google is my friendquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe lang doe je met die 80.000 kapjes?
quote:Kuipers zei eerder dat een stabiele voorraad van ongeveer een miljoen mondkapjes in Nederland nodig is om aan de vraag te kunnen voldoen. Volgens hem gebruiken ziekenhuizen momenteel circa dertig mondkapjes per COVID-19-patiënt per dag. Wat dat betreft geven de kapjes uit China "weer even wat lucht", zegt ook de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen (NVZ).
Heel netjes. Las ook dat als er geen mondkapjes zouden komen de zorg je niet hoefde te helpen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
KLM meldde het gisteren
dat ze zoveel hadden gekregen van hun chinese collega's en die aangekomen waren en ze gingen verdelen over de zorg
klinkt heel wreed maar de zorg heeft idd de gedragscode dat je jezelf niet in gevaar mag brengen om een patient te helpenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel netjes. Las ook dat als er geen mondkapjes zouden komen de zorg je niet hoefde te helpen.
twitter:SanneVroom twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:26:18Buurjongetje krijgt les in de tuin. Hij zit netjes met jas aan op een stoeltje. Buurman geeft les.
Het gaat over tegenstellingen.
“Papa is groot en jij bent?”
“Kleeeeeein!”
“Papa is dik en mama is..?”
“Mooooooi” roept het buurjongetje heel hard🥰 reageer retweet
Had je ook. Haags posten weer eens door het slotjequote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:53 schreef Nizno het volgende:
geen rode lijn hiertwitter:SanneVroom twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:26:18Buurjongetje krijgt les in de tuin. Hij zit netjes met jas aan op een stoeltje. Buurman geeft les.
“Kleeeeeein!”
Ik snap het ook heel goed. Het is zo al angstig om nu in de zorg te werken. Laat staan zonder beschermingquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt heel wreed maar de zorg heeft idd de gedragscode dat je jezelf niet in gevaar mag brengen om een patient te helpen
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:53 schreef Nizno het volgende:
geen rode lijn hiertwitter:SanneVroom twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:26:18Buurjongetje krijgt les in de tuin. Hij zit netjes met jas aan op een stoeltje. Buurman geeft les.
“Kleeeeeein!”
Echt zo raar. Ook als ik qoute is alles met een rode kartellijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Jippie68 het volgende:
Test, ik zie geen rode lijn op Android tablet
ik kon die tweet ook wel waarderen iddquote:
ik zie wel rode kartellijntjes maar dat is omdat mijn spellingscontrole bepaalde woorden niet kent.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt zo raar. Ook als ik qoute is alles met een rode kartellijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |