Omdat daarvoor gekozen was. Mensen die zwakke gezondheid hadden en afgelopen periode aantal keer al geopereerd waren. Allemaal in overleg met die personen en zijn/haar familie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Drie kwart van de sterfgevallen lag niet op de IC..
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Oke, nu is het einde echt nabij
https://www.mediacourant.(...)acao-gaat-niet-door/
@:zipportal
Mooi dat Geer ook een Afrikaanse poetshulp heeft.quote:Zijn schoonmaakster zat bijna vast in Afrika. “Mijn interieurverzorgster – ik vind werkster altijd naar klinken – is tien dagen op vakantie in Gambia en het was een drama ook om terug te komen. Het was een van de laatste vluchten die ging. Dan denk ik: je zal daar toch drie maanden moeten zitten. Je moet toch terug voor je werk en je familie“, aldus Joling, die geen zin heeft om zelf schoon te gaan maken.
Self inflicted civil war.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In Frankrijk is een burgeroorlog te verwachten in deze situatie. Gelukkig zetten ze daar t leger tegen in. Dat neem ik tenminste aan. Ik hoop dat wij voor deze ellende gespaard gaan blijven.
Beste man welquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:41 schreef Wereldgozer het volgende:
Oke, nu is het einde echt nabij
https://www.mediacourant.(...)acao-gaat-niet-door/
@:zipportal
Interieurverzorgster!!!!11quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat Geer ook een Afrikaanse poetshulp heeft.
Dat snap ik, maar dan komen ook niet veel extra IC bedden vrij na het overlijden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat daarvoor gekozen was. Mensen die zwakke gezondheid hadden en afgelopen periode aantal keer al geopereerd waren. Allemaal in overleg met die personen en zijn/haar familie.
Maar we hebben alles onder controle.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ofwel, zolang die 500 extra beademingsapparaten niet gevonden zijn, hebben we 1000 IC-plekken beschikbaar voor coronapatiënten en begint ná volgende week al code zwart.
Dat komt nog eerst de 1000 IC halenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Drie kwart van de sterfgevallen lag niet op de IC..
Ik had wel een mannelijk exemplaar verwacht.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Mooi dat Geer ook een Afrikaanse poetshulp heeft.
Bruno blijft er kalm onder.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar we hebben alles onder controle.
Lekker allemaal vlak bij elkaar.quote:
Al regelen ze 10.000 extra plekken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog even afwachten idd. Die man van de IC vereniging zei dat ze in het ergste geval nog kunnen opschalen tot 3000 bedden.
Maar bouwmarkten of tuincentra mogen van mij ook direct wel dicht. En misschien surveillance zodat mensen niet in grote groepen bijeenkomen, een samenscholingsverbod gewoon goed handhaven.
Die is lekker gaan slapenquote:
Met een grote zwarte stofzuigerquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel een mannelijk exemplaar verwacht.
Kan toch een man zijn met BBC?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had wel een mannelijk exemplaar verwacht.
Ik hoop het, maar het aantal nieuwe patiënten zal niet ineens 0 zijn. Het gaat echt erom spannen denk ik, of we wel of niet in code zwart terechtkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:37 schreef Zwansen het volgende:
Met een beetje geluk worden dan de resultaat van de maatregelen zichtbaar en wordt de stijging minder...
Daarvoor zijn we toch op het internet? Om alles wat er vanuit RIVM en andere instanties komt in twijfel te trekken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de mensen die er wel verstand hebben wat optimistischer.
RIP Joling, loopt zo het coronagebied inquote:
De Brainwash was nog open gisteren tot 14:00. Met gevaar voor mijn eigen leven en dat van anderen ben ik nog gegaan ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de bizarre kapsels waar mensen over een paar maanden mee lopen
Kappers zonder afspraakquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De Brainwash was nog open gisteren tot 14:00. Met gevaar voor mijn eigen leven en dat van anderen ben ik nog gegaan ook.
Nieuwe cijfers RIVMquote:
Is er al een rush op tondeuzesquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar de bizarre kapsels waar mensen over een paar maanden mee lopen
Ah, 800.000 doden zeker.quote:
Ik zal ze niet missen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd hoeveel darters er bezwijken aan corona.
Die hebben toch allemaal iets onder de leden.
je verhuurt hem aan je buren zodat die naar buiten mogenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:42 schreef Sfancta het volgende:
Hoe reguleren jullie het lopen met de hond/?
Om het nú nog moedwillig op te lopen ben je mooi te laat mee, daar had je 2 weken geleden al aan moeten denken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat zou beter zijn, nu op de IC belanden terwijl er nog voldoende capaciteit is of over 1,5 maand als de capaciteit misschien veel minder is, maar mogelijk wel meer kennis over behandelingen?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:42 schreef ViviRAWRS het volgende:
Dit. Eigenlijk is het wel gunstig om het virus juist nu te krijgen, nu er nog wél IC-bedden beschikbaar zijn.Ik denk dat er ook in Nederland echt schrijnende toestanden gaan ontstaan als we dit niet goed onder controle krijgen/houden.
Ik ben in augustus 2018 voor het laatst naar de kapper geweest denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De Brainwash was nog open gisteren tot 14:00. Met gevaar voor mijn eigen leven en dat van anderen ben ik nog gegaan ook.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah, 800.000 7.000.000.000 doden zeker.
2003.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben in augustus 2018 voor het laatst naar de kapper geweest denk ik
Vreselijk ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:41 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ook een van de redenen voor m een volledige lockdown niet te doen. Mogelijk oproer. Met potentieel ooo vee doden en gewonden, druk op hulpdiensten en uitval van essentiële voorzieningen voor voedsel, water etc.
Dat schijnt beter voor het lichaam te zijn tijdens de beademing (minder druk erop).quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom lagen al die patiënten in Italië op hun buik? Helpt dat tegen verminderen van de klachten?
Kunnen we wel lekker opnieuw beginnen.quote:
Die worden beademd en aan de achterkant heb je meer longblaasjes. Op deze manier kan men meer zuurstof opnemen. Bovendien wordt slijm zo gemakkelijker afgevoerd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom lagen al die patiënten in Italië op hun buik? Helpt dat tegen verminderen van de klachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |