SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
BREAKING:
Alle Samson&Gert afscheidsshows uitgesteld
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Alleen de FOK!kers op de zolderkamers zullen het overleven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Kunnen we wel lekker opnieuw beginnen.![]()
Ik gun John Henderson geen corona virus lol.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
RIP Samsonquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:54 schreef RipCity het volgende:
BREAKING:
Alle Samson&Gert afscheidsshows uitgesteldOh.![]()
Lag zojuist hier (Deurne - Brabant) in de straat een man op de grond. Politie was aanwezig maar hield opvallend afstand en plaatsten pionnen rondom de man. Geen idee of het Corona gerelateerd is maar vreemd is het wel.![]()
Luxemburg en IJsland ook veel zeg.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 12:46:54Coronavirus updates:
- Iran: 1,046 new cases, 149 new deaths
- Belgium: 309 new cases, 7 new deaths
- Luxembourg: 132 new cases, 2 new deaths
- Israel: 102 new cases
- Indonesia: 82 new cases, 6 new deaths
- Iceland: 80 new cases
- First death in Russia
https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet![]()
Ik denk dat corona hem liever overslaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik gun John Henderson geen corona virus lol.Oh.![]()
Greetje over de rooie, vraagt weer een debat aan:twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:43:58Gigantische groei aantal Corona-patiënten op IC’verwacht. Schokkend.
Kamerdebat aangevraagd.
#coronavirusNederland #coronavirus #coronanederland #corona #Nederland https://t.co/kU0FR1rjCy reageer retweetI´m back.![]()
Om de 6 weken hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:52 schreef 20100 het volgende:
[..]
jij bent een vrouw, die gaan sowieso maar 2x per jaar hun haar knippen
mannen zo elke maand![]()
En nee, geen kort kapsel![]()
![]()
mooi zo optiefen met die tyfushondquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:54 schreef RipCity het volgende:
BREAKING:
Alle Samson&Gert afscheidsshows uitgesteld![]()
Mijn zus ontkent het hele corona gevaar omdat een paar doden op een bevolking van 17 miljoen een lachertje is.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Wel risicogroep. Met z'n bolle kop.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik gun John Henderson geen corona virus lol.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Blijkbaar zegt dat geen drol.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Alleen de FOK!kers op de zolderkamers zullen het overleven.
De reactie van een kennis op ons (kreeg ik in een screenshot).
S:
Oh echt? Hoe dan? Als iemand aan social distancing doet zijn zij het wel.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2020 13:56:53 ]![]()
Open deur is open.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Ryan3 het volgende:
Greetje over de rooie, vraagt weer een debat aan:twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:43:58Gigantische groei aantal Corona-patiënten op IC’verwacht. Schokkend.
Kamerdebat aangevraagd.
#coronavirusNederland #coronavirus #coronanederland #corona #Nederland https://t.co/kU0FR1rjCy reageer retweet[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Was diegene overleden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Lag zojuist hier (Deurne - Brabant) in de straat een man op de grond. Politie was aanwezig maar hield opvallend afstand en plaatsten pionnen rondom de man. Geen idee of het Corona gerelateerd is maar vreemd is het wel.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Inplaats van nuttige tijd moeten al die mensen tijd maken om aan de grote Geert show mee te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Ryan3 het volgende:
Kamerdebat aangevraagd.
#coronavirusNederland #coronavirus #coronanederland #corona #Nederland https://t.co/kU0FR1rjCy reageer retweet![]()
damn Luxemburg heeft in totaal maar 2000 inwoners of zoquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
Luxemburg en IJsland ook veel zeg.twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 12:46:54Coronavirus updates:
- First death in Russia
Arme Bruinsquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Ryan3 het volgende:
Kamerdebat aangevraagd.
#coronavirusNederland #coronavirus #coronanederland #corona #Nederland https://t.co/kU0FR1rjCy reageer retweet![]()
![]()
Zeker voor zulke kleine landenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
- First death in Russia
Die lock-down lijkt onvermijdelijk te worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Ryan3 het volgende:
Kamerdebat aangevraagd.
#coronavirusNederland #coronavirus #coronanederland #corona #Nederland https://t.co/kU0FR1rjCy reageer retweet“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Chinese taferelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Lag zojuist hier (Deurne - Brabant) in de straat een man op de grond. Politie was aanwezig maar hield opvallend afstand en plaatsten pionnen rondom de man. Geen idee of het Corona gerelateerd is maar vreemd is het wel.
Kan gebeuren, de minister ging er gisteren ook even bij liggen.![]()
![]()
Gewoon een paar stenen rustig naar gooien om te checken of hij nog leeft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef MissionPhailed het volgende:
Lag zojuist hier (Deurne - Brabant) in de straat een man op de grond. Politie was aanwezig maar hield opvallend afstand en plaatsten pionnen rondom de man. Geen idee of het Corona gerelateerd is maar vreemd is het wel.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
damn Luxemburg heeft in totaal maar 2000 inwoners of zonee
And I am a weapon of massive consumption
Ja, 3200 doden op een bevolking van 1,4 miljard in China is iig wat karig...quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn zus ontkent het hele corona gevaar omdat een paar doden op een bevolking van 17 miljoen een lachertje is.
Maar goed, Greetje en Terry verwachten er 40k tot 80k in NL alleen.I´m back.![]()
Niet te zeggen vanaf een afstandje, maar de man lag op zijn buik en in ieder geval ogenschijnlijk roerloos!quote:![]()
Zo'n 600kquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef 20100 het volgende:
[..]
damn Luxemburg heeft in totaal maar 2000 inwoners of zoOh.![]()
Gaat Yannick mensen nu corona wensenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik gun John Henderson geen corona virus lol.![]()
EHBO versie 2020quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gewoon een paar stenen rustig naar gooien om te checken of hij nog leeft.![]()
Kan een debat daar iets aan veranderen? Het enige wat hij wil afdwingen is een lock-down wat (hopelijk) niet noodzakelijk gaat blijken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Ryan3 het volgende:
Kamerdebat aangevraagd.
Kan dat gepraat over die darters misschien ergens anders? Thx
25 nieuwe doden, 500 nieuwe besmettingen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:57 schreef Lafoy het volgende:
Zo nieuwe cijfers.. wat verwachten jullie?![]()
Ik ken jou helemaal niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al sta ik daar in jouw geval niet echt van te kijken.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Deze week nog.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:57 schreef Tris het volgende:
[..]
Kan een debat daar iets aan veranderen? Het enige wat hij wil afdwingen is een lock-down wat (hopelijk) niet noodzakelijk gaat blijken.![]()
![]()
Dan krijgen we Italiaanse toestanden met die aantallen op de IC.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die lock-down lijkt onvermijdelijk te worden.![]()
Geen idee. Maar ik hoop dat het meevalt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:57 schreef Lafoy het volgende:
Zo nieuwe cijfers.. wat verwachten jullie?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
F5 F5 F5 F5Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MWOEAH GERTJUH, wat zegt gij nou zo eh, over een collega. Nee samsonekke, corona.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik word zo moe van die man. Het enige wat hij kan is tegen de maatregelen aanschoppen. Zou er besloten zijn tot een Lockdown roept ie dat we meer vrijheid moeten hebben omdat je anders niet weet wat erna gebeurd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:57 schreef Tris het volgende:
[..]
Kan een debat daar iets aan veranderen? Het enige wat hij wil afdwingen is een lock-down wat (hopelijk) niet noodzakelijk gaat blijken.![]()
Ik vrees echt het ergste.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik hoop dat het meevalt.![]()
Ja, gaat-ie weer proberen, want anders 40k tot 80k doden in NL volgens hem. Vraag me nu af of hij de euvele moed heeft om een motie van wantrouwen in te dienen btw.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:57 schreef Tris het volgende:
[..]
Kan een debat daar iets aan veranderen? Het enige wat hij wil afdwingen is een lock-down wat (hopelijk) niet noodzakelijk gaat blijken.
Iig veel mensen haken nu af bij dit soort door het duo Greetje & Terry geëntameerde plenaire debatten, vrees ikI´m back.![]()
Nee gisteren nieuwe dag record helaasquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef AToontje87 het volgende:
Is er in Italië eigenlijk al een daling te zien in het aantal nieuwe besmettingen?![]()
nee gisteren was hun "topdag"quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef AToontje87 het volgende:
Is er in Italië eigenlijk al een daling te zien in het aantal nieuwe besmettingen?![]()
Door een lockdown?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:59 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Dan krijgen we Italiaanse toestanden met die aantallen op de IC.![]()
Ik ben vooral benieuwd welke BN'ers allemaal het virus hebben.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Omdat 's lands meest uitgekotste blondine dat wil?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die lock-down lijkt onvermijdelijk te worden.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
RIVM ligt plat. 2 minuten geleden prima, maar nu ramt iedereen F5.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
RIVM website gecrasht
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Revanches op 19-03-2020 14:03:08 ]And I am a weapon of massive consumption
Lijkt fok welquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
RIVM ligt plat. 2 minuten geleden prima, maar nu ramt iedereen F5.![]()
![]()
Guiltyquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
RIVM ligt plat. 2 minuten geleden prima, maar nu ramt iedereen F5.![]()
![]()
Iedereen is benieuwd naar de nieuwste tussenstand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
RIVM ligt plat. 2 minuten geleden prima, maar nu ramt iedereen F5.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
RIVM gecrasht, jawhoorrrr..In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik heb mijn vraag verkeerd geformuleerd denk ik.
Is er al een daling van het percentage nieuwe besmettingen in Italië?![]()
Zullen we afspreken dat iedereen de website van het RIVM verlaat en dat één iemand de tussenstand hier post?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mods 2 maanden geleden: een tijdelijk subforum voor een chinees griepje? Wat een onzin.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
We moeten afspreken dat er een dagelijkse F5'er komt.
Aanmeldingen mogen in een reactie worden gedaan. Daarna zal ik loten wie welke dag de nobele taak heeft."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirusquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:02 schreef Zeroku het volgende:
Zullen we afspreken dat iedereen de website van het RIVM verlaat en dat één iemand de tussenstand hier post?
Update staat er nog niet.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Spanje 939 mensen op ic sinds vandaag
el 33% de los casos son personas con más de 65 aņos.
https://elpais.com/socied(...)-de-coronavirus.html![]()
die 10 fokkers gaan het verschil niet makenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:02 schreef Zeroku het volgende:
Zullen we afspreken dat iedereen de website van het RIVM verlaat en dat één iemand de tussenstand hier post?
heel NL zit te F5'en
ramptoeristen![]()
33% van de cases is 65 jaar en ouder. Dus de overige jonger. Slecht nieuws dus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef riazop het volgende:
Spanje 939 mensen op ic sinds vandaag
el 33% de los casos son personas con más de 65 aņos.
https://elpais.com/socied(...)-de-coronavirus.htmlAnd I am a weapon of massive consumption
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef 20100 het volgende:
[..]
die 10 fokkers gaan het verschil niet maken
heel NL zit te F5'en
ramptoeristen![]()
![]()
Nu al hét woord van 2020quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Lockdown is een vreselijke term.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Revanches het volgende:
[..]
33% van de cases is 65 jaar en ouder. Dus de overige jonger?!![]()
![]()
Wat het ook nog steeds is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:56 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn zus ontkent het hele corona gevaar omdat een paar doden op een bevolking van 17 miljoen een lachertje is.
De mensen die sterven waren zonder dit virus binnen een jaar ook wel gestorven.
Het enige grote probleem is dat er nu heel veel mensen tegelijk ziek worden, ook jonge en gezonde. En die mogelijk geen zorg kunnen krijgen.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Lafoy het volgende:
Hoe kan het trouwens dat er in Italie zoveel doden zijn in vergelijking met China?Put these foolish ambitions to rest.![]()
2 patiënten overgeplaatst van IC Brabant naar IC Groningen. Nu al volle IC capiciteit in Brabant??
https://www.rtvnoord.nl/n(...)coronapatienten-over![]()
Nou de RIVM staat niet bekend om de servercapaciteitenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:03 schreef 20100 het volgende:
[..]
die 10 fokkers gaan het verschil niet maken
heel NL zit te F5'en
ramptoeristen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Nee om plaats te maken voor nieuwe patienten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
2 patiënten overgeplaatst van IC Brabant naar IC Groningen. Nu al volle IC capiciteit in Brabant??
yepquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Revanches het volgende:
[..]
33% van de cases is 65 jaar en ouder. Dus de overige jonger?!
kan zijn dat ze de ouderen al niet meer opnemen![]()
Nee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)coronapatienten-over
Die denken vooruit.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Om het voor te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)coronapatienten-over"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gebeurt constant, gewoon de capaciteit verdelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)coronapatienten-overDit is gewoon raar :l![]()
Mensen die denken dat het RIVM geen ontslagen gevallen meer meet en dat niet bekend is.
Ik zie het al voor me op de IC:
- Hé henk, in dit bed lag gisteren toch iemand?
- Ja Ans geen idee, volgens mij wel
- Oké vreemd, Petra weet jij hier misschien iets van? Is die meneer dood of ontslagen?
- Nee geen flauw idee, bed lag gisteren inderdaad vol, nouja leg er maar een ander neer.
;')![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)p-ic-s-verwacht.html
Volgende week 500 tot 1000 IC patienten erbij is de verwachting. Weten ze al meer dan ons?Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ik denk eerder dat ze het willen verspreiden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)coronapatienten-overOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
er wordt elke dag verplaatst om zo veel mogelijk ruimte in de ziekenhuizen te houdenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
Misselijkmakend als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen is benieuwd naar de nieuwste tussenstand.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
opslot is beter iddquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Lockdown is een vreselijke term.![]()
Relatief veel ouderen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Lafoy het volgende:
Hoe kan het trouwens dat er in Italie zoveel doden zijn in vergelijking met China?![]()
Chinese cijfers zijn gewoon van de pot geruktquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Lafoy het volgende:
Hoe kan het trouwens dat er in Italie zoveel doden zijn in vergelijking met China?
Willen hun economie beschermen, echte cijfers zijn minimum x10![]()
Normaal gesproken komt er ook geen hond op die site onder normale omstandigheden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou de RIVM staat niet bekend om de servercapaciteitenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Oh nee hč, stuur geen Brabanders naar Groningen, dat wil geen enkele Brabander.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
Klopt.quote:
Men verwacht volgende ruim 500 - 1000 patiënten, waarvan het grootste deel uit Brabant komt.![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)r-kwartier-in-madrid
(Premium)
Gaat alleen om doden in hospitalen, niet in ziekenhuizen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Voorzorg, verwachten dat de capaciteit op korte termijn uitgeput raakt, dus waar het kan herverdelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik denk dat het voor @Bastiefcg nu wel duidelijk is."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb je een alternatief?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Lockdown is een vreselijke term.Oh.![]()
1) Later in de curve maatregelen genomenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:04 schreef Lafoy het volgende:
Hoe kan het trouwens dat er in Italie zoveel doden zijn in vergelijking met China?
2) maatregelen minder streng dan China
En dan te weten dat NL nog later pas in de curve maatregelen gaat nemen![]()
wat zeiden ze?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:06 schreef Logician2.0 het volgende:
Jeetje wat een verhaal over Italie.. net op het nos journaalAnd I am a weapon of massive consumption
Nee dit werd gisteren meermaals gemeld als preventiemaatregelquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)coronapatienten-overThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
dit, op een normale dag hebben ze 2 bezoekers of zoquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou de RIVM staat niet bekend om de servercapaciteiten![]()
Wat was de strekking?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:06 schreef Logician2.0 het volgende:
Jeetje wat een verhaal over Italie.. net op het nos journaal![]()
En dat terwijl nu al bijna 180 man op de landelijke IC's liggen. Benieuwd of we de capaciteit helaas overschreden zien worden .....quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgende week 500 tot 1000 IC patienten erbij is de verwachting. Weten ze al meer dan ons?![]()
Waarom? Omdat het in Italië allemaal vrij hoog ligt? Non-argument. Verschillende landen, omstandigheden en culturen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:06 schreef 20100 het volgende:
[..]
Chinese cijfers zijn gewoon van de pot gerukt
Willen hun economie beschermen, echte cijfers zijn minimum x10![]()
Ja vast ze hoeven niet alles te delenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgende week 500 tot 1000 IC patienten erbij is de verwachting. Weten ze al meer dan ons?![]()
Koffieplanter is eigenlijk al een paar dagen zuur aan het doen hierzo.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ze hoeven alleen maar een tweet te versturen met de cijfers. Is dat ge-f5 meteen klaar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou de RIVM staat niet bekend om de servercapaciteiten“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
In elke curve was dat volgens mij wel het geval.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
En dat terwijl nu al bijna 180 man op de landelijke IC's liggen. Benieuwd of we de capaciteit helaas overschreden zien worden .....[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dat er legervoertuigen iets van 60 lichamen ophaalde in een dorpje om ergens anders te kunnen cremerenquote:![]()
Ja, statistiek en modellen, hebben de meeste hier geen kaas van gegetenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgende week 500 tot 1000 IC patienten erbij is de verwachting. Weten ze al meer dan ons?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
logisch, die hadden hun fondsen gebruikt om massaal mondkapjes in te kopenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou de RIVM staat niet bekend om de servercapaciteiten
Oh wacht..![]()
twitter:MelissaReddy_ twitterde op donderdag 19-03-2020 om 14:07:45The professional game in England will be further postponed until 30 April.
United in the commitment to finding ways of resuming the 2019-20 season when safe to do so.
The FA’s board has agreed to extend this campaign indefinitely https://t.co/9oCC264NpS reageer retweet![]()
Dit, en dat italie pas dicht ging bij 9000 gevallenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het in Italië allemaal vrij hoog ligt? Non-argument. Verschillende landen, omstandigheden en culturen.![]()
RIVM SITE DOET HET WEER! NOG STEEDS GEEN UPDATE.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoezo? Deze crisis raakt ons allemaal. Nogal logisch dat we willen weten hoe het zich ontwikkelt...quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misselijkmakend als je het mij vraagt.![]()
Jep, die foto's werden hier ook gedeeld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dat er legervoertuigen iets van 60 lichamen ophaalde in een dorpje om ergens anders te kunnen cremerenAnd I am a weapon of massive consumption
Gisteren ook pas tegen kwart over meen ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef Zeroku het volgende:
RIVM SITE DOET HET WEER! NOG STEEDS GEEN UPDATE."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee enquettes en vragenlijsten te fundenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef riazop het volgende:
[..]
logisch, die hadden hun fondsen gebruikt om massaal mondkapjes in te kopen
Oh wacht..And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
quote:Verkeerde Gateway!
De proxy server heeft een ongeldig antwoord ontvangen van een gecontacteerde server.
The proxy server could not handle the request GET /nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus.
Reason: Error reading from remote server![]()
Even geduld Jaap is de getallen aan het invullen nuquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef Zeroku het volgende:
RIVM SITE DOET HET WEER! NOG STEEDS GEEN UPDATE.![]()
oke man bedanktquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef Zeroku het volgende:
RIVM SITE DOET HET WEER! NOG STEEDS GEEN UPDATE.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Wilde ik net posten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef Zeroku het volgende:
RIVM SITE DOET HET WEER! NOG STEEDS GEEN UPDATE.![]()
rutte en co is er voor de burgers !quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:06 schreef 20100 het volgende:
[..]
Chinese cijfers zijn gewoon van de pot gerukt
Willen hun economie beschermen, echte cijfers zijn minimum x10
oh wacht....![]()
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Nee, dit is ter voorkoming, dat lees je ook in het artikel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:05 schreef Bastiefcg het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)coronapatienten-over
Ze verwachten binnenkort nog veel meer besmettingen. Dan kun je beter nu al wat plek vrijmaken dan straks als iedereen het retedruk heeft.
Er zijn meer Brabanders verplaatst, bv naar Gelderland en Rotterdam, vorige week al."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ja best vervelend he?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Koffieplanter is eigenlijk al een paar dagen zuur aan het doen hierzo.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hier rond de speeltuin liepen BOA's. Zal nu toch opgetreden worden tegen groepen? (Was "helaas" geen groep momenteel, zou interessant zijn geweest).![]()
Waarom gaat iedereen F5'en? Gewoon dit topic in de gaten houden of de NOS liveblog.Géén kloon van tvlxd!![]()
Onjuist, dit is FOK!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, statistiek en modellen, hebben de meeste hier geen kaas van gegeten
Niet weten dat het op FOK! bulkt van de uomo universali.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
De getallen zijn zo hoog dat de RIVM niet weet hoe ze deze moeten communiceren. Paniek!!I see peas of green, red roses too....![]()
Telegraaf en RTL Nieuws is telkens sneller dan NOSquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Montov het volgende:
Waarom gaat iedereen F5'en? Gewoon dit topic in de gaten houden of de NOS liveblog.![]()
De NOS blog bezoekt ook de RIVM website.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Montov het volgende:
Waarom gaat iedereen F5'en? Gewoon dit topic in de gaten houden of de NOS liveblog.![]()
![]()
vraag het anders aan de BOA's?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Sfancta het volgende:
Hier rond de speeltuin liepen BOA's. Zal nu toch opgetreden worden tegen groepen? (Was "helaas" geen groep momenteel, zou interessant zijn geweest).Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Nu breekt in Brabant de pleuris uit, over twee weken in midden-Nederland, over een maand het noorden. Perfecte spreiding eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, dit is ter voorkoming, dat lees je ook in het artikel.
Ze verwachten binnenkort nog veel meer besmettingen. Dan kun je beter nu al wat plek vrijmaken dan straks als iedereen het retedruk heeft.
Er zijn meer Brabanders verplaatst, bv naar Gelderland en Rotterdam, vorige week al.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nee testen toch....oh wachtquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef riazop het volgende:
[..]
logisch, die hadden hun fondsen gebruikt om massaal mondkapjes in te kopen
Oh wacht..
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
RIVM-godenquote:Gemnr;Gemeente;Aantal;BevAant;Aantal per 100.000 inwoners -1;* postcode ontbreekt bij 84 pt en 1 woont in buitenland;99;; 518;'s-Gravenhage;21;537833;3.9 796;'s-Hertogenbosch;30;154205;19.5 1680;Aa en Hunze;0;25386;0 358;Aalsmeer;3;31728;9.5 197;Aalten;0;27011;0 59;Achtkarspelen;0;27852;0 482;Alblasserdam;1;20069;5 613;Albrandswaard;4;25271;15.8 361;Alkmaar;5;108558;4.6 141;Almelo;1;72849;1.4 34;Almere;4;207904;1.9 484;Alphen aan den Rijn;9;110986;8.1 1723;Alphen-Chaam;6;10149;59.1 1959;Altena;15;55386;27.1 60;Ameland;0;3673;0 307;Amersfoort;23;156286;14.7 362;Amstelveen;7;90838;7.7 363;Amsterdam;61;862965;7.1 200;Apeldoorn;10;162445;6.2 3;Appingedam;0;11721;0 202;Arnhem;9;159265;5.7 106;Assen;0;67963;0 743;Asten;2;16710;12 744;Baarle-Nassau;0;6847;0 308;Baarn;0;24767;0 489;Barendrecht;3;48673;6.2 203;Barneveld;5;57971;8.6 888;Beek;3;15929;18.8 1954;Beekdaelen;18;35727;50.4 370;Beemster;0;9748;0 889;Beesel;0;13519;0 1945;Berg en Dal;14;34798;40.2 1724;Bergeijk;1;18491;5.4 893;Bergen (L);1;13140;7.6 373;Bergen (NH);2;29974;6.7 748;Bergen op Zoom;5;66811;7.5 1859;Berkelland;0;43904;0 1721;Bernheze;26;30806;84.4 753;Best;6;29821;20.1 209;Beuningen;6;25882;23.2 375;Beverwijk;6;41176;14.6 1728;Bladel;2;20175;9.9 376;Blaricum;2;11202;17.9 377;Bloemendaal;3;23410;12.8 1901;Bodegraven-Reeuwijk;1;34462;2.9 755;Boekel;19;10588;179.4 1681;Borger-Odoorn;0;25372;0 147;Borne;3;23210;12.9 654;Borsele;2;22800;8.8 756;Boxmeer;2;29065;6.9 757;Boxtel;5;30747;16.3 758;Breda;105;183873;57.1 501;Brielle;0;17182;0 1876;Bronckhorst;2;36212;5.5 213;Brummen;0;20698;0 899;Brunssum;4;28103;14.2 312;Bunnik;0;15192;0 313;Bunschoten;0;21576;0 214;Buren;4;26568;15.1 502;Capelle aan den IJssel;1;66818;1.5 383;Castricum;5;35772;14 109;Coevorden;12;35483;33.8 1706;Cranendonck;6;20440;29.4 1684;Cuijk;2;24931;8 216;Culemborg;4;28555;14 148;Dalfsen;1;28499;3.5 1891;Dantumadiel;0;18923;0 310;De Bilt;16;42824;37.4 1940;De Fryske Marren;5;51430;9.7 736;De Ronde Venen;2;44059;4.5 1690;De Wolden;1;24110;4.1 503;Delft;4;103163;3.9 10;Delfzijl;0;24716;0 400;Den Helder;1;55604;1.8 762;Deurne;8;32362;24.7 150;Deventer;5;99957;5 384;Diemen;2;29196;6.9 1774;Dinkelland;6;26350;22.8 221;Doesburg;1;11148;9 222;Doetinchem;0;57555;0 766;Dongen;5;26051;19.2 505;Dordrecht;4;118654;3.4 498;Drechterland;0;19597;0 1719;Drimmelen;12;27150;44.2 303;Dronten;8;40815;19.6 225;Druten;5;18797;26.6 226;Duiven;2;25332;7.9 1711;Echt-Susteren;6;31638;19 385;Edam-Volendam;0;36099;0 228;Ede;5;115710;4.3 317;Eemnes;1;9113;11 770;Eersel;4;19110;20.9 1903;Eijsden-Margraten;4;25658;15.6 772;Eindhoven;23;231642;9.9 230;Elburg;1;23086;4.3 114;Emmen;2;107113;1.9 388;Enkhuizen;1;18507;5.4 153;Enschede;4;158986;2.5 232;Epe;4;33145;12.1 233;Ermelo;8;26858;29.8 777;Etten-Leur;13;43774;29.7 779;Geertruidenberg;7;21515;32.5 1771;Geldrop-Mierlo;3;39595;7.6 1652;Gemert-Bakel;26;30447;85.4 907;Gennep;2;17071;11.7 784;Gilze en Rijen;3;26431;11.4 1924;Goeree-Overflakkee;7;49611;14.1 664;Goes;3;37653;8 785;Goirle;9;23793;37.8 1942;Gooise Meren;9;57715;15.6 512;Gorinchem;0;36682;0 513;Gouda;7;73181;9.6 786;Grave;1;12483;8 14;Groningen;11;231299;4.8 1729;Gulpen-Wittem;2;14246;14 158;Haaksbergen;1;24277;4.1 788;Haaren;9;14195;63.4 392;Haarlem;7;161265;4.3 394;Haarlemmermeer;4;154235;2.6 1655;Halderberge;2;30194;6.6 160;Hardenberg;0;60574;0 243;Harderwijk;5;47581;10.5 523;Hardinxveld-Giessendam;5;18051;27.7 72;Harlingen;1;15758;6.3 244;Hattem;0;12173;0 396;Heemskerk;2;39164;5.1 397;Heemstede;5;27286;18.3 246;Heerde;3;18546;16.2 74;Heerenveen;0;50257;0 398;Heerhugowaard;2;56742;3.5 917;Heerlen;14;86832;16.1 1658;Heeze-Leende;4;15964;25.1 399;Heiloo;3;23464;12.8 163;Hellendoorn;2;35808;5.6 530;Hellevoetsluis;1;40049;2.5 794;Helmond;20;91524;21.9 531;Hendrik-Ido-Ambacht;0;30966;0 164;Hengelo (O);4;80683;5 1966;Het Hogeland;0;47888;0 252;Heumen;5;16486;30.3 797;Heusden;5;44135;11.3 534;Hillegom;1;21966;4.6 798;Hilvarenbeek;4;15334;26.1 402;Hilversum;3;90238;3.3 1963;Hoeksche Waard;8;86656;9.2 1735;Hof van Twente;3;34940;8.6 1911;Hollands Kroon;1;47815;2.1 118;Hoogeveen;3;55662;5.4 405;Hoorn;1;73004;1.4 1507;Horst aan de Maas;8;42291;18.9 321;Houten;14;49911;28 406;Huizen;2;41273;4.8 677;Hulst;0;27524;0 353;IJsselstein;7;34160;20.5 1884;Kaag en Braassem;0;26866;0 166;Kampen;2;53779;3.7 678;Kapelle;2;12785;15.6 537;Katwijk;2;65302;3.1 928;Kerkrade;3;45642;6.6 1598;Koggenland;1;22738;4.4 542;Krimpen aan den IJssel;1;29376;3.4 1931;Krimpenerwaard;4;56048;7.1 1659;Laarbeek;2;22333;9 1685;Landerd;16;15529;103 882;Landgraaf;7;37591;18.6 415;Landsmeer;3;11488;26.1 416;Langedijk;4;27992;14.3 1621;Lansingerland;10;61601;16.2 417;Laren;0;11195;0 80;Leeuwarden;4;123107;3.2 546;Leiden;11;124899;8.8 547;Leiderdorp;2;27109;7.4 1916;Leidschendam-Voorburg;6;75425;8 995;Lelystad;12;77893;15.4 1640;Leudal;11;35681;30.8 327;Leusden;3;30030;10 1705;Lingewaard;4;46475;8.6 553;Lisse;0;22800;0 262;Lochem;1;33590;3 809;Loon op Zand;9;23327;38.6 331;Lopik;3;14473;20.7 24;Loppersum;0;9614;0 168;Losser;0;22622;0 263;Maasdriel;1;24693;4 1641;Maasgouw;4;23716;16.9 556;Maassluis;2;32768;6.1 935;Maastricht;41;121565;33.7 420;Medemblik;0;44809;0 938;Meerssen;2;18923;10.6 1948;Meierijstad;60;80815;74.2 119;Meppel;0;33564;0 687;Middelburg;2;48544;4.1 1842;Midden-Delfland;0;19391;0 1731;Midden-Drenthe;0;33178;0 1952;Midden-Groningen;2;60899;3.3 815;Mill en Sint Hubert;1;10891;9.2 1709;Moerdijk;1;36961;2.7 1978;Molenlanden;7;43858;16 1955;Montferland;1;36026;2.8 335;Montfoort;0;13996;0 944;Mook en Middelaar;0;7806;0 1740;Neder-Betuwe;4;24034;16.6 946;Nederweert;7;17001;41.2 356;Nieuwegein;4;63036;6.3 569;Nieuwkoop;1;28628;3.5 267;Nijkerk;2;42943;4.7 268;Nijmegen;41;176731;23.2 1930;Nissewaard;4;84797;4.7 1970;Noardeast-Fryslân;0;45181;0 1695;Noord-Beveland;0;7308;0 1699;Noordenveld;1;31290;3.2 171;Noordoostpolder;2;46849;4.3 575;Noordwijk;2;42859;4.7 820;Nuenen, Gerwen en Nederwetten;1;23186;4.3 302;Nunspeet;3;27481;10.9 579;Oegstgeest;4;24426;16.4 823;Oirschot;1;18623;5.4 824;Oisterwijk;10;26140;38.3 1895;Oldambt;0;38129;0 269;Oldebroek;5;23598;21.2 173;Oldenzaal;2;31840;6.3 1773;Olst-Wijhe;0;18071;0 175;Ommen;2;17813;11.2 1586;Oost Gelre;0;29704;0 826;Oosterhout;9;55616;16.2 85;Ooststellingwerf;0;25497;0 431;Oostzaan;2;9757;20.5 432;Opmeer;0;11779;0 86;Opsterland;2;29723;6.7 828;Oss;20;91451;21.9 1509;Oude IJsselstreek;2;39473;5.1 437;Ouder-Amstel;3;13916;21.6 589;Oudewater;1;10201;9.8 1734;Overbetuwe;9;47543;18.9 590;Papendrecht;0;32290;0 1894;Peel en Maas;36;43311;83.1 765;Pekela;1;12214;8.2 1926;Pijnacker-Nootdorp;11;54331;20.2 439;Purmerend;4;80117;5 273;Putten;2;24198;8.3 177;Raalte;3;37511;8 703;Reimerswaal;3;22678;13.2 274;Renkum;8;31302;25.6 339;Renswoude;0;5259;0 1667;Reusel-De Mierden;0;13060;0 275;Rheden;3;43640;6.9 340;Rhenen;0;20004;0 597;Ridderkerk;1;46241;2.2 1742;Rijssen-Holten;0;38300;0 603;Rijswijk;3;53467;5.6 1669;Roerdalen;1;20615;4.9 957;Roermond;6;58209;10.3 1674;Roosendaal;6;77032;7.8 599;Rotterdam;58;644618;9 277;Rozendaal;2;1654;120.9 840;Rucphen;1;22572;4.4 441;Schagen;5;46553;10.7 279;Scherpenzeel;0;9873;0 606;Schiedam;1;77999;1.3 88;Schiermonnikoog;0;936;0 1676;Schouwen-Duiveland;2;33779;5.9 965;Simpelveld;5;10516;47.5 1702;Sint Anthonis;5;11606;43.1 845;Sint-Michielsgestel;10;28991;34.5 1883;Sittard-Geleen;51;92661;55 610;Sliedrecht;1;25026;4 1714;Sluis;2;23386;8.6 90;Smallingerland;3;55938;5.4 342;Soest;12;46194;26 847;Someren;3;19322;15.5 848;Son en Breugel;4;16904;23.7 37;Stadskanaal;0;31789;0 180;Staphorst;1;17003;5.9 532;Stede Broec;1;21706;4.6 851;Steenbergen;2;25054;8 1708;Steenwijkerland;1;43940;2.3 971;Stein;4;24961;16 1904;Stichtse Vecht;9;64336;14 1900;Súdwest-Fryslân;2;89710;2.2 715;Terneuzen;3;54589;5.5 93;Terschelling;0;4890;0 448;Texel;0;13547;0 1525;Teylingen;2;37061;5.4 716;Tholen;2;25780;7.8 281;Tiel;4;41978;9.5 855;Tilburg;95;217259;43.7 183;Tubbergen;1;21276;4.7 1700;Twenterand;0;33792;0 1730;Tynaarlo;3;33698;8.9 737;Tytsjerksteradiel;1;31780;3.1 856;Uden;53;41782;126.8 450;Uitgeest;0;13528;0 451;Uithoorn;1;29424;3.4 184;Urk;1;20776;4.8 344;Utrecht;69;352866;19.6 1581;Utrechtse Heuvelrug;6;49515;12.1 981;Vaals;0;10092;0 994;Valkenburg aan de Geul;2;16470;12.1 858;Valkenswaard;1;30910;3.2 47;Veendam;0;27491;0 345;Veenendaal;1;65589;1.5 717;Veere;1;21835;4.6 861;Veldhoven;1;45337;2.2 453;Velsen;4;68348;5.9 983;Venlo;12;101603;11.8 984;Venray;1;43326;2.3 1961;Vijfheerenlanden;4;55712;7.2 622;Vlaardingen;2;72404;2.8 96;Vlieland;0;1138;0 718;Vlissingen;4;44371;9 986;Voerendaal;3;12452;24.1 626;Voorschoten;1;25479;3.9 285;Voorst;1;24417;4.1 865;Vught;7;26396;26.5 1949;Waadhoeke;0;46039;0 866;Waalre;2;17247;11.6 867;Waalwijk;12;48240;24.9 627;Waddinxveen;1;28316;3.5 289;Wageningen;1;38774;2.6 629;Wassenaar;3;26211;11.4 852;Waterland;4;17315;23.1 988;Weert;0;49842;0 457;Weesp;0;19334;0 1960;West Betuwe;6;50697;11.8 668;West Maas en Waal;3;19076;15.7 1969;Westerkwartier;1;63031;1.6 1701;Westerveld;0;19348;0 293;Westervoort;0;14944;0 1950;Westerwolde;0;25199;0 1783;Westland;6;108603;5.5 98;Weststellingwerf;0;25840;0 614;Westvoorne;3;14626;20.5 189;Wierden;0;24351;0 296;Wijchen;8;40951;19.5 1696;Wijdemeren;1;24013;4.2 352;Wijk bij Duurstede;4;23762;16.8 294;Winterswijk;0;28903;0 873;Woensdrecht;0;21866;0 632;Woerden;4;52197;7.7 880;Wormerland;0;16329;0 351;Woudenberg;2;13166;15.2 479;Zaanstad;2;155885;1.3 297;Zaltbommel;3;28451;10.5 473;Zandvoort;1;17011;5.9 50;Zeewolde;3;22309;13.4 355;Zeist;12;63934;18.8 299;Zevenaar;2;43488;4.6 637;Zoetermeer;1;124944;0.8 638;Zoeterwoude;0;8450;0 1892;Zuidplas;0;42762;0 879;Zundert;6;21612;27.8 301;Zutphen;1;47609;2.1 1896;Zwartewaterland;4;22503;17.8 642;Zwijndrecht;5;44639;11.2 193;Zwolle;12;127497;9.4
[ {"name":"Geen meldingen","to":0.00000000000001, "color": "#ffffff"}, {"name":"< 10","from":0.00000000000001,"to":9.999999999, "color": "#ffffd4"}, {"name":"10 - 25","from":10,"to":24.999999999, "color": "#fee391"}, {"name":"25 - 50","from":25,"to":49.999999999, "color": "#fec44f"}, {"name":"50 - 100","from":50,"to":99.999999999, "color": "#fe9929"}, {"name":"100 - 125","from":100,"to":124.999999999, "color": "#d95f0e"}, {"name":"125 - 180","from":125, "color": "#993404"} ]
{ "nl": { "mapTitle":"Gemelde COVID-19 patiënten", "mapSubtitle":" Per 100.000 inwoners per gemeente tot en met 18-3-2020", "mapDescription":"Kaart met per gemeente Coronavirus (COVID-19) incidentie", "seriesDescription":"Aantal positieve tests", "legendTitle":"Aantal per 100.000 inwoners"}, "en":{ "mapTitle":"Total number of persons with COVID-19", "mapSubtitle":"Per county", "mapDescription":"Map with Coronavirus (COVID-19) incedence per residence county", "seriesDescription":"Aantal positieve tests", "legendTitle":"Incidence per county"} }
Klopt, maar het aantal doden geeft wat duidelijkheid over de huidige stand van zaken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Brybry het volgende:
Waarom wachten op cijfers? Die kloppen toch voor geen kant aangezien er amper getest wordt?![]()
Je kunt ook over een kwartier of een halfuur kijken om daarna je ondeskundige mening de ether in te slingeren. Internet is er 24/7.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Deze crisis raakt ons allemaal. Nogal logisch dat we willen weten hoe het zich ontwikkelt...♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Of Barry heeft gewoon op de verkeerde knop gedrukt met het updaten van de site.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Greenpeas het volgende:
De getallen zijn zo hoog dat de RIVM niet weet hoe ze deze moeten communiceren. Paniek!!Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Dat de koers weer snel mag beginnen...quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Telegraaf en RTL Nieuws is telkens sneller dan NOS![]()
![]()
Dat de hier dom doen wil niet zeggen dat ze dom zijn. Er zitten heel wat slimmerds op FOK!.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Onjuist, dit is FOK!
Niet weten dat het op FOK! bulkt van de uomo universali.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Net zoals Bruno, die wist de cijfers gisteren al.
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
De eer om als eerste het gepost te kunnen hebben vermoed ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Montov het volgende:
Waarom gaat iedereen F5'en? Gewoon dit topic in de gaten houden of de NOS liveblog."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het aantal doden en aantal personen op de IC's kloppen wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Brybry het volgende:
Waarom wachten op cijfers? Die kloppen toch voor geen kant aangezien er amper getest wordt?![]()
ze zijn aan het denken hoe ze de burgers moeten zeggen dat ze gelijk hebben dat we problemen krijgen met de bedden en de zorg .. omdat het nu veel hoger is dan ze dachtenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Greenpeas het volgende:
De getallen zijn zo hoog dat de RIVM niet weet hoe ze deze moeten communiceren. Paniek!!"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Net zoals Bruno, die wist de cijfers gisteren al.![]()
Ich hock in meinem Bonker![]()
de grote getallen intoetsen neemt gewoon veel tijdquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Greenpeas het volgende:
De getallen zijn zo hoog dat de RIVM niet weet hoe ze deze moeten communiceren. Paniek!!![]()
Het Noorden heeft geen carnaval-achtige toestanden gehad dus ik verwacht dat het daar wel iets anders verloopt. Maar ja, weet ik veel, ik heet geen Noek van Dissel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu breekt in Brabant de pleuris uit, over twee weken in midden-Nederland, over een maand het noorden. Perfecte spreiding eigenlijkGo hard or go home![]()
Ziekenhuisopnames, IC-opnames en doden blijven wel degelijk relevant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:09 schreef Brybry het volgende:
Waarom wachten op cijfers? Die kloppen toch voor geen kant aangezien er amper getest wordt?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Twitter ook niet dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:06 schreef StephanL het volgende:
Ze kunnen de site niet updaten vanwege de drukte denk ik![]()
![]()
Even een asociale vraag:
Hoe groot zal de kans zijn dat mijn geboekte vakantie begin juli door zal gaan?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Moest lachenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Net zoals Bruno, die wist de cijfers gisteren al.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Na de vakantiespreiding nu ook coronaspreidingquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu breekt in Brabant de pleuris uit, over twee weken in midden-Nederland, over een maand het noorden. Perfecte spreiding eigenlijk
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
DDat gaan ze nooit toegeven, deden ze met de andere onjuiste informatie ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
ze zijn aan het denken hoe ze de burgers moeten zeggen dat ze gelijk hebben dat we problemen krijgen met de bedden en de zorg .. omdat het nu veel hoger is dan ze dachtenAnd I am a weapon of massive consumption
WTF.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:10 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Klopt, maar het aantal doden geeft wat duidelijkheid over de huidige stand van zaken.
Wat dan? Dat er hier meer ouderen of kwetsbaren geraakt worden?![]()
Elk kwartier een dode in Madrid.
Lekker paniekzaaiende kop in TelegraafEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
0%quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef delano.888 het volgende:
Even een asociale vraag:
Hoe groot zal de kans zijn dat mijn geboekte vakantie begin juli door zal gaan?![]()
0quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef delano.888 het volgende:
Even een asociale vraag:
Hoe groot zal de kans zijn dat mijn geboekte vakantie begin juli door zal gaan?Dit is gewoon raar :l![]()
13,67%quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef delano.888 het volgende:
Even een asociale vraag:
Hoe groot zal de kans zijn dat mijn geboekte vakantie begin juli door zal gaan?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Klinkt wel fancy, tho.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij heeft het alleen over buitenlandersquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:30 schreef myShizzle het volgende:
twitter:FDW_VB twitterde op donderdag 19-03-2020 om 12:43:59#Lockdown is nog maar pas een feit en het plunderen, rellen en intimideren is al volop bezig... #Frankrijk #Lidl #Aubervilliers #Paris #corona https://t.co/RuBnBXJ1Tv reageer retweet
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef delano.888 het volgende:
Even een asociale vraag:
Hoe groot zal de kans zijn dat mijn geboekte vakantie begin juli door zal gaan?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ligt er aan waarheen ? en hoe .. denk dat je dan nog niet weg kan hoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef delano.888 het volgende:
Even een asociale vraag:
Hoe groot zal de kans zijn dat mijn geboekte vakantie begin juli door zal gaan?
ik verwacht niet dat deze zooi binnen twee maanden weer terug is bij het oude"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Prima toch, allemaal immuniteit zonder volle ICs.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Na de vakantiespreiding nu ook coronaspreiding100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
LockdownGenotquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen over buitenlanders![]()
![]()
Laat ik zeggen dat ik blij ben dat ik toch niet heb geboekt voor augustus.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef delano.888 het volgende:
Even een asociale vraag:
Hoe groot zal de kans zijn dat mijn geboekte vakantie begin juli door zal gaan?![]()
Veel sterkte, ben zelf ook niet stil te houden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Zit hier echt de trillen van angst voor de nieuwe cijfers![]()
Zullen we allemaal stoppen met paniek zaaien en angstig zijn. Oké het gebeurt nu eenmaal. Laten we gewoon praktisch nadenken over wat we nu kunnen doen.!
![]()
Gewoon niet en waarom zou je willen, blijf lekker thuis tussen je bergen kussenzachte toiletpapier.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef delano.888 het volgende:
Even een asociale vraag:
Misschien tijd voor een break van dit alles?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Zit hier echt de trillen van angst voor de nieuwe cijfers![]()
IK REN ALVAST NAAR DE SUPERMARKT VOOR WC PAPIER EN KOEKJES!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik plaats mezelf toch liever in het groepje dat zelf geen immuniteit veroorzaakt heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima toch, allemaal immuniteit zonder volle ICs."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
1,34% ongeveerquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef delano.888 het volgende:
Even een asociale vraag:
Hoe groot zal de kans zijn dat mijn geboekte vakantie begin juli door zal gaan?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ja oke maar meestal doen ze nog wel hun best. Dit trekt echt op helemaal nietsquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik de k inderdaad da[quote]Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Veel sterkte, ben zelf ook niet stil te houden.
[/quote
Ik denk dat we ons inderdaad helemaal kapot gaan schrikken dadelijk![]()
Aanstellerquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
Zit hier echt de trillen van angst voor de nieuwe cijfersEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
OKEquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef Fretwork het volgende:
IK REN ALVAST NAAR DE SUPERMARKT VOOR WC PAPIER EN KOEKJES!![]()
Shit, Texel valt af als safe haven.twitter:nhdagblad twitterde op donderdag 19-03-2020 om 14:14:34Tweede coronageval op Texel bevestigd https://t.co/Fvcuh8dAOr https://t.co/gjjmvRQj7F reageer retweet
![]()
Laten we 't niet te persoonlijk maken. Mensen hebben zorgen, anderen hebben minder zorgen. All good.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Misschien geen nieuwe besmettingen te melden vandaag?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik schat mijn vakantie eind juni in op 0 en ik geef geen neuk. Als ik dan maar weer kan werken en mijn partner ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:12 schreef delano.888 het volgende:
Even een asociale vraag:
Hoe groot zal de kans zijn dat mijn geboekte vakantie begin juli door zal gaan?Go hard or go home![]()
verkeerde gequote"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het aantal tests is al staatsgeheim dus binnenkort waarschijnlijk ook het aantal besmettingen en doden.![]()
Fok werkt nog tragerquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef StephanL het volgende:
Huur eens serverruimte in bij Amazon, RIVM, of kijk ze eens lief aan. Dit kan niet meer anno 2020
Allen naar Schierplaatummeroog!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Shit, Texel valt af als safe haven.twitter:nhdagblad twitterde op donderdag 19-03-2020 om 14:14:34Tweede coronageval op Texel bevestigd https://t.co/Fvcuh8dAOr https://t.co/gjjmvRQj7F reageer retweet
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
RIP Texelquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
Als je angstaanvallen hebt om de cijfers, kun je misschien beter even wat afleiding zoeken ja...
Ik heb ook een vakantie geboekt voor de zomer en kaartjes van verschillende festivals... tsja.
Het kan alle kanten opgaan, heel veel is gewoon onduidelijk nu.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Als zelfs in Texel gevallen gemeld zijn dan kunnen we concluderen dat de helft van de bevolking het al heeft lijkt mij!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Mensen hebben niet zoveel te doen momenteelquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen. Een aantal hier slaan echt door hoor. Op t ongezonde af.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Verdubbelingstijd besmettingen op Texel ongeveer 13 minuten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
Vraag jij jezelf nu nooit af wat er nu precies allemaal aan jou scheelt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef Confetti het volgende:
Het aantal tests is al staatsgeheim dus binnenkort waarschijnlijk ook het aantal besmettingen en doden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
haha klopt, kon er ook geen touw aan vastknopenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja oke maar meestal doen ze nog wel hun best. Dit trekt echt op helemaal niets
Ja daarom hebben we de nieuwe cijfers nodig! Hoe langer het duurt hoe langer het getal!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Als je angstaanvallen hebt om de cijfers, kun je misschien beter even wat afleiding zoeken ja...
Ik heb ook een vakantie geboekt voor de zomer en kaartjes van verschillende festivals... tsja.
Het kan alle kanten opgaan, heel veel is gewoon onduidelijk nu.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef Fretwork het volgende:
IK REN ALVAST NAAR DE SUPERMARKT VOOR WC PAPIER EN KOEKJES!![]()
![]()
![]()
![]()
heywoodu
![]()
Ja, waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef Confetti het volgende:
Het aantal tests is al staatsgeheim dus binnenkort waarschijnlijk ook het aantal besmettingen en doden.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
MaggieGODINquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef riazop het volgende:
De Belgische "Bruins" : Geen reden tot zorg
That's the spirit!quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik schat mijn vakantie eind juni in op 0 en ik geef geen neuk. Als ik dan maar weer kan werken en mijn partner ook.![]()
![]()
Heb een roeiboot van 4 meter, plek voor 1 persoon!quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Meen je dit allemaal serieus? Je lijkt echt niet ok te zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Veel sterkte, ben zelf ook niet stil te houden.
Is er iets of iemand die je kan helpen?Go hard or go home![]()
Mijn festivals (nog geen kaarten) zet ik al met potlood een streep door.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Het kan alle kanten opgaan, heel veel is gewoon onduidelijk nu.![]()
Geef Bruins even de tijd om het in te typen, hij heeft het al zo drukquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef BarryOSeven het volgende:
Ja daarom hebben we de nieuwe cijfers nodig! Hoe langer het duurt hoe langer het getal!![]()
vraag me af of het echt is, hij post al dagen zoquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Meen je dit allemaal serieus? Je lijkt echt niet ok te zijn.
Is er iets of iemand die je kan helpen?And I am a weapon of massive consumption
DE SERVERS KRAKEN EN ROKEN"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Laatste keer dat ik echt goed een virus te pakken had zat ik dinsdag met winterjas op kantoor, dinsdagavond nog training gegeven, ben ik daarna echt ingestort en heb ik me ziek gemeld, en was ik vrijdag alweer aan het sporten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik plaats mezelf toch liever in het groepje dat zelf geen immuniteit veroorzaakt heeft.
Ik maak me niet druk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef riazop het volgende:
De Belgische "Bruins" : Geen reden tot zorgIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Morbide obesitas is zeker geen risicofactor?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef riazop het volgende:
De Belgische "Bruins" : Geen reden tot zorg![]()
Is toch zo. Alleen Nederland doet daar zo geheimzinnig over. Waarschijnlijk omdat we anders woedend zouden worden over het gebrek aan capaciteit, dat de verspreiding ook nog heeft versneld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vraag jij jezelf nu nooit af wat er nu precies allemaal aan jou scheelt?![]()
heywoodu
![]()
Heeft @iteejer gewoon een server uit het rack van de RIVM getrokken om FOK! te fixen of wat?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nou, wees effe een flinke man en ga je inzetten voor de ebola-immuniteit want ook maar een virusquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik echt goed een virus te pakken had zat ik dinsdag met winterjas op kantoor, dinsdagavond nog training gegeven, ben ik daarna echt ingestort en heb ik me ziek gemeld, en was ik vrijdag alweer aan het sporten.
Ik maak me niet druk.
Crona cijfers![]()
Ben benieuwd of hert immuniteit al werkt
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Thuisverbinding via Teamviewer zorgt voor vertraging bij Bruins.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef zoost het volgende:
[..]
Geef Bruins even de tijd om het in te typen, hij heeft het al zo druk![]()
![]()
Ik pas 4 keer in dat mens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Morbide obesitas is zeker geen risicofactor?![]()
hebben we al cijfers/? Kom net uit een crisis MT overleg met werk
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Denken jullie dat er nieuwe besmettingen in NL zijn?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dit zegt enorm veel over haar.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou wel terecht zijn, wij zijn belangrijker.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Heeft @:iteejer gewoon een server uit het rack van de RIVM getrokken om FOK! te fixen of wat?![]()
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één ā twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
misschien is er niets te melden en hebben we vandaag geen doden te betreuren"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Wel fijn dat de RIVM uitgebreid de tijd neemt om de cijfers te dubbelchecken.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Bewijs dat het virus airborne is?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:15 schreef Houtenbeen het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jou irriteren.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Haha je zei enormquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee, want het virus is niet zo besmettelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Denken jullie dat er nieuwe besmettingen in NL zijn?![]()
HIER is het pas crisis. (zie afgelopen pagina's).quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef Fukushima het volgende:
hebben we al cijfers/? Kom net uit een crisis MT overleg met werk
Er zijn nog geen cijfers van vandaag.
Paniek paniek bij de obsessievelingen."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Omdat je even moeten wachten op cijfers?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef Richestorags het volgende:
Hmm, ik vrees het ergste eerlijk gezegd
"Nee? Is dit echt waar? Dit kan niet... Hoe verkopen we dit nu weerquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:20 schreef Pharkus het volgende:
Wel fijn dat de RIVM uitgebreid de tijd neemt om de cijfers te dubbelchecken."
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Heeft @:iteejer gewoon een server uit het rack van de RIVM getrokken om FOK! te fixen of wat?![]()
![]()
Waar zie je dit soort shit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verbaast me dan weer niet. Tegelijkertijd: zodra de eerste er is...![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Morbide obesitas is zeker geen risicofactor?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Absoluut niet, dat is het pas indien Madagascar.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Leugens.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Website van RIVM heeft een kaartje per gemeente.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja nood breekt wet, FOK! is momenteel belangrijker dan de RIVM site hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Heeft @:iteejer gewoon een server uit het rack van de RIVM getrokken om FOK! te fixen of wat?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Hier rammelt 't ook aan alle kanten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Heeft @:iteejer gewoon een server uit het rack van de RIVM getrokken om FOK! te fixen of wat?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dit blijft leuk totdat een bekende in het dodencijfer zit
QFTquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nood breekt wet, FOK! is momenteel belangrijker dan de RIVM site hoor.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dat denken sommigen hier wel jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nood breekt wet, FOK! is momenteel belangrijker dan de RIVM site hoor.![]()
Beetje afhankelijk of het een gewenst of ongewenst bekende is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef firefly3 het volgende:
Dit blijft leuk totdat een bekende in het dodencijfer zit"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als het RIVM slim is pushen ze in het vervolg de cijfers een half uur van te voren naar de nieuwsmedia via een persbericht. Dan kan iedereen nu.nl etc. f5-en.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
RIVM.nlquote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één ā twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk of het een gewenst of ongewenst bekende is.
"Deze site is vandaaag 27.934.344 keer bezocht"quote:
*F5*
"Deze site is vandaaag 28.154.323 keer bezocht"Un dann rettet kein Kavallerie,
Waarschijnlijk kunnen ze de aangepaste HTML file niet meer uploaden door de F5'ers.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:22 schreef Jano9 het volgende:
Iedereen nu vies mad op het RIVM. Servers uit 2003 zo lijkt het.![]()
HeHeb je een linkje?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Website van RIVM heeft een kaartje per gemeente.![]()
Minister van Volksgezondheid ziet er niet uit alsof ze er veel van snapt. Mensen met obesitas lopen ook meer risico, denk niet dat ze het gaat halen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:17 schreef riazop het volgende:
De Belgische "Bruins" : Geen reden tot zorg[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |