Verstandige zusquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:39 schreef ato het volgende:
[..]
Toevallig heeft mijn zus boodschappen gedaan en deze koekjes meegenomen.
Valt mee hoor, Og3ne staat op mijn groene lijst. Glennis Grace d'r muzikaliteit ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet dat vrijwel niemand hier Og3ne echt leuk vindt, maar ik vond dit wel leuk:
Ze zitten allemaal apart van elkaar thuis.
Ja ik vind Og3ne ook leuk, altijd gevonden, het was eenzaam voor me hier in 2017quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt mee hoor, Og3ne staat op mijn groene lijst. Glennis Grace d'r muzikaliteit ook.
Wat?!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beide gingen hard volgens mij. Lay's naturel was leeg, een smaak als pickles zat nog helemaal vol en er was ook nog genoeg Croky te krijgen, terwijl dat merk een stuk minder schapruimte heeft dan Lay's.
Zal de volgende keer wat beter opletten op de precieze situatie
Dit vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik weet dat vrijwel niemand hier Og3ne echt leuk vindt, maar ik vond dit wel leuk:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:47 schreef Guanabana het volgende:
bron: https://nos.nl/liveblog/2327635-minister-bruins-treedt-af-formule-1-race-in-zandvoort-uitgesteld.htmlquote:Minister Bruins treedt af
Minister Bruins voor Medische Zorg heeft ontslag genomen. Minister De Jonge van Volksgezondheid neemt zijn taken tijdelijk over.
De Rijksvoorlichtingsdienst heeft niet bekendgemaakt waarom de VVD'er aftreedt. Gisteren werd hij onwel tijdens het debat over de coronacrisis. Hij zei achteraf dat dat kwam door oververmoeidheid.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
bron: https://nos.nl/liveblog/2327635-minister-bruins-treedt-af-formule-1-race-in-zandvoort-uitgesteld.html
Niet echt volgens mij! Maar als het Spaans was, dan zou het kleine chip betekenenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Geen Chipito’s?
Is dat eigenlijk een Spaans woord? En zo ja, wat betekent het?
Hele lieve man, althans zo komt hij over. Die Hugo de Jonge lijkt me iets harder, geen verkeerde eigenschap nu met 17 miljoen virologen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef Greys het volgende:
Oef. Ja die man redt het echt niet meer deze zeer zware portefeuille. Zielig. Hoop dat het goed met hem komt.
Eerste vraag:quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:43 schreef Momo het volgende:
Beter voor hemzelf, maar niet handig in deze tijden dat je iemand moet inwerken op die positie.
Hopelijk lukt het om haar over te vliegen naar Spanjequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:10 schreef Strani het volgende:
Jongens jongens... Nou, vandaag waren er twee paniekontwikkelingen tegelijkertijd: De eerste was dat de vlucht van Madrid naar Alicante van m'n vrouw is geannuleerd. Kort daarna volgde het nieuws dat Colombia vanaf middernacht zondag op maandag geen inkomende vluchten meer toelaat, zelfs niet met Colombianen (ben je ook klaar mee, met zo'n regering). Wat dit betekent voor uitgaande vluchten is nog niet helemaal duidelijk maar het zou goed kunnen dat die dan ook niet meer gaan. Sommige ambassades van Europese landen tweeten al in paniek dat iedereen er meteen wegmoet.
Terwijl m'n vrouw weer aan de telefoon hing met Avianca ben ik weer online gaan zoeken naar tickets en kwam een ticket voor iets boven de 500 euro tegen naar Madrid, voor vanavond. (Tot dusver waren alle tickets veel duurder.) We hebben afgesproken dat we het nog een minuut of 10 zouden geven om te kijken of ze iemand aan de lijn kon krijgen van het callcentre. Dat lukte niet, dus we hebben de vlucht maar aangeschaft. Ze moet echt weg daar en zo snel mogelijk.
Dus als het goed is vliegt ze nu vanavond. Inchecken is al gedaan. Maar ik vier pas feest als ze in het vliegtuig zit. Gelukkig kan je nou voor 5 USD voor twee uur WIFI kopen dus dan kan ze me mooi vanuit het vliegtuig laten weten dat ze in de lucht zit
Nou bezig met hoe ze vanuit Madrid naar hier komt maar dat is een kleine zorg in vergelijking met haar Colombia uit krijgen.
Hopen dat het door het duimen kwamquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:10 schreef Strani het volgende:
Jongens jongens... Nou, vandaag waren er twee paniekontwikkelingen tegelijkertijd: De eerste was dat de vlucht van Madrid naar Alicante van m'n vrouw is geannuleerd. Kort daarna volgde het nieuws dat Colombia vanaf middernacht zondag op maandag geen inkomende vluchten meer toelaat, zelfs niet met Colombianen (ben je ook klaar mee, met zo'n regering). Wat dit betekent voor uitgaande vluchten is nog niet helemaal duidelijk maar het zou goed kunnen dat die dan ook niet meer gaan. Sommige ambassades van Europese landen tweeten al in paniek dat iedereen er meteen wegmoet.
Terwijl m'n vrouw weer aan de telefoon hing met Avianca ben ik weer online gaan zoeken naar tickets en kwam een ticket voor iets boven de 500 euro tegen naar Madrid, voor vanavond. (Tot dusver waren alle tickets veel duurder.) We hebben afgesproken dat we het nog een minuut of 10 zouden geven om te kijken of ze iemand aan de lijn kon krijgen van het callcentre. Dat lukte niet, dus we hebben de vlucht maar aangeschaft. Ze moet echt weg daar en zo snel mogelijk.
Dus als het goed is vliegt ze nu vanavond. Inchecken is al gedaan. Maar ik vier pas feest als ze in het vliegtuig zit. Gelukkig kan je nou voor 5 USD voor twee uur WIFI kopen dus dan kan ze me mooi vanuit het vliegtuig laten weten dat ze in de lucht zit
Nou bezig met hoe ze vanuit Madrid naar hier komt maar dat is een kleine zorg in vergelijking met haar Colombia uit krijgen.
Ja! Ik ben nu wel wat kalmer maar dit waren even twee hele intensieve uren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het om haar over te vliegen naar Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |