twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 19-03-2020 om 16:20:13Along with the Monaco GP postponement some extraordinary news - Prince Albert II has tested positive for COVID-19: https://t.co/mMdcnUx4ag reageer retweet
ze hebben het aantal doden gematcht. en dat is het cijfer wat ertoe doet. zie je gelijk hoe ver nederland achterloopt tov Italiequote:Op donderdag 19 maart 2020 16:04 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waarom zijn er nu weer random datums gepakt zodat een beetje leuk past? Vertekend beeld schetsen en daarmee paniek zaaien.
Nou, criminelen horen dit vast ook...quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat er dan met een gestolen pinpas 100 euro kan worden gepind?
er is tot nu toe geen voorspelling van hem juist gebleken...quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:20 schreef Markesh het volgende:
[..]
"Komt geen lockdown"
"Niet dat ik het weet"
Buiten dat zijn we het rioolputje van Europa en denk maar niet dat al die zooi die we binnenhalen mee gaat werken met onze knuffel mentaliteit.quote:
Ik denk wel dat het voordeel opweegt tegen het nadeel maar je moet sowieso goed op je pinpas passen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, criminelen horen dit vast ook...
Je zou je pinpas maar kwijt raken.
Wij namen wel eerder maatregelen though. Je kan een paar dorpjes niet vergeleken met heel Nederland. Italie ging pas op slot (als geheel) toen ze al duizenden besmettingen hadden. Véél meer. Ja, wij hadden op dat moment al veel meer besmettingen (onbevestigd alleen), maar dat was in Italie natuurlijk net zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is pertinent onwaar. Italië gooide 11 dorpen op slot. Op hetzelfde moment bij ons werd er gezegd handen goed wassen.
Ik heb Nederland wel wat hoger zitten hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Buiten dat zijn we het rioolputje van Europa en denk maar niet dat al die zooi die we binnenhalen mee gaat werken met onze knuffel mentaliteit.
Volgens mij is dit gezegde op jou van toepassing.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:21 schreef Montov het volgende:
Ik vroeg aan een vakkenvuller of hij op de artikelen spuugt. Ik kon dus zien aan z’n blik in de ogen en z’n lichaamshouding dat hij meer in zich had dan het antwoord “ wat? “ wat hij gaf.
Hoezo mijn grafiek?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:22 schreef Fretwork het volgende:
Nog even terugkomend op de bullshitgrafief van The Fresh Prince.
Italie 21 feb: 16 meldingen (+16)
Nederland 27 februari: 1 melding (+1)
Nederland 2 maart: 18 meldingen (+8)
Selectieve grafiek kan de prullenbak in lijkt me
My badquote:
Ik niet, we hebben teveel tokkies die zelfs te dom zijn om te poepen, gaat niet lukken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik
[..]
Ik heb Nederland wel wat hoger zitten hoor.
Enige juiste besluit.
Over een paar maanden zijn de meeste mensen het alweer vergeten imo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef BarryOSeven het volgende:
Oh jongens dit loopt helemaal uit de klauwen!
Voor de Tokkies misschien niet nee..quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik niet, we hebben teveel tokkies die zelfs te dom zijn om te poepen, gaat niet lukken.
quote:
Deze tabel, ik ben een beetje gaar van het thuiswerkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:01 schreef Breekfast het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe volgen we Italië nog steeds
Had het vandaag ook vergeten tot ik weer het topic tegenkwamquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Over een paar maanden zijn de meeste mensen het alweer vergeten imo.
Tussen twee persoonsvormen hoort een komma.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:23 schreef Markesh het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gezegde op jou van toepassing.
"zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten..."
o daar had ik op geantwoord, ik snap het idee er wel achter.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
[..]
Deze tabel, ik ben een beetje gaar van het thuiswerken
MPGodquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef KennyPowers het volgende:
NYT gehaald![]()
https://www.nytimes.com/r(...)ds-toilet-paper.html
Wat een goed artikel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:26 schreef KennyPowers het volgende:
NYT gehaald![]()
https://www.nytimes.com/r(...)ds-toilet-paper.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |