort beelden dan mensen die elkaar de hersens inslaan in de supermarkt
Klopt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:19 schreef Scrapyard het volgende:
Wel gerustgesteld door de toon van Rutte net. Denk dat we in NL het meest bizarre nu wel achter de rug hebben, met als dieptepunt het instorten van Bruins gisteren.
Na 6 april weer lekker het normale leven langzaam oppakken:)
En:quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wiet en wc papier zijn onze grootste zorgen in dit machtige land
Dacht eerst van niet, maar krijg nu ook wel het idee dat vanaf 6 april alles weer zal gaan draaien. Lockdown gaat hier gewoon niet komen ook al willen mensen dat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:19 schreef Scrapyard het volgende:
Wel gerustgesteld door de toon van Rutte net. Denk dat we in NL het meest bizarre nu wel achter de rug hebben, met als dieptepunt het instorten van Bruins gisteren.
Crazy ☹️ hopelijk kunnen ze er in de buurt landen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:13 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:jenanmoussa twitterde op donderdag 19-03-2020 om 19:02:09Crazy.
Angry citizens in Equador blocked runway of Guayaquil airport with vehicles to prevent KLM &Iberia planes from landing to pick tourists stranded there due to #CoronaCrisis.
Protesters fear European passengers on board might have #CoronaVirus.
https://t.co/cXr8KnMAeo reageer retweet
je denkt dat ze maar voor 3 weken zulke drastische maatregelen nemen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dacht eerst van niet, maar krijg nu ook wel het idee dat vanaf 6 april alles weer zal gaan draaien. Lockdown gaat hier gewoon niet komen ook al willen mensen dat.
Ergens ben ik blij dat ik dit niet hoefquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is ook een dingetje![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-is-de-hel-a3994063
Hoeveel autos hebben een breedte van 4 meter en hoeveel fietsen de zelfde lengte?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Klopt.
Denk ook dat we die 1,5 meter niet serieus hoeven te nemen, anders had hij het niet zo lief gevraagd.
redelijk? 400 besmet en 18 doden, het is verschrikkelijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:29 schreef Discombobulate het volgende:
We doen het toch wel redelijk de laatste dagen, toename van om en nabij de 20%. Dit is in andere landen niet echt het geval. Echt fingers crossed als onze maatregelen gaan helpen, ik hoop het echt. Ben wel positief gestemd dat we op tijd zijn.
https://www.ad.nl/dossier(...)ven-geldig~a3523299/quote:Dat zorgminister Bruno Bruins oververmoeid raakte en daardoor moest aftreden is een ,,wake-upcall" geweest voor het kabinet. Volgens minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) moeten ook bewindspersonen goed op elkaar letten en zorgen dat ze niet overwerkt raken. Dat zei De Jonge nog tijdens de persconferentie zojuist.
,,De laatste persconferentie van Bruno Bruins sloot hij af met 'let een beetje op elkaar'", memoreerde De Jonge. Dat moeten ook bewindspersonen zich aantrekken. ,,Wat hem is overkomen is voor ons een wake-upcall. We zeggen: let op elkaar en zorg dat je elkaar keer op keer kan vervangen."
Dat geldt ook voor het ministerie van Volksgezondheid. De mensen op de belangrijkste posities om het coronavirus te bestrijden, moeten elkaar kunnen afwisselen en vervangen. ,,We kunnen ons niet veroorloven om te vallen", aldus De Jonge, die de coronataken van Bruins overneemt tot de crisis over is. De strijd tegen het virus is volgens hem geen sprint, maar een marathon.
Weet het gewoon niet. Ik dacht eerst nog dat er echt geen kans was dat vanaf 6 april alles weer gaan draaien, maar steeds meer krijg ik het gevoel dat het toch wel gaat gebeuren met de maatregelen die we nu hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je denkt dat ze maar voor 3 weken zulke drastische maatregelen nemen?
meldt minister Van Engelshoven.quote:Eerstejaars krijgen een jaar langer de tijd om genoeg studiepunten te halen,
Verschrikkelijk, maar als de groei omlaag gaat is dat echt heel goed nieuws. 18 doden is verschrikkelijk. Maar 200.000+ is waar we tegenaan kijken als flatten the curve niet werkt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
redelijk? 400 besmet en 18 doden, het is verschrikkelijk
Volgende week 500 tot 1000 corona patiënten op de IC is de verwachting...quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:19 schreef Scrapyard het volgende:
6 april gaat hopelijk alles weer open. We doen het heel goed als Nederland zijnde. Komt helemaal goed.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Weet het gewoon niet. Ik dacht eerst nog dat er echt geen kans was dat vanaf 6 april alles weer gaan draaien, maar steeds meer krijg ik het gevoel dat het toch wel gaat gebeuren met de maatregelen die we nu hebben.
Ik teken ervoor als het < 20 doden blijft hoor... Even in perspectief: elke dag sterven er sowieso al gemiddeld 350 personen..quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
redelijk? 400 besmet en 18 doden, het is verschrikkelijk
Daarom Blu-ray.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
Netflix verlaagt beeldkwaliteit vanwege coronacrisis
Netflix verlaagt in Europa dertig dagen de beeldkwaliteit om overbelasting van het internet te voorkomen. Het dataverkeer wordt met een kwart gereduceerd.
Het Amerikaanse bedrijf reageert daarmee op een oproep van de Europese Commissie in Brussel. De commissie vroeg streamingplatformen hun doorvoer van data aan te passen.
De scherpere HD-kwaliteit van films of series vergt meer datacapaciteit dan de standaardkwaliteit. Brussel vreest dat het groeiende gebruik van videostreamingsdiensten het internet kan 'verstoppen'.
Nu ook definitief.
Het is te hopen dat tegen die tijd de maatregelen wat verlicht worden. NOrmaliseren zie ik nog niet gebeuren, hoe graag ik het ook wil.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:33 schreef Newone82 het volgende:
[..]
6 april gaat hopelijk alles weer open. We doen het heel goed als Nederland zijnde. Komt helemaal goed.
Dit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:20 schreef Zipportal het volgende:
WildersGod.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 19-03-2020 om 18:51:37Er is een Kamermeerderheid voor het door mij aangevraagde debat, volgende week. Prima.
#corona #coronavirusNederland https://t.co/QrYGcMlBsI reageer retweet
Volgens minister Hugo de Jonge worden de maatregelen, net als eerdere afgekondigde maatregelen, op 6 april heroverwogen. Maar hij waarschuwt dat het ,,reëel" is om te denken dat het langer gaat durenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:33 schreef Newone82 het volgende:
[..]
6 april gaat hopelijk alles weer open. We doen het heel goed als Nederland zijnde. Komt helemaal goed.
Ze proberen er ws alles aan te doen om het niet tot een lockdown te laten komen, tegelijkertijd proberen ze er alles aan te doen om er voor te zorgen dat een evt lockdown geen schok zal zijn en iedereen ruim de kans krijgt om er voor te zorgen dat men alles in huis kan halen wat ze denken nodig hebben, de uitvoering te optimaliseren en scenarios te bedenken, opzich vind ik het idee niet eens verkeerd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dacht eerst van niet, maar krijg nu ook wel het idee dat vanaf 6 april alles weer zal gaan draaien. Lockdown gaat hier gewoon niet komen ook al willen mensen dat.
Eerder: daarom: Yaaaarrrrrrquote:
Ik minder dan 10.000.000. Dan zit ik sowieso goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |