Misschien in de avond beetje cammen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Californium het volgende:
Nu al klaar met de isolatie man![]()
Wordt een lange tijd
Inkomsten die hij zou hebben gemaakt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef Scary_Mary het volgende:
Dragan Bakema
[..]
Waar is dat potje dan wel voor
Ik ben dat thuiswerken ook wel zat. Saai!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:57 schreef Californium het volgende:
Nu al klaar met de isolatie man![]()
Wordt een lange tijd
Hij krijgt itt veel van zijn collega's ook nog gewoon 70%, I just can'tquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inkomsten die hij zou hebben gemaakt?Kosten maak je, inkomsten krijg je.
Wie?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:47 schreef Scary_Mary het volgende:
@:Elvi heb je al gezien dat Meneer Wateetons gratis workshops gaat geven?
Net sushi besteld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik ga me wagen aan hotdogs van de vegetarische Unoxknakworstjes, ben benieuwd. Wat eten jullie vanavond?
Dit kan niet hoor Elviquote:
Stoofpeertjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Ik ga me wagen aan hotdogs van de vegetarische Unoxknakworstjes, ben benieuwd. Wat eten jullie vanavond?
Ik lees geen Elle Eten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dit kan niet hoor ElviMeneer Wateetons blogt, schreef zeven kookboeken en een column voor Elle Eten. En hij geeft dus ook workshops.
Zal vast een niche voor zijn, hoesten en snotterende vrouwenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien in de avond beetje cammen.
Jupquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben dat thuiswerken ook wel zat. Saai!
Maar goed, we doen het er maar mee.
Geen idee nog. Of ik ga nog even boodschappen halen straks, of ik ga pannenkoeken bakken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
Kwijl uit je mond, snot uit je neus, tranende ogen met uitgelopen mascara....quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Zal vast een niche voor zijn, hoesten en snotterende vrouwen
[..]
Jup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |