Dit klinkt wel heftigquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Het overleeft langer op oppervlakten. Ik poets me gek aan alles toilet,keuken,badkamer elke dag dweilen chloor dettol alles. Alcohol om te desinfecteren.
Als we buiten zijn geweest gooien we onze kleding in de wasmachine , douchen, schone kleding aan. Schoenen blijven buiten.
Iedereen heeft desinfectant voor de handen. Voel me net de hygiëne politie hier maar ja we willen niet ziek worden.
We gaan die Italiaantjes nog wel een poepje laten ruiken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
Nederland op 18-3-2020: 0,034% van de populatie overleden aan Corona
Italië op dezelfde timelin: 0,019% van de populatie overleden aan Corona
[..]
In Italië was het op de vergelijkbare timeline 1,9. We lopen daar dus ook gewoon hard op voor.
WEl al bewezen op apen, dat is al ietsquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:27 schreef Enawh het volgende:
Is het al bewezen dat als je corona hebt gekregen dat je daarna het niet meer kan krijgen, dat je dus imuun bent ?
Het is wat gaat gebeuren, linksom of rechtsom. Rutte heeft daar geen stem in.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:20 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hoezo geen doel? Hier ging Rutte toch juist voor, voor groepsimmuniteit?
Wat heb ik er verkeerd aan begrepen?
Zegt niks, 4 dagen geleden was het weekend. Dan zijn de sociale contacten minder. Het is dus niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:16 schreef NaturalScience het volgende:
210 op de IC's is een goed teken.
Eergisteren +39 / gisteren +42 / vandaag +33
Klopt, maar als een besmet persoon een keer niest of hoest kunnen deze vochtdruppeltjes dus met de wind meegevoerd worden en 2 uur later nog iemand besmettenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:26 schreef quirina het volgende:
[..]
Het overleeft langer op oppervlakten. Ik poets me gek aan alles toilet,keuken,badkamer elke dag dweilen chloor dettol alles. Alcohol om te desinfecteren.
Als we buiten zijn geweest gooien we onze kleding in de wasmachine , douchen, schone kleding aan. Schoenen blijven buiten.
Iedereen heeft desinfectant voor de handen. Voel me net de hygiëne politie hier maar ja we willen niet ziek worden.
0,00043% (althans, vandaag)quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef kapiteintje het volgende:
Nederland op 18-3-2020: 0,034% van de populatie overleden aan Corona
Gewoon volop wachtgeld innen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat Bruins dan weer naar het UWV.
Dat is wel statistisch een erg hoge kans, maar nog niet 100% bewezen.quote:kun je immuun worden na corona ?
Denk Bruins.quote:
tokkies handhavenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wie heeft het over een lockdown? Ik niet.
Een lockdown is als je niet naar buiten mag zonder toestemming of speciaal formulier.
Tussen een lockdown en wat wij nu hebben zitten nog genoeg mogelijkheden.
Zoals alle niet noodzakelijke winkels en bedrijven sluiten. Daarmee voorkom je dat mensen nog steeds massaal bij elkaar komen in winkels e.d. (zoals nu nog steeds gebeurt) en daarmee voorkom je een te grote oncontroleerbare verspreiding.
Dan zullen nog steeds genoeg mensen naar hun (noodzakelijke) werk moeten, en zullen mensen nog gewoon naar buiten mogen om te wandelen/fietsen/etcetera.
Dat is een veel idealere situatie dan wat we nu hebben, en veel wenselijker dan een lockdown.
Lockdownquote:
Ben jij of is een van je gezinsleden een risicogeval?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:26 schreef quirina het volgende:
[..]
nee rutte en hugoquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:30 schreef Revanches het volgende:
Justitie en veiligheid ook aanwezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |