quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:15 schreef Zipportal het volgende:
Die KingRadler vind ik een wonderlijke user. @:el-stinho
Verwacht je veel likes op je laatste tweet?quote:
Minstens 5quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verwacht je veel likes op je laatste tweet?
Er gaat echt niets om in het hoofd van KingRadler. Lijkt me stug dat die gast een act is.quote:
We kunnen niet allemaal DRT schreeuwers zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:15 schreef Zipportal het volgende:
Er gebeuren rare dingen / het is net of er een onzichtbare kracht is die dingen tegen aan het houden is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:15 schreef Zipportal het volgende:
@BlackNeroquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal DRT schreeuwers zijn.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er gebeuren rare dingen / het is net of er een onzichtbare kracht is die dingen tegen aan het houden is.
Ik mis de daadkracht bij Rutte.
Het is van het komt wel goed mentaliteit
Fijn dat jij je mentions afgaat. @GGMM heeft kollosale gemist, ondanks een mention.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
[..]
glasje![]()
[..]
Kom ik tijdens dat multi-quoten weer dit corona gifje tegen. Pleurt op, idioot
[..]
kollosale![]()
DOM VARKEN
[..]
Oei. Zeldzaam missertje van onze maat @:El-Stinho
[ afbeelding ]
wtfquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat jij je mentions afgaat. @:ggmm heeft kollosale gemist, ondanks een mention.
Eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Arme man, wat een kutbaan in deze tijd.
@Wereldgozerquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben woest dat er in de hele maand april geen PDC Pro Tour is en heb daarom zojuist een baksteen door mijn tv gegooid. Ik begrijp waarom er in april geen PDC Pro Tour is maar darten is voor mij de mooiste sport ter wereld en daarom ben ik op dit moment woest #rtl7darts
Sorry, ik had die gemist.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtfIk heb daar wel degelijk op gereageerd.
Let even op voordat je dit soort beschuldigingen op het internet gooit!!!
Dat wist hij waarschijnlijk al toen hij de baan aannam.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Arme man, wat een kutbaan in deze tijd.
Even over nagedacht en besloten je excuses te accepteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sorry, ik had die gemist.
Je had me ook geen mention gegeven, maar dat mag geen excuus zijn. Hopelijk accepteer je mijn excuses!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |