Ik ga wel vaker daarheenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef Dotteke het volgende:
Ja mag ook naar de Makro of SLico nu Dud heb je gelijk groot verpakkingen
Ze zeggen 0 besmettingen gehad te hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zal het daar echt weg zijn? Amper te geloven, maar hoop van wel
ach ja ik zit hier niet 24u dus mis wel eens watquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:12 schreef Dotteke het volgende:
Stond hier vanmorgen al, Mariois op de hoogte als het goed is
Dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zeggen 0 besmettingen gehad te hebben.
Laat ze maar eens vertellen aan de rest van de wereld hoe dan
Ik kom er niet zo vaak, alleen voor als er nonfood artikelen in de aanbieding zijn die ik kan gebruikenquote:
kopen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:11 schreef Nizno het volgende:
NWS / Playboy brengt laatste papieren editie uit
sorry mario
hier net zoquote:
Geeft ook niet, zo zien mensen die er op dat moment niet zaten het ook.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ja ik zit hier niet 24u dus mis wel eens wat
meteen insealen en opbergen in een kartonnendoos tegen lichtinvalquote:
een goede 1april grap welquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:14 schreef iemand het volgende:
Over 2 weken blijkt het dat er helemaal geen coronavirus is en we allemaal keihard in de zeik zijn genomen.
quote:Nieuwe bestellingen kunnen tijdelijk niet geplaatst worden. Wijzigingen zijn wel mogelijk.
Om de geplaatste bestellingen zo volledig mogelijk aan onze klanten te leveren, kunnen tijdelijk geen nieuwe bestellingen geplaatst worden. Het aanpassen van een geplaatste bestelling is wel mogelijk. We doen ons best het zo snel mogelijk voor je op te lossen
quote:Vragen over online bestellen
Ik wil online boodschappen bestellen maar alle bezorgmomenten zijn vol. Wat nu?
We ervaren nog steeds enorme drukte op ah.nl. Onze bezorg- en ophaalmomenten zijn eerder vol en de website en app werken soms langzamer dan je gewend bent. We adviseren je om ah.nl in de gaten te houden, daar staan alle beschikbare momenten getoond.
Ontvang ik alle producten die ik besteld heb?
Door de grote vraag aan boodschappen hebben sommige producten een beperkte beschikbaarheid. We doen er alles aan om alle bestelde producten te leveren, maar het kan in de huidige situatie vaker voorkomen dat we niet alles kunnen leveren. Uiteraard brengen wij de niet geleverde producten niet in rekening. Dank voor je begrip hiervoor.
Hier gaat wat mis he.quote:
Ik ga vaker naar de Hanos . Sligro zo goed als nooit. Makro als er wat in de aanbieding is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier net zo
iets vaker naar de makro dan naar de sligro want de sligro vind ik minder prettig winkelen
maar als er een goede aanbieding bij 1 van beiden is is het altijd handig even te neuzen
oitquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:24 schreef dud0r het volgende:
Ik ga vaker naar de Hanos . Sligro zo goed als nooit. Makro als er wat in de aanbieding is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |