Te laat. Sterkte.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Mijn ergste nachtmrrie is uitgekomen. Vrouw werkt in zorg en is in aanraking geweest met een vermoedelijk besmet persoon, en begint zich zelf nu steeds slechter te voelen.
Ben serieus aan het denken om in een tent in de tuin te slapen met mijn kind.
Dat is heftig! Het beste meteen apart gaan leven inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Mijn ergste nachtmrrie is uitgekomen. Vrouw werkt in zorg en is in aanraking geweest met een vermoedelijk besmet persoon, en begint zich zelf nu steeds slechter te voelen.
Is dat nog niet te laat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat is heftig! Het beste meteen apart gaan leven inderdaad.
Boh! Bazengamequote:Op donderdag 19 maart 2020 12:12 schreef Pumpalov het volgende:
Hey m'n gasfilters zijn binnenStraks even a la S.T.A.L.K.E.R. de supermarkt in
Wow wat heftigquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Ligt eraan, zonder symptomen ben je nog niet zo besmettelijk zeggen ze toch?quote:
Ik mag geen bloed geven. kut organisatie.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Domnivoor het volgende:
Sanquin zoekt nieuwe bloeddonors, ook voor onderzoek naar Corona-immuniteit:
COR / Bloeddonors gezocht
denk dat het al te laat is, maar ja, gewoon de test aanvragen lijkt mij wel goedquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
In bed.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Wow wat heftig![]()
Zit ze nu thuis?
@Kyran wat is hier goede raad? Meteen afzonderen of is dat al te laat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Sterkte in ieder geval!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Dan zijn jullie al besmetquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
In Zuid-oost Azie is het aantal cases wel flink gestegen laatste tijd. SIngapore had grootst aantal cases op een dag. En het aantal cases in Zuid Korea per dag is weer boven de 100quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:32 schreef hollandia02 het volgende:
Segers: Piek in Azié
Geen nieuwe besmettingen gemeld in corona-epicentrum Wuhan
https://nos.nl/artikel/23(...)picentrum-wuhan.html
Personen zijn nog niet erg besmettelijk zonder symptomenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan zijn jullie al besmet
Sterkte!
Bovendien praat de betreffende user al dagenlang continu poep. Niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Personen zijn nog niet erg besmettelijk zonder symptomen
gr gr.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat muziekje ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:37 schreef Jano9 het volgende:
https://www.blick.ch/news(...)tuem-id15803574.html
Dit is dan wel weer grappig.
Ja, maar als je gezond bent is dat geen probleem. Ze zuigen je niet leeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
En als je bloed doneert ben je dan niet tijdelijk iets zwakker?
Dit is een onjuist statement.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
wel gevaarlijk, zulke leugensquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bovendien praat de betreffende user al dagenlang continu poep. Niet serieus te nemen.
Lijkt me duidelijk dat zonder symptomen als hoesten/niesen mensen minder besmettelijk zijn?quote:
Ik zou m'n vrouw naar de tent sturen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Maar ze voelt zich slecht. Of telt dat niet als symptoom?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder zeker, maar helemaal niet is incorrect.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat zonder symptomen als hoesten/niesen mensen minder besmettelijk zijn?
Onzin. Zou ik liegen over mijn waarschijnlijk zieke vrouw? Die wellicht jouw vader of moeder dagelijks helpt? Sukkelquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bovendien praat de betreffende user al dagenlang continu poep. Niet serieus te nemen.
Not great, not terrible.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet erg, niet 'niet', maar 'niet erg'.
Net op tijd dat YouTube-linkje in die steen gekerfd. Sterkte, groepsimmuniteit-soldaat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Misschien eens kappen met je verhaal tig keer herhalen. Je hebt hier echt al zoveel onzin lopen te verkondigen dat niemand je meer serieus neemt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Onzin. Zou ik liegen over mijn waarschijnlijk zieke vrouw? Die wellicht jouw vader of moeder dagelijks helpt? Sukkel
Dat inmiddels wel al, maar dat betekent niet dat huisgenoten al meteen besmet zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar ze voelt zich slecht. Of telt dat niet als symptoom?
100%quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Onzin. Zou ik liegen over mijn waarschijnlijk zieke vrouw? Die wellicht jouw vader of moeder dagelijks helpt? Sukkel
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Net op tijd dat YouTube-linkje in die steen gekerfd. Sterkte, groepsimmuniteit-soldaat.
Zuid Korea is weer significant harder gestegen, dus laten we het afwachten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:32 schreef hollandia02 het volgende:
Segers: Piek in Azié
Geen nieuwe besmettingen gemeld in corona-epicentrum Wuhan
https://nos.nl/artikel/23(...)picentrum-wuhan.html
Maar goed. En nu? Staat de tent al?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
dit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ken je niet persoonlijk natuurlijk, slechts hoe je je hier gedraagt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:42 schreef Sfancta het volgende:
Bedankt aan de gene die dat hondenfilmpje op twitter deelde hier. Was aan het lezen in bed op telefoon, en klikte erop.
Heb overgegeven, en ben bijna een uur bezig geweest met bed verschonen.
Dank!!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:48 schreef Sfancta het volgende:
Ik slaap sinds gisteren met katechismus onder kussen. Had ik twee weken geleden nooit gedacht...
quote:Op donderdag 19 maart 2020 09:51 schreef Sfancta het volgende:
Ik slik 1000 mg vitC per dag, kan je hiervan enorm winderig worden? Ik blaas de hele dag door niet normaal veel en hard.
Misschien moet je wel proberen iets minder paniekerig te worden. Helpt ook neit voor je immuunsysteem. Ondersteun gewoon je vrouw in plaats van in een tentje te gaan slapen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Bah, wat vervelend. Sterkte zeg!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:33 schreef Sfancta het volgende:
Dan heb jij het dus automatisch ook en moet hele gezin in quarentaine.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:45 schreef ToT het volgende:
@ besmette huisgenoten; mijn vrouw heeft door haar werk meer kans op besmetting dan ik, maar ik ga haar echt niet in quarantaine tyfen als ze begint te blaffen of zo.
Ja we blijven in huis, maar ik ga haar echt niet ontlopen!
Werk wel in de zorg, maar ben geen arts, dus wil echt geen individueel advies geven in dit geval.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:37 schreef maily het volgende:
[..]
@:Kyran wat is hier goede raad? Meteen afzonderen of is dat al te laat?
Je zou eigenlijk wat verder terug moeten gaan, echt vanaf dag 1 dat hij zich hier liet zien in het topic kwam er alleen maar onzin uit. Bewuste trol acties.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ken je niet persoonlijk natuurlijk, slechts hoe je je hier gedraagt.
[..]
[..]
[..]
Ja dat. Het hele gezin moet nu in quarantaine.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan heb jij het dus automatisch ook en moet hele gezin in quarentaine.
Beste lijkt mij ook isoleren van de besmette persoon maar is heel lastig wanneer je geen groot huis hebt.
Ook is het ergebs cru om iemand een beetje aan zijn lot over te laten alleen.
Eens. Heb het ook wel eens gerapporteerd, maar daar is niet echt actie tegen ondernomen. Wordt misschien toch wel eens tijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk wat verder terug moeten gaan, echt vanaf dag 1 dat hij zich hier liet zien in het topic kwam er alleen maar onzin uit. Bewuste trol acties.
Dank je!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Werk wel in de zorg, maar ben geen arts, dus wil echt geen individueel advies geven in dit geval.
Zelf hebben wij thuis besloten om niet apart in quarantaine te gaan mocht iemand van ons besmet raken. Kans is aanzienlijk dat je je partner / kind al hebt besmet. Dit is echter een persoonlijke keuze die ieder voor zich moet maken.
Enige advies die ik wel zou willen geven is blijf in quarantaine en zorg er voor dat je niemand buiten je huishouding besmet.
Mijn vriendin werkt ook in de zorg. We hebben hier hetzelfde afgesproken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Werk wel in de zorg, maar ben geen arts, dus wil echt geen individueel advies geven in dit geval.
Zelf hebben wij thuis besloten om niet apart in quarantaine te gaan mocht iemand van ons besmet raken. Kans is aanzienlijk dat je je partner / kind al hebt besmet. Dit is echter een persoonlijke keuze die ieder voor zich moet maken.
Enige advies die ik wel zou willen geven is blijf in quarantaine en zorg er voor dat je niemand buiten je huishouding besmet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |