Ik heb geen dingen buiten te doen gelukkigquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, dat is nou jammer. Kan je mooi dingen om het huis doen. Aan het water fris hier.
Ja ik altijd wel. Boot ligt op de helling achter, wilde nog wat klooien eraan. Maar vanaf morgen volop zon. Alleen dan weer straffe oostenwindquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen dingen buiten te doen gelukkig
Hoop snel, ook beter tegen dat virusquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:02 schreef Dotteke het volgende:
Ja het is ook nog vroeg in het jaar het mooie weer komt nog wel
Beterquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja komende dagen geen goed weer voor het virus,
Klopt, ff leesbril erbijquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Dotteke het volgende:
Het is niet goed in de zin dat het weer wat er aan komt het vvirus niet kan minderen maar juist
Vocht en warmte moeten we hebben
Dat heeft dan straks alleen effect op het noordelijke halfrond. Zuidelijke halfrond gaat de winter in. En aangezien het wereldwijd zit blijft het toch wel doorgaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoop snel, ook beter tegen dat virus
Japan heeft het verslagen zeggen ze 0 besmettingenquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heeft dan straks alleen effect op het noordelijke halfrond. Zuidelijke halfrond gaat de winter in. En aangezien het wereldwijd zit blijft het toch wel doorgaan.
Klopt, dan lood om oud ijzer. Snel vaccin vinden maar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heeft dan straks alleen effect op het noordelijke halfrond. Zuidelijke halfrond gaat de winter in. En aangezien het wereldwijd zit blijft het toch wel doorgaan.
Japan Heeft ervaring met SARS en heeft op dezelfde manier gehandeld dus dat is niet eens zo heel verwonderlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Japan heeft het verslagen zeggen ze 0 besmettingen
Ja, met recht debielen hequote:Op donderdag 19 maart 2020 13:09 schreef dud0r het volgende:
Zo maar eens kijken hoe er hier gehamsterd is door al die mongolen.
Ik ook maar eens kijken v d weekquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef Dotteke het volgende:
Ja mag ook naar de Makro of SLico nu Dud heb je gelijk groot verpakkingen
Zal het daar echt weg zijn? Amper te geloven, maar hoop van welquote:Op donderdag 19 maart 2020 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Japan Heeft ervaring met SARS en heeft op dezelfde manier gehandeld dus dat is niet eens zo heel verwonderlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |