SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
prayforyoupquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we hopen, Niz. Dat hij weet te overlevenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zit mijn preppende neef trots te vertellen dat hij al mondkapjes heeft gehamsterd door bij verschillende opdrachtgevers elke dag 4 mee naar huis te nemen, heeft vanaf januari overal waar hij kwam de Blue wonder doekjes opgekocht.![]()
Heb hem geen koffie aangeboden![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:44 schreef Jippie68 het volgende:
Zit mijn preppende neef trots te vertellen dat hij al mondkapjes heeft gehamsterd door bij verschillende opdrachtgevers elke dag 4 mee naar huis te nemen, heeft vanaf januari overal waar hij kwam de Blue wonder doekjes opgekocht.![]()
Heb hem geen koffie aangeboden
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik las dat men iedereen die mondkapjes heeft verplicht worden die af te geven aan de ziekenhuizenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:44 schreef Jippie68 het volgende:
Heb hem geen koffie aangeboden
Er staan 1000zende mondkapjes klaar vanuit China, maar de meeste landen hebben de boel gesloten en het komt er niet doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ah oke.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Er zijn er gister 80.000 op Schiphol gelandquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las dat men iedereen die mondkapjes heeft verplicht worden die af te geven aan de ziekenhuizen
Er staan 1000zende mondkapjes klaar vanuit China, maar de meeste landen hebben de boel gesloten en het komt er niet doorZonder wrijving geen glans![]()
i would wok 500 milesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Das mooiquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn er gister 80.000 op Schiphol geland![]()
O toch, hoorden vanmorgens een ander verhaalquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn er gister 80.000 op Schiphol geland
Maar alleen beter als het wel zo is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die kapjes horen in de gezondheidszorg. Maar zijn ook een belangrijke PBM bij veel beroepen, die kan men ook niet onbeschermd aan het werk sturen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las dat men iedereen die mondkapjes heeft verplicht worden die af te geven aan de ziekenhuizen
Er staan 1000zende mondkapjes klaar vanuit China, maar de meeste landen hebben de boel gesloten en het komt er niet door![]()
KLM meldde het gisterenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toch, hoorden vanmorgens een ander verhaal
Maar alleen beter als het wel zo is.
dat ze zoveel hadden gekregen van hun chinese collega's en die aangekomen waren en ze gingen verdelen over de zorgOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh dat zou kunnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O toch, hoorden vanmorgens een ander verhaal
Maar alleen beter als het wel zo is.Zonder wrijving geen glans![]()
HelemHelemaal top!quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
KLM meldde het gisteren
dat ze zoveel hadden gekregen van hun chinese collega's en die aangekomen waren en ze gingen verdelen over de zorgZonder wrijving geen glans![]()
Zijn zo op, druppel op een gloeiende plaatquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn er gister 80.000 op Schiphol geland![]()
Alle beetjes helpenquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zijn zo op, druppel op een gloeiende plaatZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:49 schreef Nizno het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)men-op-schiphol.html
met foto als bewijs dat ze zijn aangekomen
Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |